Skocz do zawartości

Envis

Użytkownik
  • Zawartość

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    7

Envis wygrał w ostatnim dniu 9 Grudzień 2019

Envis ma najbardziej lubianą zawartość!

O Envis

  • Ranga
    Advanced Member

Contact Methods

  • Strona internetowa
    https://www.facebook.com/bmwe3envis/

Profile Information

Ostatnio na profilu byli

441 wyświetleń profilu
  1. powiem Ci ze odwalasz kawał dobrej roboty! wymienione już bardzo dużo części i skrupulatnie idziesz w ideał. wielki szacunek za ten projekt bo myślę że mało takich compotów w polsce jest widać że jak już sie zabierasz za jakiś etap prac to robisz to rzetelnie i o to chodzi na pewno na jakimś zlocie musimy zbić pionę przy tym aucie bo ja bardzo chętnie je obejrzę
  2. miło słyszeć panowie dzięki chociaz tak jak mówilem jakeiś tam niedociagniecia małe są w aucie. następna e3 bedzie lepiej dopracowana myśle i mysle ze na wiosnę już zabieram sie za nią niedługo uzupełnię trochę materiałów foto bo zaniedbałem tutaj temat.
  3. Auto robi świetne wrażenie na żywo i jeszcze raz gratuluję egzemplarza bo jest świetny :]] bardzo fajnie było się poznać i przejechać tą 7er
  4. już jest pierwszy klip o e3 na pewno nie ostatni
  5. właśnie na syndykacie jest tak wiele świetnych fur do pokazania wiec przyszły rok będzie intensywny
  6. na wiosnę mam plan przymierzyć od znajomego rs 17 myślę że 17 to takie minimum bo to duże auto także przy 15-16 koło ginie ale mam tez kilka epokowych kompletów z e3 więc może jakies customy wpadną mam d700 oraz d750 i zdecydowanie wolę d700! w ps robie jedynie zaciemnianie tła i usuwam niepotrzebne śmieci z tła.
  7. Auto już mam zarejestrowane na żółtych blachach i z radochą śmigam od czasu do czasu uda się zrobić jakąś sesje foto zostały do zrobienia jeszcze jakieś drobiazgi ale to przez zimę spokojnie dopnę szczegóły postanowiłem też za zacznę e3 jeździć po polsce i robić cykl filmów pod tytułem: "Envis na szlaku projektów" jeśli ktoś ma chęć posłuchać pierwszego odcinka w którym troche opowiadam o aucie zapraszam do obejrzenia. bardzo chciałbym pokazać wiele aut z syndykatu i myśle że na wiosne co najmniej z kilkoma osobami uda sie spotkać a tutaj jeszcze kilka fotek z sesji:
  8. nie widzę problemu jak tylko sie dostanę to będzie do dyspozycji :d termin już sztywno zarezerwowałem w terminarzu
  9. Dzieki panowie oczywiscie koło będzie zmienione ale na pewno będzie 17-18" bo ja tak to widzę mam nadzieję, że w zimę uda sie juz zrobić takie jakie mi sie marzy czyli 3tlg BBS Mahle/ alpina/ styling 5. na tą chwilę jednak wpadną styling 32 w 18" lecz z niższą oponą. a tymczasem na chwilę wrzucone ori koło 14" tak aby zrobić zdjecia dla rzeczoznawcy i białej karty jedno ląduje na koło zapasowe a reszta do garażu jako dekoracja auto już jeździ jednak zostało kilka drobiazgów które trzeba dokończyć i tak skrupulatnie biorę się za pracę wygłuszenia maski, klapy tylnej i drzwi zrobione auto dostało zdecydowanie dużo dużo lepsze wygłuszenie niż oryginalne które było znikome. a teraz detal który robi świetną robotę! oryginalne drewno na boczki drzwi w stanie NOS (new old stock). niesamowicie trudne do kupienia zwlaszcza w wersji long ale lata spędzone na ebay jednak dały efekt smaku dopełniają delikatne dekory chromowane pod mocowania podłokietnika które tez wychodziły jako opcja za dopłatą i ciężko to kupić jednak podkreślają że to limuzyna z najwyższej pułki i wygladają super zegarek klasa sama w sobie. mega klimat i teraz fotki auta na ori kole 14". tak wiem dla wielu jedyny sluszny wybór ale dla mnie to tylko chwilowa przymiarka w końcu wpadło wykonczenie tylnej klapy czyli chromowana listwa ktorej brakowało. teraz jest tak jak to powinno być czyli listwy boczne błotników długie + listwa tylnej klapy. i na koncu małe porównanie e3 z starym trabantem p60. pod komorą silnika musi być jeszcze również kilka rzeczy zrobionych. przede wszystkim porządne mycie bo szczersze jest syf. trzeba nakleić naklejki serwisowe i zamontować spryskiwacze szyby.
  10. i w końcu upragniony finisz i aktualizacja tematu. ogólnie muszę przyznać że z autem miałem takie przeboje że można by napisać grubą książkę.... auto musiało być malowane drugi raz bo przy montażu drzwi, maski i klapy tylnej wyszło ze są w lekko innym odcieniu.... to był dramat i przesunięcie składania auta o kolejne miesiące. ale to już za mną i teraz auto już powiedzmy że skończone, zostało kilka detali które musze dokończyć zawieszenie po pierwszych kilometrach z kilkoma pasażerami siadło według mnie idealnie! na tą chwilę wrzuciłem na auto styling 37 z mojej e34 ale to tylko przejściowo bo wysyłam s32 do renowacji i na razie na tym kole będzie jeździć ze składaniem auta było spore ciśnienie poniewaz od dawna było zaplanowane że będzie wieźć pare młodą i gonił nas czas. skonczyliśmy dzien przed ślubem.... jednak na samym weselu auto spisało się wyśmienicie i wtedy wlasnie zrobiło swoje pierwsze 150km znajomy zaraził mnie opcją klasycznych kierownic.... i udało się zdobyć kilka bardzo ciekawych modeli, np peri, nardi, i piekną kierownice z neue klasse na tą chwilę auto ma założoną nardi. na zimę chcę zacząć już projekt kolejnej e3 więc powoli zaczyna się kompletowanie części wpadły kolejne 2xe3 mimo że już koniec sezonu mam nadzieję że uda się jeszcze trochę nacieszyć jazdą a auto daje mnóstwo radości
  11. Rowniez ogladalem w tym roku na majowce i bardzo mi sie ta e30 podoba! Te paski to wiqdomo kwestia gustu. Mnie one jakos nie rażą ale pomyślał bym czy ich nie przeciagnac jeszcze na klapie bagaznika. Do zobaczyska na germanie!
  12. auto w koncu staneło na kołach! zawieszenie i hamulce gotowe. w tym tygodniu planowane jest dokonczenie silnika i odpalenie i robię co tylko się da zeby zdążyć na GF na próbę założone ori koła 14" oraz styling 37 i mnie się na tym stylingu bardzo podoba auto. oczywiście austo zejdzie jeszcze niżej jak uzbroimy wszystko i zapowiada sie dobrze
  13. myśle że e9 będzie jeszcze lepsza bo na e3 dopiero się uczyłem i pewnie zanazłyby sie jakieś szczegóły które można było zrobić lepiej lub inaczej szczerze mówiac ta karoseria jest w opłakanym stanie ale decyzja jeszcze do konca nie zapadła bo w trakcie teraz inne projekty także e9 będzie czekać w kolejce dużo e12 i kilka e21 ale niestety nic ciekawego. jakby tam była taka e12 535 to bym sie zainteresował jednak takiej tam nie znalazłem
  14. w końcu serducho znalazło się w komorze! przyszły tydzień to będzie ostra praca ze składaniem auta bo ciągle się to składanie opóźnia.... zawsze marzyła mi sie bmw e9 i jakoś przypadkiem zakupiłem taką właśnie choć wcale nie planowałem zakupu nie mogłem tego nie wziąć jak widać auto w stanie okrutnie zaniedbanym, przez wiele lat stało i wrastało w ziemie...! z tabliczki znamionowej wynika że to wersja 3.0CS i takiego silnika się spodziewałem gdy pojechałem obejrzeć auto, okazało sie ze pod maską silnik CSI także te 200KM myśle że daje rade w tym aucie a po sprawdzeniu auta z vinu mega zaskoczenie bo okazuje się że to auto nie nie lada rarytas.... wersja 2.5CSA czyli najmniejszy produkowany silnik w bmw e9 tylko przez 2 ostatnie lata produkcji. I co najlepsze tego modelu wyszło zaledwie 244szt mam kilka projektów w trakcje takze e9 narazie bedzie spokojnie czekać w kolejce ale cieszę sie że w koncu zaczyna się moja przygoda z tym modelem już zakupiłem trochę części blacharskich w idealnym stanie ale nie wykluczam że będę szukał lepszej karoserii a co do silnika też wszystko wyjdzie w praniu czy zostawiać ten CSI czy wracać do oryginału. sss
  15. koła będę mierzył różne - no najmniej 4 komplety także decyzja dopiero zapadnie ale ja mimo wszystko uważam że styling 37 i 9,5J na tyle będzie na ten sezon dobrym wyborem docelowo na przyszły sezon będa na 100% customy ale to nie temat na teraz jak ktoś ma ochote na troche pornografii to wrzucam kilka fotek :] silnik na maksa zakurzony i jeszcze trzeba go dobrze wymyć, na dniach będzie już spięty ze skrzynią i wrzucony pod maskę. ssss
×
×
  • Utwórz nowe...