Skocz do zawartości

pawel_nopl

Użytkownik
  • Zawartość

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

pawel_nopl wygrał w ostatnim dniu 3 Wrzesień

pawel_nopl ma najbardziej lubianą zawartość!

O pawel_nopl

  • Ranga
    Advanced Member

Contact Methods

  • Strona internetowa
    www.diagonalt.com

Profile Information

  • BMW
    E21, E28, E30, E92
  • Garaż
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Norwegia
  • Zainteresowania
    Diagonalt – Mój motoryzacyjny projekt wizualny. Znajdziesz tam różne produkty oraz swiat motoryzacji widziany moimi oczami. To mój taki mały wkład w tradycję motoryzacyjną. www.diagonalt.com

    Desagn Studio – Moje studio graficzne. Działam nad koncepcyjna ekspresją i projektowaniem graficznym.
    www.desagn.no

Ostatnio na profilu byli

186 wyświetleń profilu
  1. Mycie i wyjazdy nie obejda sie bez fotek W takim zestawieniu samochod przejezdzil glownie poprzedni sezon. E30 nawet zaliczyla wypad do Wloch i po drodze oczywiscie BMW Classic. Felgi ogolnie wjechaly tymczasowo. Planowane i dzialane jest z czyms innym. Nastepnym tematem na liscie jest kontynuacja z dopieszczeniem zawieszenia i reszty mechanicznych podzespolow.
  2. OEMowymi fantami nigdy nie pogardzę. Jak pojawiły się oryginalne stylingi 5 w 15", to musiałem je mieć u siebie. Mimo tego, że raczej nie będą jeździć na aucie, jestem zdania iż jest to fajny dodatek do samochodu Udało też się dorwać nowe lampy na przód. Ale myślę, że pasowałoby jeszcze poszukać podobny, ale czarny zestaw
  3. O widzisz Na przykład w M3 Evo, jak dobrze pamietam, żeberka były całe odsłonięte i w dodatku trochę węższe aby dostarczyć więcej powietrza.
  4. Nie, nie. OEM mnie nie kręcą (oczywiście nic im nie ujmując, bo jest to wielka sztuka utrzymać auto w oryginalnym stanie). Zawsze musi być jakiś smaczek od siebie. Powiedzmy ze to będzie takie OEM+
  5. Dziękuje Odbudowa zajęła mi jakieś pół roku dość intensywnej pracy w weekendy. Oczywiscie pomijając mechanicznie obróbki bloku i w głowicy, ponieważ ja nie mam do tego maszyn na garażu. Cóż mogę powiedzieć, życzę ci wytrwałości - to chyba najważniejsze. Dłubiąc «tą sama» rzecz przez po roku, nie zawsze widząc jakiekolwiek efekty, potrzeba jej dużo
  6. Prawie jak wszystkie nerki w E30 Zapewne po to aby kierować powietrze w odpowiedni sposób lub wzmocnić konstrukcje.
  7. Podrzucam jeszcze kilka fotek z tego sezonu:
  8. Nikt nikogo nie chce wprowadzac w blad. Znajac marke, wiemy ze takie "anomalia" to nic nowego. Nazwenictwo modeli nie do konca oznacza jaka jednostka silnikowa znajduje sie w srodku, poniewaz tu bardziej chodzi o jej osiagi. Dlatego co czesto, a w tych nowych to praktycznie wszedzie, stosuje sie te same/podobne jednostki z odpowiednio dostosowanymi osiagami do modelu. Popatrz na E9X 318i ktore wyszlo z 2.0l silnikiem spotykanym tez w 320i i wachaniami osiagow miedzy 129hp a 170hp. Faktem jest, ze w E92 325i jak najbardziej siedziala 3.0l jednostka ograniczona podzespolowo/komputerowo. Uspokoje was, i powiem ze podnoszenie osiagow w tym projekcie to bardzo drugi plan. Nie jest mi to potrzebne do jazdy na codzien, ale wiadomo, ze fajnie by bylo cos podlubac. Zobaczymy. Jak znajde wolna chwile, moze sie z tym pobawie. Jak narazie E92 jest ujezdzane, a w priorytetowej kolejce garazowej czekaja inne samochody
  9. Ale co tu porownywac? Te auta dzieli ponad 10 lat, ogromny przestrzał konstrukcyjny, nieporównywalny komfort i grubo ponad 100 kg wagi Kebabem na glebie i niskiej oponie lecisz 120 km/h na zwykłej drodze i myślisz ze jedziesz wyścigówka. W E92 przy 120 km/h poprostu jedziesz (nie zrozumcie mnie zle, bo to auto nie jest nudne) Ciekawe jak by zareagowały twoje sutki w wybebeszonym kaszlaku z podkręconym gaźnikiem Ale luzik, jadąc moim E30 z M42 tez wydaje mi się ze latam szybciej niz w E92, do czasu aż spojrzę na licznik
  10. Dokladnie tak jest. Szersze opony, wieksze felgi, wieksze karoserie. Oglnie masy przybywa z roku na rok. Tak wiec wrazenia przyspieszania nie rosna proporcjonalnie do przyrostu mocy w co raz to nowszych modelach. Ale nie powiem, na daily daje rade. Jak pisalem, mialem okazje zabrac auto na klika dni jazdy po torze ktory ma ponad 3 km dlugosci. Co prawda na zwyklych oponach, bez molestowania hamulcy przed zakretami dawala calkiem rade.
  11. 325i posiada 3.0l silnik, taki sam jak w 330i, sa one odpowiednio wystrojone aby moc odpowiadala do modelu. Akurat w 3er, model 330i ma inny kolektor ssacy (z podwojnymi DISA, nazywany czesto jako kolektor stage 3). Bez problemu mozna zamontowac ten kolotor w 325i i z programem skaczesz z 218hp (seryjnej mocy 325i) na 254hp (seryjnej mocy 330i). Takie same silniki sa tez np w 125i, ktory na przyklad ma juz odpowiedni kolektor, wiec tam tylko robisz program i jazda. Idac dalej, jesli pomodzisz wydech to razem programem jestes w stanie osiagnac 280 hp. Przyrost mocy w przypadki 325i jest mega duzy. Jak dobrze pamietam, niektore X3 wychodzily seryjnie z tym silnikiem i 272 hp. Wiec takie mody to nic szczegolnego, chociaz niestety malo znane w Polsce.
  12. Dzieki! Zobaczymy. Jak narazie wydech jest seria. W garazu lezy juz kolektor ssacy z 330i, wiec moze i wydeszek tez cos pomodzimy i bedzie jakas szansa ze te 270-280 hp wypluje.
  13. Wlasnie nie do konca jestem pewien czy czarny dach (chodzi o folie ktora wyglada praktycznie jak szklany dach) dobrze tu siadzie. Do szczescia w sumie mi nie potrzeba, wiec narazie pewnie zostanie w kolorze. Temat z naklejkami widze mocno kontrowersyjny. Narazie zostaja. Tego tak latwo nie da rady sciagnac z opon. Ale jest jeszcze plan zeby zrobic je na ciemno.
×
×
  • Utwórz nowe...