Wszystko jest kwestią ceny zakupu felg, zmianą osadzenia myśle że bez problemu mógłby zająć się Authentic Cars w podkrakowskiej Wieliczce..
Nie zaczynajmy sporu o te felgi bo szczerze mówiąc to naprawdę nie ma sensu..
Auto już dawno stałoby na 3TLG 17" Rennsport AC Schnitzer, bo wcześniej było dość fajnie osadzone na 17-stce i osobiście też bym wolał tą felgę.. Jednak tak jak wspomnieli przedmówcy o szuraniu, to ja używając tego auta w miarę często, nie tylko na zloty musiałbym je wsadzić na większy balon i nie wyglądało by to tak jakbym chciał, felga 18 calowa w e36 jak najbardziej nie jest przegięciem, a pozwala przy fajnym zgraniu nadkola z felgą podnieść minimalnie wyżej (na wagę złota w Krakowie) ten załamany przód. Zderzak Schnitzera w przeciwieństwie do M Pakietu (|) jest uformowane na "V" lub ")" żeby to było łatwiej sobie wyobrazić i jeszcze jest dodatkowo zaokrąglony od spodu. Wystarczy uderzyć kilka razy w koleinę albo inne przypadki na drodze zderzakiem za ponad 1000 złotych i człowiek zaczyna marzyć o chociażby centymetrze wyżej by mu ulżyć.
Mam możliwość kupna felg 18" 3TLG Schnitzera za bdb pieniadze z oponami, te które wyżej były linkowane na ebay, myśle że w miare sensowny budżet zostanie na dopracowanie rantów i opon, a samochód (zderzak) minimalnie ale jednak dostanie ulgę od życia.. chyba nie muszę dodawać że klejenie PUR z którego również jest zrobiony jest 10x droższe niż M Pakiet - Polipropylen.
Przemyślę więc jeszcze kwestię wyboru osobiście, bo tutaj zdania są dość mocno podzielone i szkoda jest niepotrzebnie kłócić ludzi.
Wynik zobaczycie wkrótce w formie zdjęcia z zakupu, tymczasem idę montować kierownicę AC Schnitzera
Pozdrawiam Wszystkich