Skocz do zawartości

pawel_nopl

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

pawel_nopl wygrał w ostatnim dniu 18 Styczeń

pawel_nopl ma najbardziej lubianą zawartość!

O pawel_nopl

  • Ranga
    Member

Contact Methods

  • Strona internetowa
    www.diagonalt.com

Profile Information

  • BMW
    E21, E28, E30, E46
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Norwegia
  • Zainteresowania
    Diagonalt – Mój motoryzacyjny projekt wizualny. Znajdziesz tam różne produkty oraz swiat motoryzacji widziany moimi oczami. To mój taki mały wkład w tradycję motoryzacyjną. www.diagonalt.com

    Desagn Studio – Moje studio graficzne. Działam nad koncepcyjna ekspresją i projektowaniem graficznym.
    www.desagn.no

Ostatnio na profilu byli

74 wyświetleń profilu
  1. Co do podwozia, to lecimy dalej z tematem. Z racji iz silnik wyjechal, warto bylo odnowic tez rzeczy dookola. Dla spostrzegawczych: Tak, koncowki stabilizatora nie sa wymienione. Sa dobra, a ja i tak mam w planach grubszy stabilizator. W miedzyczasie ten wraca na auto.
  2. Pomyslimy jak to z tym bedzie. To ewentualne dalsze plany, priorytetem jest podwozie i napedy. Bez cewek tez bedzie jezdzic
  3. Skoro auto siedzi juz bez silnika, skrzyni i walu, az prosilo sie zeby sciagnac zawieszenie w miedzyczasie oczekiwania na dodatkowe czesci. Tak i wyszlo. Olkusz czeka i pozdrawia z twardoscia 80 ShA. Przed nami jeszcze dluuga droga, zeby je zamontowac.
  4. Myslalem nad tym, aczkolwiek nie znalazlem jeszcze rozwiazania montazu ktore dogodziloby moim wymaganiam wizualnym. Ale zobaczymy jak to bedzie. To w nastepnym etapie W glowie jakas dmuchawa siedzi. Ale to odlegly temat. Najpierwsz trzeba tym wyjechac tak jak jest, dotrzec ladnie i potem pomyslimy nad podnoszeniem mocy.
  5. Tak, magiczna rozdzka. Chcialbym taka miec. Nie musialbym spedzac az tylu miesiecy w garazu i szybciej mogl cieszyc sie jazda Gotowe rzeczy z ASO to droga na skroty. Jesli cos da sie naprawic to warto to zrobic. Aczkolwiek duzo gratow bylo nowych, nie powiem – glownie srodek, jakies weze i plastiki (wszystko to co niestety nie da sie dotknac magiczna rozdzka A tak wyszlo na "gotowo" do komory. Komora bedzie poprawiana, jedna strona jest troche porysowana. Pomysku nie bedzie – nie jestem fanem. Z komory nikt nie bedzie jadl. Tam ma przede wszystkim wszystko pracowac
  6. Luzik Nie wszystko mozna wiedziec! Kolektor wydechody tak mi sie widzial. Jak wspominalem wczesniej, jakies smaczki od siebie trzeba dodac Silniczek wychodzi tak. Brakuje jeszcze kilka rzeczy. Ale nie wszystko na raz.
  7. Przeciez M42 jest oryginalnie na “baranach” Plan jest taki zeby zrobic na OEM, plus lekkie dodatki od siebie.
  8. Dokladnie. Powoli, do przodu! Jakies luzne plany czasowe wiadomo ze sa, ale nie spiesze sie. Zarys dzialania jest, jak wygospodaruje czas, to jestem w garazu i dzialam. Osprzet do czyszczenia. Piaskowanie elementow, potem lakier. A wyszlo to tak:
  9. Napewno trzeba sie zajac przednimi rogami podlogi/progow. Standardowe miejsce. Sa naloty rudej i jakies purchawki, wiec trzeba sie tym zajac zanim wyjda dziury! Reszta podlogi w kabinie narazie zostaje tak jak jest. W planach napewno wypadaloby posciagac te stare maty (ktore zle nie wygladaja, ale sa stare i tylko czekac az zaczna pekac). Wiec nowe maty oraz wygluszenie reszty kabiny to cos co napewno kiedys chcialbym zrobic. Teraz priorytet ma renowacja silnika, a potem cale podwozie i jego elementy. Uwazam, ze najpierw trzeba zrobic mechanike zanim dojda komfortowe udogodnienia.
  10. Nie ma co robic na szybko. Ma byc dobrze, a to zajmuje czasu. Wiekszosc rzeczy robie samemu, glownie tylko weekendowo. To taka forma medytacji i odskoczni od swiata. Lubie to, a "budowanie" samochodu daje mi duzego kopa. Chociaz czasami daje tez troche frustracji, hehe. Idac dalej. Udalo sie dostac bardzo tanio, nowki sprezyny AP. Wczesniejszy wlasciciel zamontowal tam zawieszenie od Touringa. Wiec w koncu tyl nie bedzie tak wysoko z tylu. A co wpadnie docelowo to jeszcze zobaczymy. Z cyklu: Jak wyglada podloga. Nie jest zle. Standard w rogach z przodu cos zaczyna sie dziac. Trzeba bedzie sie zaopiekowac.
  11. A dziekuje. Fakt, baza dosc zdrowa, ale zeby bylo dobrze to dosc pracy potrzeba. Grunt ze zdrowa. Reszta do ogarniacia samemu w garazu. Wiec lecac dalej z tematem poprzedni wlasciciel mial racje. Wiec wiadomo ze E30 lekko nie mialo, stad i zatarte panewki. Docisk 618, gotowy na utrzymanie 450 nm Ciekawe czy kiedys tyle M42 bedzie mialo. Dalej obrabiany silniczek i skladanie glownych elementow. tloki i walki zostaly stare. Reszta wszystko ze sklepu, jak leci. Potem walka z osprzetem. I w miedzyczasie czyszczenie komory, gdzie zostalo jeszcze ogarnac plastiki, zakupic nowe wygluszenie i od nowa zaplesc wiazki.
  12. W koncu doczekalem sie czerwonej etrzydziechy. Miala ogolnie isc na daily za maly pieniadz, ale po ogledzinach chyba znowu bede musial szukac cos na daily Dlugo szukac taka zdrowa E30. Oprocz lewego blotnika i gory prawych drzwi to jest ori lakier. Niestety slonce i lata zrobily swoje, ale srednio na aucie jest jeszcze 120-140 mikronow wiec jest jeszcze co ratowac. Specyfikacja szalu nie robi, ale jak widac po foto wpadlo pare rzeczy jak czarne srodek na sportach, ktore jak na swoje lata sa naprawde w dobym stanie. Wiadomo skorka na wrazliwych miejscach stracila kolor ale nie sa nigdzie rozerwana, wiec troszke srodkow i bedzie ogien. Tylna kanapa z podlokietnikiem, niestety brakuje zaglowkow. Intensywnego mycia jeszcze nie testowalem, ale wycieraczki sa w bagazniku, bezpieczniki wszystkie sa, manetka tez, wiec pewnie dziala. Swap na M42B18 z E30, jest tez lekkie kolo zamachowe z M20, maly rozrusznik z M20, docisk 618 i wydech 2,5". System grzania silnika z wyjsciem do srodka, tyle ze w bloku nie ma grzalki. Zamontowany jakis alarm samochodowy, stad te trabki pod maska. Jest cale zawieszenie Supersport, ale zapytacie pewnie dlaczego taka koza z tylu; w papierach mozna przeczytac ze ktos madry kupil zestaw pod Cabrio/Touring, haha! Vehicle options S494 Seat heating driver/passenger S816 Schweden-Ausfuehrung S850 Add Fuel Tank Filling For Export S958 Interne Kabelbaumauswertung Z planow to napewno bardzo dobre mycie a pozniej obfity detaling zewnetrzny jak i wewnetrzny. Napewno likwiduje chromy, zamontuje lotke i przednia dokladke, beda czarne. Jak narazie sa tylko stalowki na kolcach, heh. Napewno trzeba ratowac silnik, bo panewek juz nie ma. Akurat tak jakos wyszlo ze ori felgi pojawily sie na drugi dzien po przybyciu auta do mnie, wiec od razu lepiej niz na stali. Plan jest aby zrobic auto na OEM++ Niedlugo po zakupie wylecial silnik i zaczela sie zabawa. A w silniku wygladalo tak. Ale, juz nastepne M42 jest w trakcie regeneracji. Wiec w sumie nie tak powoli do przodu.
×
×
  • Utwórz nowe...