Skocz do zawartości

Rokiciuch

Użytkownik
  • Zawartość

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Rokiciuch

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    e46 328i

Ostatnio na profilu byli

504 wyświetleń profilu
  1. No tak, wisi bo coś niemam chęci tego robić, cena zaporowa ale taniej nie oddam, nie pójdzie to dalej będę rzeźbic jak mi przejdzie.
  2. Cześć nowe ranty i śrubki weszły jest ciasno narazie opony zostały więc spasy dopiero przy następnej wizycie w PL
  3. "Aż musiałem cofnąć bo myślałem, że auto dostało DWA OREO"-a historii tych klaksonow i tak byś nie zrozumial
  4. przód 2,25 i myślę ze to max przy tych bębnach tył mam 2,75 teraz weszło by z 3,25 ale temat raczej nieosiągalny
  5. Co do śrubek tez mam takie zdanie, nówki w drodze, jak dojdzie wszystko na czas to zanim wrócę za granice będzie poskładane
  6. nie są wgl dobierane 4x 235\40 kupione za psi H założone na czas szukania rantów co trochę zajęło, docelowo będzie przód 215\35 tył 225\35
  7. Cześć gruz przeszedł zabieg poszerzenia nadkoli 1cm szerzej od serii, podniesienie fartuchów w tylnych nadkolach i został pomalowany cały oprócz dachu. Teraz to zaczyna jakoś wyglądać doszły tez nowe ranty na przód i będzie to można w końcu spasować. Będę musiał pomierzyc ale wyjdzie jakoś 9,75" na 10,25" poprawić wydech zmienić atrapovica na normalna rurę bo to był bardzo CH.. pomysł. Poprawić jakieś pierdoły i sezon można zaczynać
  8. Witam serdecznie chciałem przedstawić mój ''Projekt gruz'' e46 w sedanie które buduje już 2 lata, jest to mój pierwszy post mimo ze dostałem się na germana rok temu. A więc tak moim gruzem jest e46 2.8 w sedanie zakupione jako zwykłe daily w titansilber bieda edyszyn i lekką nuta rdzy po czym zostało rozebrane i się zaczęło tuningowanie... Podwozie zostało wypiaskowane, została wzmocniona podłoga zestawem od SWAGier customs, po czym wszystko zostało zakonserwowane, silnik przeszedł pełny serwis vanos paski rolki świece uszczelki zimerngi i nowe sprzgęło, zamontowany ukryty system podtlenku LPG stag 600 , wjechało kompletne nowe podwozie poliuretany strongflex, nowe miedziane przewody hamulcowe oraz elastyczne w oplocie, swap hebli z przodu na 330D oczywiście pełna regeneracja, gwint składak sprerzyny tył ISC amory D2 i cambery SWAGier przód sprerzyna ISC amor AP i cambery, regulowane wachacze tył, wydech "custom" wycięte katy i środkowy tłumik tylna pucha wybebeszona i wspawane końcówki z nierdzewki, powiększony skret podkładkami na magiel ok 10%, dyfer seria, nowe półosie, wszystie łozyska itp.itd. Nastepnie wjechał Mpak i całość została polakierowana w San Marino Blue z M5 F10 (niema pewności czy wyszło jak ori bo nigdy na żywo nie widziałem tego koloru dla porównania)dolorzony splitter przód SWAGier koło styling 95 9/10j opony 215/35/19 i 225/35/19 lampy przód ksenon BOSCH zrobione na czarno i wstawione krzyże tył po lifty i zamiennik depo ala m3 przyciemnione szyby zrobiony shadow line listwa US na przód zamiast tablicy Wnętrze czarne sport size czarny sufit kiera Mpak podstopnica Mpak a poza tym to trochę doposażona Auto buduje właściwie nie wiem w jakim stylu porostu montuje to co mi się podoba ale chyba zahacza pod german/stance. Teraz co do planowanych modów na przyszłość na ten sezon planuje dalsze doposażanie gruza w rzeczy typu duza navi ori/android listwy progowe indyvidual pomalować koła w schadow chrome zrobienie klapy CSL szpera 100% i jakiś dobry wydech póki co nie iwestuje w moc mam dylemat albo turbo albo swap a ze tez bananowcem nie jestem to pewnie to potrwa z dwa lata jeszcze. To tyle z mojej strony na poczatek a teraz skromna galeria.
×
×
  • Utwórz nowe...