Skocz do zawartości

BartekW1

Użytkownik
  • Zawartość

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

BartekW1 wygrał w ostatnim dniu 11 Marzec

BartekW1 ma najbardziej lubianą zawartość!

O BartekW1

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    Bmw e36 cabrio

Ostatnio na profilu byli

160 wyświetleń profilu
  1. Gratulacje za wyróżnienie, super chłopaki z tego garażu tylko więcej pijcie a mniej piw przynoście bo stół był cały zastawiony. Hehe Pozdro Bartek e36 328i cabrio
  2. Ogółem Vin Individual - miała ten dywan graphik, drewno Birke Anthrazit, kolor Estorilblau, obc, klimatronik, dach full automat a była bez mpakietu ale takie właśnie te individuale wychodziły.
  3. Witam jakiś czas mnie nie było ale działam dalej sprawnie w poszukiwaniu części jakie sobie zaplanowałem. Wiosna za pasem i sie zacznie zabawa. Dla tych obu rzeczy kupiłem w niemczech całe auto Bmw e36 cabrio Individual i wyjąłem z niego do swojego projektu : - Ręczny z rączką drewnianą Birke Anthrazit - Dywan Individual Graphik II Cabrio Idealne połączenie z moimi dywanikami zakupionymi w zeszłym roku. Jeszcze zostało mi do znalezienia boczki w pełnej skórze ale to plany narazie, gorzej z realizacją bo nie ma tego. Mam plan ruszyć już z robotą wszystkiego za tydzień. Bedę wrzucał fotki z montażu części. Pozdrawiam
  4. Wszystko pięknie Rafał ale felga musi inna wpaść albo Ac Schnitzer albo Hartge w ostateczności Bbs Rs. Pozdrawiam
  5. Czasami gdy szukasz czegoś kupe lat i nagle sie pojawia to nie zwracasz uwagi na koszt. Chęć posiadania tego przewyższa wszystko.
  6. Adrian nie wiem szczerze ile sztuk wyprodukowano ale trafiłem i nawet chwili się nie zastanawiałem tylko ją kupiłem - koszt z wysyłką wyszła 800zł ale myślę że warto było dać bo gałka drewniana podświetlana to rzadkość w Bmw e36.
  7. Witam Jak na zbieranie części przystało w zimę to w końcu trafiłem drewnianą gałkę podświetlaną do mojego wnetrza czyli Birke Anthrazit, nowa zapakowana w pudełku i co ciekawe z wersji Bmw m3 e36 sześciobiegowa. Emblemat ///M podświetlany także zamówiony i wymieniony pięciobiegowy. Jestem mega zadowolony długo poszukiwana cześć
  8. Co tu dużo pisać, samo oznaczenie M5 robi rozpierdziel. Elegancko bedzie zobaczyć na żywo na zlocie i pooglądać. Gratulacje
  9. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Zaglądam jak się pojawi coś nowego. Pozdrowionka
  10. Kolor mega. Znam auto i fajnie że mogłem coś pomóc przy tym samochodzie. Modyfikacje oraz doposażenie w tzw. Rarytasy na plus, wszystko idzie w bardzo dobrym kierunku. Po złożeniu wszystkiego zostanie autodetaling i bedzie auto godne naśladowania. Daniel to zapalony świr wkracza z kolejnym projektem w Syndykat. Do zobaczenia na zlotach oraz szerokości na drogach.
  11. Łukasz co tu dużo mówić. Piękne auto jak twoje wszystkie auta. Pełna profeska do wszystkiego. Miło wejść i popatrzeć. Gratulacje
  12. Jakiś czas mnie nie było ale nie oznacza że nie działamy dalej w pomysłach ulepszania Bmw wiec wpadło tak : - Pakiet skór Individual do wnętrza - Elektryczne wysuwane podudzia, będzie zabawa aby do Vaderów zaadaptować Myślę że sporo rzeczy uzbierałem i czekam na nowy sezon żeby to poskładać. Zdjęcia z prac wstawię pewnie gdzieś marzec - kwiecień 2019 Teraz auto już zimuje
  13. Maciek mnie sie podobają dywaniki niespotykane bardzo hehe
  14. Mam ten Cupholder, pare zdjęć wyżej i zobacz.
  15. Zmieniarka cyfrowa jest już i działa z Usb/aux , rolety się nie da bo cabrio, a te kierunkowskazy hmm pomyślę o tym. Dzięki za sugestię
×
×
  • Utwórz nowe...