Skocz do zawartości

Light_weight

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Light_weight

  • Urodziny 1996.11.28

Profile Information

  • BMW
    E38
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Kostrzyn nad Odrą

Light_weight's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak to się prezentuje po lakierniku Myśle, że tragedii z kołem nie ma Dla zainteresowanych auto na sprzedaż http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6910146921
  2. Tee grabol przystopuj trochę. Napisałem, że podchodzę do tego koła z dużym dystansem i zobaczę co z tego wyjdzie więc zluzuj majty Dejv, podrzucę fotki jak auto wróci od lakiernika bo póki co wszystkie detale się gryzą ze sobą i jest nieład
  3. Wiem, dlatego ryzykuje i zobaczę co z tego będzie bo zdaje sobie sprawę, że buda jest klasyczna, a koło nowe, ale mam przeczucie, że będzie dobrze jednak podchodzę do tego koła z dużym dystansem
  4. Witam. Po dłuższej przerwie. Auto w ciągłej pracy Kupione nowe felgi Stylign 214. Przód 10J, a tył 11J 20 cali opony 225/35 i 255/35. Nie do końca wiem czy idę w dobrym kierunku więc w razie czego piszcie czy nie odwalę wiochy Na tą chwilę wymieniona zawiecha tył gwint i wachacze więc jeszcze muszę dokupić gwint na przód żeby zrobić w miarę porządną glebę. W planie jednak w przyszłości jakiś porządny zestaw na przód i tył. Co polecacie ? Szyby podwójne na gazie komplet i tu był nie lada kłopot przy wymianie z tych foliowanych na gazowe bo mocowania stare szyby miały już złączone z szybami więc było zabawy, ale wszystko ogarnięte. Drewno wnętrza 750 z paskami, Shadowline high gloss do iL i z tym był nie lada kłopot bo temat nieosiągalny praktycznie do longa i sporo innych drobiazgów i mniejszych rarytasów, ale o tym później Auto w sobotę jedzie do lakiernika i maluję doły nadwozia w kolor, i być może całą budę lub częściowo i teraz najważniejsza sprawa ! Ze względu na to, że zdecydowałem się na czarne felgi, chce wywalić wszystko co w chromie więc wpadł shadowline. Nerki wysoki połysk, listwy zderzaka przód i tył wysoki połysk, wokół szyb i słupki wysoki połysk, boki na drzwiach ori shadow, black hella, białe kierunki tył, bok dymiony i przód dymiony. na całym nadwoziu znaczki czarno białe jak u grabol, dokładka Alpina/AC . Co o tym myślicie ? Koncepcja dobra ? Tym czasem, smaczek tego co jest Jak auto wróci od lakiernika pokaże efekt końcowy, te kapsle i zakrętki czerwone oczywiście out No i tutaj zdjęcie, jeśli chodzi o detale, które chcę zrobić tak jak u grabola czyli listwy wokół szyb, listwy na zderzakach, nerki, lampy, kierunki.
  5. Wnętrze na tą chwilę prezentuje się tak. Udało mi sie już zamówić szyby atermiczne w dobrej cenie i komplet listew drewnianych do longa bo te kompletnie mi się nie widzą. Dzisiaj trochę czasu też było to ogarnąłem kierownicę i siedzenia środkiem do skór. Co do aira chłopaki to jeszcze nie jest pewne, wyszedłem na razie z takim pomysłem, a jak będzie to się zobaczy. Doły karoserii teraz maluje na pewno po ujrzeniu tego egzemplarza z forum
  6. High-tech nie zerkałem jeszcze na gwint Co do planów: -Za miesiąc auto jedzenie na malowanie całej budy i teraz najważniejsze doły nadowzia w kolor ? -Shadowline -Ogarnięcie wszystkich listw z zewnątrz bo co niektóre krzywe są trochę -dokładka alpina nowa na przód -znaczki shadowline ? Czy będzie wiochą ciągnęło ? -USA przód i tył I to chyba tyle z detali. Jeśli chodzi o zewnątrz. Zastanawiałem się jeszcze nad kierunkami białymi. Przód, bok i tył Jeśli chodzi o spasy itp Ma być szeeeeeeeeeroko i nisko więc na pewno wpadnie air, ale najpierw podstawy Na pewno was nie zawiodę i będzie trzymać poziom wysoko
  7. Poprzedni właściciel zmienił na 2.8 bo padł mu rozrząd. Na pewno w przyszłości rozważam swap na 3.5, ale póki co na 2.8 źle mi się nie jeździ chociaż nie powiem czasami brakuje tego momentu obrotowego przy tej budzie.
  8. Auto mam około tygodnia więc za wiele powiedzieć nie mogę bo dopiero też wchodzę w świat BMW Fotki wnętrza postaram się wrzucić jutro, ale biedy nie ma. Fotele w pełnej opcji, tylna kanpa regulowana, grzane du** przód jak i tył, masaże, szyberdach, navi 4:3 Telefon przód jak i tył podłokietnik multimedialny. PDC, DSC, szyberdach, chrom line, drewniane rączki. Climatronik 3 strefy. Jest trochę tych pierdół
  9. Witam. Mam na imię Piotrek i mam 20 lat. Przesiadam się z projektu, który już odjechał MK4 1.8T na 728iL. Dane pojazdu VIN: WBAGH61000DC44068 Type code: GH61 Model: 735IL FACELIFT (EUR) E-F-R series: E38 2 Series: 7 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M62/TU Displacement: 3.50 Power: 175 (238 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: 397 - ANTHRAZIT METALLIC Upholstery code: N6SW - STANDARDLEDER/SC Prod.date: 1999-11-08 S202 Steptronic S210 Dynamic stability control III S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S220 Self-levelling suspension S261 Side airbags for rear passengers S302 Alarm system S304 BMW light alloy wheel, ellips. styl. 60 S320 Deleted, model lettering S345 Chrome Line Interieur S357 Protective glazing S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior rear-view mirror with auto dip S438 Fine wood trim S441 Smoker package S455 Active seat for driver and passenger S456 Comfort seat with memory S459 El. front seat adjustment w. memory S473 Armrest front S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S496 Seat heating, rear S499 Headrests electrically adjustable, rear S500 Headl.washer system/intensive cleaning S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S536 Auxiliary heating S548 Kilometre speedo S549 Radio clock S602 On-board monitor withTV S609 Navigation system, Professional S620 Voice control S622 Second handset in rear for BMW telephone S629 Car telephone (GSM) w card reader, front S672 CD changer for 6 CDs S676 HiFi speaker system S694 Provisions for BMW 6 CD changer L801 National version Germany/Austria S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S915 Omission of outer-skin preservation S937 REQUEST CD ROM ON DELIVERY Auto z fabryki wyjechało z silnikiem 3.5, a swap został zrobiony w firmie Hight-Tech. Może ktoś zna firmę z syndykatu to będzie mógł napisać opinię Na tą chwilę w aucie do zrobienia jest wymiana szyb atermicznych bo folia, gaz ? Odłazi już w wielu miejscach zwłaszcza u kierowcy. Do pomalowania maska przez odpryski od kamieni, zderzak do poprawki, nowa dokładka alpiny bo już jest popękana i znaczki na aucie. Co w planach napiszę w następnym poście Zapraszam do komentowania !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...