Skocz do zawartości

Envis

Użytkownik
  • Zawartość

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

Envis wygrał w ostatnim dniu 6 Październik 2018

Envis ma najbardziej lubianą zawartość!

O Envis

  • Ranga
    Advanced Member

Contact Methods

  • Strona internetowa
    https://www.facebook.com/bmwe3envis/

Profile Information

Ostatnio na profilu byli

313 wyświetleń profilu
  1. auto w koncu staneło na kołach! zawieszenie i hamulce gotowe. w tym tygodniu planowane jest dokonczenie silnika i odpalenie i robię co tylko się da zeby zdążyć na GF na próbę założone ori koła 14" oraz styling 37 i mnie się na tym stylingu bardzo podoba auto. oczywiście austo zejdzie jeszcze niżej jak uzbroimy wszystko i zapowiada sie dobrze
  2. myśle że e9 będzie jeszcze lepsza bo na e3 dopiero się uczyłem i pewnie zanazłyby sie jakieś szczegóły które można było zrobić lepiej lub inaczej szczerze mówiac ta karoseria jest w opłakanym stanie ale decyzja jeszcze do konca nie zapadła bo w trakcie teraz inne projekty także e9 będzie czekać w kolejce dużo e12 i kilka e21 ale niestety nic ciekawego. jakby tam była taka e12 535 to bym sie zainteresował jednak takiej tam nie znalazłem
  3. w końcu serducho znalazło się w komorze! przyszły tydzień to będzie ostra praca ze składaniem auta bo ciągle się to składanie opóźnia.... zawsze marzyła mi sie bmw e9 i jakoś przypadkiem zakupiłem taką właśnie choć wcale nie planowałem zakupu nie mogłem tego nie wziąć jak widać auto w stanie okrutnie zaniedbanym, przez wiele lat stało i wrastało w ziemie...! z tabliczki znamionowej wynika że to wersja 3.0CS i takiego silnika się spodziewałem gdy pojechałem obejrzeć auto, okazało sie ze pod maską silnik CSI także te 200KM myśle że daje rade w tym aucie a po sprawdzeniu auta z vinu mega zaskoczenie bo okazuje się że to auto nie nie lada rarytas.... wersja 2.5CSA czyli najmniejszy produkowany silnik w bmw e9 tylko przez 2 ostatnie lata produkcji. I co najlepsze tego modelu wyszło zaledwie 244szt mam kilka projektów w trakcje takze e9 narazie bedzie spokojnie czekać w kolejce ale cieszę sie że w koncu zaczyna się moja przygoda z tym modelem już zakupiłem trochę części blacharskich w idealnym stanie ale nie wykluczam że będę szukał lepszej karoserii a co do silnika też wszystko wyjdzie w praniu czy zostawiać ten CSI czy wracać do oryginału. sss
  4. koła będę mierzył różne - no najmniej 4 komplety także decyzja dopiero zapadnie ale ja mimo wszystko uważam że styling 37 i 9,5J na tyle będzie na ten sezon dobrym wyborem docelowo na przyszły sezon będa na 100% customy ale to nie temat na teraz jak ktoś ma ochote na troche pornografii to wrzucam kilka fotek :] silnik na maksa zakurzony i jeszcze trzeba go dobrze wymyć, na dniach będzie już spięty ze skrzynią i wrzucony pod maskę. ssss
  5. Panowie fajne sesje to dopiero będą jak auto będzie skonczone ktoś już kiedyś pytał jakim aparatem robie. wiec starym nikon d700 + sigma 35mm f/1.4 według mnie zestaw idealny jak juz pisze posta to dam znać co sie dzieje. choć nie wszystkie zdjecia beda super bo zrobione telefonem. przymiarka pierwszej felgi (na razie tylko przystawione nie zakładane na auto) 17, 9j zbiornik paliwa wypiaskowany potem wycynowany i pomalowany gotowy do założenia wjechał również tapicer z podsufitką oraz dywanami, na razie zdjęcia podsufitki bo dywany poszły jeszcze do obszycia ramówek. sufit w kolor skóry foteli oraz kolejna część ocynku - tym razem zrobiłem próbę przygotowania na popielniczkach - jedna wypiaskowana a druga wyczyszczona chemicznie i mechanicznie przeze mnie. jakość bez porównania na korzyść mojej pracy to duża lekcja na przyszłość jak przygotowywać niektóre części pod ocynk w najbliższym tygodniu wjeżdza silnik i plan jest taki aby do konca marca auto było już złożone i jest spora szansa że się uda
  6. w koncu dotarła do mnie chyba juz ostatnia partia części z ocynku i ostro zabieramy sie do składania. etap jak dla mnie bardzo wazny czyli montaż lamp przednich ktorych nie mogłem sie doczekać dorwałem również fanty niemal nie do osiagniecia - nowe NOS drewno tapicerki LONG - na razie zaloze takie ale na pewno bedzie potem pomalowane w bezbawny ale to przy robieniu kierownicy i gałki takze jeszcze nie czas na to. do tego nowe dekory deski rozielczej bez niemeckich napisów.. takie mi sie badziej podobają licznik wyzerowany plastik schowka jedynie wyczyszczony i to na razie tyle ale dzieje się
  7. Obłędnie wygląda to wnętrze a kolor to idealne połączenie z bialym lakierem! szacun.
  8. 01.06 musze być na weselu więc na dniu otwartym nie będę mógł być jednak jak wszystko pojdzie po myśli i auto się dostanie to przyjade 31.05 i wyjadę rano 01.06.
  9. jak najbardziej jest tylko problem z tym że na germana nie będę mógł dotrzeć z powodu wesela prace przy składaniu w koncu ruszyły choć jeszcze nie z tym tempem które bym oczekiwal ponieważ czekam na ostatnią partię ocynku oraz niektóre chromy (np liswa slupka C) która musze dokręcić najpierw a dopiero potem wygłusić słupek matami. poza tym podłoga i dach już prawie wygłuszone. zdecydowanie auto będzie dużo lepiej wygłuszone niż oryginał wielkim fartem udalo mi się kupić oryginalny podłokietnik ktory wystepował tylko i wyłącznie w wersjach long. pierwszy raz od tylu lat znalazłem na aukcji i od razu zamówiłem. a już miałem wziąć ten z nowego projektu a teraz w obydwu autach będa takie same już zostal calkowicie rozebrany. Już jest u tapicera a w tym tygodniu chcę wysłac szyny oraz popielniczkę do chromowania. zamówiłem róznież nową zapalniczkę z aso. nie miałem przycisku do sterowania lusterkiem elektrycznym - kupiłem wiec od e21 z funkcją przełączania prawe/lewe ponieważ bedzie zamontowane równiez lusterko pasażera (które tez było opcją dodatkową). na szczęście doszedłem do tego jak sterować lusterkiem pasażera - okazało się że fabrycznie do tego jest przełącznik pod kolumna kierowniczą. kupiłem oryginalny przycisk i teraz wszystko bedzie zainstalowane tak jak w fabryce a teraz pewnie poleca na mnie hejty ponieważ do auta zamontuję zestaw centralnego zamka . dla mnie to duża wygoda i chce aby auto miało centralny lecz otwieranie-zamykanie bedzie tylko z kluczyka. (bez żadnych pilotów, migania kierunków itp)
  10. kocur straszny! bardzo mi się podoba zwłaszcza w tym kolorze! tak jak pisałeś patrząc na Twoją Z-kę tutaj nie ma opcji zeby była lipa kiedyś sie ugadamy na mieście to mnie przewieziesz
  11. u Ciebie tez sie sporo dzieje także czestochowa i okolice dzialają planowane było na 2017 ale teraz została już końcówka także chciałbym sezon 2019 objechać juz tą e3.... jak pewnie dużo ludzi kojarzy miałem spory problem z wyborem koloru tej e3. uważam że wybrałem świetnie i mnie sie bardzo podoba ale ori kolory też mi się podobają także kupiłem kolejną e3 2.8L którą jesli uda się uratować pomaluje w kolorze z palety e3. jak ktos ma dłuższa chwilę zapraszam do obejrzenia tego materialu
  12. kolejny krótki filmik wygłuszenia które zrobił mi lakiernik wewnątrz samochodu według mnie są zbyt słabe więc będę robił to po swojemu
  13. ja robiłem w tej firmie http://www.hipeco.com/
  14. stary nikon d700 + zazwyczaj obiektyw 35mm
  15. kolejna część układanki :d tym razem kolektory wydechowe. zdecydowałem że zostawiam ori (nie będę robić baranów) i tutaj konieczne było aby coś z nimi zrobić. początkowo kupiłem bandaże termiczne i nimi miałam owinąć kolektory jednak natrafiłem na firmę która zajmuje się kładzeniem powłok aluminiowo-ceramicznych np na kolektory i tam je wysłałem efekt widać poniżej - ja jestem mega zadowolony!! info od firmy która to robi: dostępne w kolorze aluminium, żeliwa, czarnym satynowym, białym odporna na temperatury sięgające 1100°C zabezpiecza przed korozją odporna na działanie środków chemicznych posiada doskonałe właściwości izolacyjne dzięki czemu mniej ciepła wydzielanego przez wypływające spaliny jest emitowane na zewnątrz właściwości izolacyjne są porównywalne ze specjalistycznym taśmami służącymi do owijania kolektorów i sprężarek jednak w przeciwieństwie do nich powłoki nie utrzymują wilgoci, która sprzyja korozji ograniczenie ilości ciepła emitowanego przez kolektor obniża temperaturę w komorze silnikowej co poprawia sprawność napełnienia cylindrów świeżym ładunkiem zwiększa prędkość wypływu spalin poprawia opróżnienie cylindrów ze spalin ogranicza występowanie spalania detonacyjnego auto bedzie też miało personalizowana tabliczkę mojego pomysłu umieszczona prawdopodobnie gdzies obok tabliczki znamionowej w komorze silnika karoseria w koncu pomalowana i jest aktualnie na etapie polerowania jestem mega zadowolony!! wiecej zdjęć będzie na pewno już po skonczeniu polerowania i przewiezieniu auta do warsztatu gdzie bede auto uzbrajał. zrobiłem tez krótki wywiad sam ze sobą - opowiadam trochę o samochodzie chętnych zapraszam do obejrzenia filmiku. na pewno co jakiś czas będę wrzucał coś tego typu
×
×
  • Utwórz nowe...