Skocz do zawartości

Chilli WonderBoy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    306
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    36

Ostatnia wygrana Chilli WonderBoy w dniu 8 Października 2023

Użytkownicy przyznają Chilli WonderBoy punkty reputacji!

3 obserwujących

Profile Information

  • BMW
    Z3 Coupe 3.0 & 1M

Ostatnie wizyty

2 259 wyświetleń profilu

Chilli WonderBoy's Achievements

  1. Dzięki Marek, na usprawiedliwienie, to już ostatni element węglowy. Plan karbonowy zrealizowany w 100% Chciałem właśnie kilka smaczków z carbon, które zastąpią fabrycznie plastikowe elementy. Z całą pewnością nie będę "tapetował" karbonem plastików czy innych elementów auta, także tych w środku. Skromnie ma być... jak tu z przodu.
  2. Udało się zakupić kolejny puzel tej układanki. Sezon zimowy więc poświęcony został na węglowaniu tego auta, i udało się już trochę tego nazbierać. Po obudowach lusterek M Performance, dokładce przedniego zderzak, przyszedł czas na większy element, tylny dyfuzor. Niestety do 1M nie ma dużego wyboru fantów, auto już nie jest pierwszej świeżość, a dodatkowo nie jest popularnym na rynku modelem do tuningu. Długo szukałem alternatywy dla carbonów z Ali Express, oczekując czegoś w stylu OEM+. Udało się: Cieszy fakt, że jakość jest świetna, pasował idealnie i instalacja nie była karkołomną walką z spasowaniem. Kolejny element z listy odhaczony. @KUJONmoże to czas by przenieść do innego tematu, bo z Top Seria nie wiele zostało...Pre German chyba byłby bardziej właściwy..?
  3. Wykorzystałem trochę ładniejsze dni aby ogarnąć wnętrze, głównie skóry. Zostały solidnie umyte Zymol Leather Cleaner, następnie odżywione Zymol Leather Conditioner, Dodatkowo zostały zabezpieczone środkiem Chemical Guys Leather Serum Conditioner Coating, który fenomenalnie zabezpiecza skórę odżywiając ją dodatkowo. Serio szczególnie polecam ten ostatni produkt. Pracy było troszkę, bo mam szczęście posiadać M3 z pakietem skóry rozszerzonej Kolejnym etapem będzie pranie i czyszczenie dywanów, później tapicerka i vinile, i wnętrze będzie ciszyć oko i pachnieć świeżością. Przy tej okazji zapytam, czy macie jakieś wyjątkowo dobre produkty do pielęgnacji skór, które można polecić z czystem sercem?
  4. w weekend udało się zrobić pierwsze wietrzenie 2024. Samochodem zrobiłem w weekend 700km, to było bardzo przyjemne 700km. Autko sprawia dużo radości i jazda powoduje uśmiech od ucha do ucha, a uszy śmieją się słysząc widlaste 8 reagujące na każdy impuls na pedale gazu. Piękna sprawa! Niebieskie dekielki z srebrnym logo BBS już zainstalowane, niby nic a cieszy... ...jedyne czego żałuję, to, że to nie jest e90 🤔
  5. Mała rzecz, a cieszy... Dekielki BBS 3D niebiesko-srebrne do felg LM 20". Musiałem nabyć nowe, bo felgi 19" mają inną średnicę mocowania dekielka (3 łapki), a 20" inną (4 łapki). Teraz będzie jak należy Tym oto sposobem mamy LM w 19" oraz w 20", oba zestaw z dekielkiem w kolorze auta.
  6. Mam nadzieję, że się uda się zrobić takie zdjęcie przed wiosną
  7. Pogoda garażowa, więc czas spędzany w garażu... Fabrycznie nowy zderzak, kilka nowych śrubek, do tego węglowa dokładeczka i magnesy na tablicę. Dodatkowo wymiana osłony pod silnikiem, stara miała jakieś pęknięcia. I tak mija czas z widokiem na wiosnę.
  8. Wczoraj udało się zdjąć BBS LaMans 20" z BMW M3 i bardzo korciło aby przymierzyć do mniejszego 1M. Przekonany byłem, że to koło będzie dużo za duże, a auto będzie wyglądało komicznie: Finalnie nie wyszło to tak źle, a przynajmniej nie bolą oczy od patrzenia, że jest komicznie.
  9. Jest większy! Podoba mi się w Eisenmann, że tu nie żałują. To jest 4x 83mm
  10. Kolejny weekend, kolejny progres. Zdecydowaną zaletą tego auta jest silnik V8, mimo, że takie konstrukcję słyną z pięknego brzmienia, fabryczny układ wydechowy M jednak nie emanował porywającą symfonią dźwięków. Drobna zmiana aby wprowadzić tu akustyczną korektę była wymagana. Jak we wszystkich moich autach BMW wybrałem i tu rozwiązanie od sprawdzonego Eisenmann. Tym razem końcówka wydechu z serii Race, więc ta głośniejsza. W połączeniu z resztą fabrycznego wydechu wraz z katalizatorami, to rozwiązanie wydaje się optymalne i wizualnie, i akustycznie. Fajne w wersji Race jest to, że rury końcowe wydechu są zrobione z jako rurki cienkościenne, które nie zwężają się wewnątrz i średnica wewnętrzna końcówek jest stała, jak średnica zewnętrzna.
  11. Absolutnie racja Osłony już są, ich chwilowy brak to efekt wymiany panewek. Chciałem zrobić kilka kilometrów i zrobić rewizję uszczelki miski olejowej, po wymianę. Chciałem mieć pewność, że siadło i jest sucho. Inspekcja bez osłon jest po prostu łatwiejsza. Zapewniam, że wszystko jest już na miejscu
  12. Jak już wspomniałem, to auto pochodzi z USA. W związku z tym licznik był w milach i oczy mnie od tego bolały. Wymieniłem więc tarcze na zamiennik polskiej produkcji. To jednak nie to. Czcionka cyfr jednak nie ma tej samej ostrości, a tempomat wciąż cyfrowo pokazywał wartości w milach. Dodatkowo sama litera M na obrotomierzu się świeciła, a nie powinna. Rozwiązanie jest jedno, kupić oryginalny licznik M3 Europa. To jednak ni takie proste, większość do DKG. Udało się jednak i jest... Suma małych ale ważnych detali robi finalnie właściwy efekt. Pozostało zakodować pod VIN i przełożyć.
  13. ...Jeśli tylko BMW Polska stanie na wysokości zadania, widzimy się!
  14. Czując pewien nie dosyt, a dążąc do efektu końcowego zbliżonego do M3 Pawła a.k.a Koneser zdecydowałem się przymierzyć felgi 20" Oczywiście musiało to być coś od BBS. Mimo poszukiwań LM-r finalnie trafiłem na innego kutego BBS'a. Dzięki pomocy Piotra, udało się nabyć BBS LM 20" z szerokościami 9" oraz 10" Pierwsze przymiarki i dla mnie idzie to w dobrym kierunku, teraz tylko dobrać właściwe szerokości i profil opon, i będzie myślę dobrze. Ktoś pomoże z doborem rozmiarów opon? Wiem, ze jest tu kilka M3 na felgach 20" Jakie rozmiary polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...