Skocz do zawartości

ACSHubert

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • BMW
    E36 325i AC Schnitzer
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Kraków

Ostatnie wizyty

575 wyświetleń profilu

ACSHubert's Achievements

  1. Spokojnie Panowie, cały czas z Wami jestem sercem i duchem. Budowa mojego projektu została wstrzymana w ubiegłym roku przez inne zewnętrzne inwestycje, ale napewno nie porzucona Na dniach pojawi się na sprzedaż jedna z dwóch naszych E36 (żony), ja do Was wrócę niebawem, a i mam nadzieje że z mocną pompą wejdziemy w 2022 rok Moje E36 w ubiegłym miesiącu otrzymało nowy kpl opon tylnych Yohohamy S Drive, na dniach będę robił konserwacje wszystkich nadkoli z korektą lakieru, dostanie też nową oliwę W ten weekend wskoczy w stalówki, a felgi pojadą na planowaną od dłuższego czasu regenerację Nie wyobrażam sobie zrezygnować z dalszego postępu ale też rozstania z tym samochodem, spokojna więc głowa, napewno zobaczycie ją jeszcze nie jeden raz, tyle że napewno w lepszej odsłownie
  2. Ustrzelone w Sierpniu, okolice Katowic
  3. Część felg, a najwięcej jednoczęściowych robi RH, w przypadku 3TLG 18" AC Schnitzera jest on produkcji Ronal Racing
  4. Panowie po głębszych przemyśleniach docelowo mój projekt będzie zmierzał ku czemuś takiemu (jeżeli chodzi o spas kół - musi to być 100% German!), a felgi które będą temu towarzyszyć to 3TLG AC Schnitzer 18" TYP 2. W najbliższych dniach nabędę komplet tych kół, będziemy malować, robić ranty i dobierać konkretny zestaw opon.. szykuje się więc bardzo dobra lektura Mój projekt musi mieć wyjątkowy smak i zdecydowanie będę dążył do tego by był reprezentantem stylu AC Schnitzer na E36 w Polsce
  5. No więc chyba mamy temat rozwiazany, ide w 18"..
  6. Takie zestawienie Rennsportów 17" byłoby akceptowalne? Jeżeli tak to klamka zakupowa zapadnie..
  7. Hahaha, ja też jeździłem na co dzień (po wyznaczonej trasie) na tym dopóki radni w mojej okolicy się nie zmienili i nie zaczęli połowy KRK blokować progami zwalniającymi w zestawie ze zwężeniem ruchu (pachołkiem) w tym wyjazd z mojego domu po obydwu stronach gdzie dosłownie nie dało się tego ominąć i mój przejazd blokował drogę w dwie strony.. Pomnik był naprawdę za***isty, mógłby być jeszcze lepszy (niższy) bo wygląda to naprawdę genialnie i pewnie gdyby nie ta polityka, która całkowicie wówczas odebrała mi smak z posiadania tego samochodu to auto dalej by tak stało. Jednak pewnego pięknego dnia gdy pokonałem ten próg i pojechałem dalej kierując się na Bora Komorowskiego w Krakowie, na wysokości M1 (rondo, koleina) urwało mi kawałek przedniego zderzaka a regeneracja 9x4cm kosztowała 450 zł. Wyżej argumentując 12 a 15 mm naprawdę robi potężną różnicę i zmniejsza postępowanie siwienia lepiej niż DX2. Finalizując temat - jeśli Syndykat zaakceptuje minimalnie wyższy profil opon by nadrobić różnicę między 17" a 18" felgą Wybiorę TYP 1 17"
  8. Wszystko jest kwestią ceny zakupu felg, zmianą osadzenia myśle że bez problemu mógłby zająć się Authentic Cars w podkrakowskiej Wieliczce.. Nie zaczynajmy sporu o te felgi bo szczerze mówiąc to naprawdę nie ma sensu.. Auto już dawno stałoby na 3TLG 17" Rennsport AC Schnitzer, bo wcześniej było dość fajnie osadzone na 17-stce i osobiście też bym wolał tą felgę.. Jednak tak jak wspomnieli przedmówcy o szuraniu, to ja używając tego auta w miarę często, nie tylko na zloty musiałbym je wsadzić na większy balon i nie wyglądało by to tak jakbym chciał, felga 18 calowa w e36 jak najbardziej nie jest przegięciem, a pozwala przy fajnym zgraniu nadkola z felgą podnieść minimalnie wyżej (na wagę złota w Krakowie) ten załamany przód. Zderzak Schnitzera w przeciwieństwie do M Pakietu (|) jest uformowane na "V" lub ")" żeby to było łatwiej sobie wyobrazić i jeszcze jest dodatkowo zaokrąglony od spodu. Wystarczy uderzyć kilka razy w koleinę albo inne przypadki na drodze zderzakiem za ponad 1000 złotych i człowiek zaczyna marzyć o chociażby centymetrze wyżej by mu ulżyć. Mam możliwość kupna felg 18" 3TLG Schnitzera za bdb pieniadze z oponami, te które wyżej były linkowane na ebay, myśle że w miare sensowny budżet zostanie na dopracowanie rantów i opon, a samochód (zderzak) minimalnie ale jednak dostanie ulgę od życia.. chyba nie muszę dodawać że klejenie PUR z którego również jest zrobiony jest 10x droższe niż M Pakiet - Polipropylen. Przemyślę więc jeszcze kwestię wyboru osobiście, bo tutaj zdania są dość mocno podzielone i szkoda jest niepotrzebnie kłócić ludzi. Wynik zobaczycie wkrótce w formie zdjęcia z zakupu, tymczasem idę montować kierownicę AC Schnitzera Pozdrawiam Wszystkich
  9. Przeciez mozna wszystko przerobic
  10. Napisz na pw, chcialbym je zobaczyć
  11. Tutaj Schnitzer ustrzelony na felgach o których temat był wyżej
  12. ACS RS Typ 1 jest nie do zgrania z przednim zderzakiem AC Schnitzer, jest on dużo niżej niż M Pakiet, no chyba że osiągając coś takiego.
  13. Spróbuję to ugryźć - Najwyższej cały rok będę sobie zęby łamał Postaram się w najbliższym czasie zdobyć te felgi..
  14. No kwestia tego tylko jakie ranty żeby to sensownie upchnąć, nigdy się w to nie bawiłem ale koszt pewnie z 2000 bez malowania itd
  15. Co o tym myślicie? https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/ac-schnitzer-18-felgen-rennsport-typ-2-oz-racing/783020574-223-1220
×
×
  • Dodaj nową pozycję...