Skocz do zawartości

feconi

Użytkownik
  • Zawartość

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O feconi

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny 18 Wrzesień

Profile Information

Ostatnio na profilu byli

384 wyświetleń profilu
  1. Widziałem na Fejsie że felgi do żyda pchasz, co się porobiło?
  2. Masz rację. Lecz ja nigdy nie byłem człowiekiem który mega spasy w aucie tworzył. Zobaczymy co uda mi się uzyskać na wiosnę.
  3. Rondell 0058. 8.5 + 10, oczywiście 18". Ze spasem powalczymy na wiosnę. Muszę coś twardszego z możliwością zejścia nizej na tył wrzucić. Obecny MTS nie pozwala na mega spasy
  4. Zakup na spontanie. Idealnie proste, bez napraw + dobra cena, miałem po nie 30 km. Trochę troski i będą robić robote. Klar jeszcze na rantach. Zawsze podobała mi się ta felga. Zobaczymy czy i tym razem nie zmienię przed sezonem na coś innego
  5. Nowości. Mito poszły w świat. Za szerokie tylnie były. Na sprzedaży jeszcze wyszedłem spooro do przodu co zagości na sezon? ch** wie. Będę szukał końcem lutego. Udało się ruszyć temat nagłośnienia w drzwiach. Zacząłem od zdjęcia boczka i zerwania fabrycznego wygłuszenia. Następnie przykleiłem maty wewnątrz drzwi. Przykrecilem dystans z MDFu. Dość problematyczny jest prawidłowy montaż dystansu żeby pasował. Wycialem też otwór pod większy głośnik. Wszystko zabezpieczylem antykorozyjnym podkładem. Bardzo trudne jest przeciągnięcie kabli przez instalację od drzwi. Zero dojścia + kostki na łączeniu. Poradziłem sobie z tym na szczęście, bez żadnej ingerencji w kostkę. Nad nią było miejsce by puścić kabel, później pozostało tylko przeciągnąć przez gumową osłonę i do drzwi. Później pora na maty na drzwi. Następnie gąbka wygłuszająca na boczek. Lewą strona poszła mniej problemowo, lecz koniec końców wszystko się udało. Kable poukrywane w progach i pod plastikami. Estetycznie wyszło, żadne kable nie wiszą w bagażniku przy wzmacniaczu. Ogólnie męczyłem się z tym 3 dni, 22 godziny... Wszystko przez to że ciężko kable przeciągnąć, miałem też problemy z dopasowaniem dystansu. Wygluszanie też zajmuje sporo czasu. Dodatkowo garaż mam dosc wąski i nie mogłem otworzyć drzwi na całą szerokość. Z efektu jestem mega zadowolony, nie żałuję ani jednej godziny którą się z tym męczyłem.
  6. Udało się przymierzyć felg Ogólnie siedzi nawet ciekawie. W chwili obecnej felgi są na sprzedaż. Jeśli się nie sprzedadzą za tyle ile chce to je sobie zostawię na sezon. Muszę jednak dodać 0.5-1.0 cm dystansu. 11j na du** i wewnętrzny rant felgi jest prawie na styk z błotnikiem wewnątrz ale do ogarnięcia. Mikołaj przyniósł głośniki wraz z dystansami z MDF, wzmacniacz wcześniej kupiony. Może w następnym tygodniu ruszę z wygluszeniem drzwi oraz położeniem nowej instalacji pod głośniki. Podepne je pod wzmacniacz w bagażniku. Wpadły też dekielki na zamówienie do felg oraz nowy znaczek na maskę. W zeszłą środę byłem w BMW EXPERT MOTORSPORT na regeneracji vanosa. Taka usługa kosztuje 950 zł. Przy okazji chłopaki skasowali mi błąd poduszki, który wyskoczył miesiąc temu (powód-blad klemy pirotechnicznej?). Do wymiany mam także czujnik ciśnienia pompy dsc, nie działa trakcja i świeci się ręczny na żółto. Regeneracja vanosa nie pomogla na falujące obroty. Po nowym roku oddam auto do BMW EXPERT ponownie aby to ogarnęli. Najdroższa przyczyną wyeliminowana, może to tylko przez świece? Zobaczymy.
  7. Zależy jak bardzo będziesz chciał to upchać. Ja bez camberow wcisnąłem na przód 9.5 z et 15, nic nie tarlo nawet przy skręcie, na tył 10 z et 17, nic nie tarlo ani nie dobilo, z tym że tyl mam wypchany i zrolowany dlatego może tyle miejsca miałem. Spróbuję chociaż mito przymierzyć. Będzie słabo to sprzedam na wiosnę albo wymienię za coś innego. Kupiłem w dobrej cenie, nawet teraz przy sprzedaży wychodzę na swoje.
  8. Poprzednio RH miałem przód 9.5 et 15 tył 10 et 17 i bez przytarcia
  9. Przód 9 rant 3.5 et 20 Tył 11 rant 3.5 et 30 Kupiłem bo dobra cena była, może przed sezonem sprzedam albo zamienię na coś innego jak mi to nie wjedzie dobrze.
  10. A teraz przed Państwem, goście z włoskiego buta. Trafiły się oz mito w 19! W dobrej kasie.
  11. Dziś powalczyłem trochę z wygluszeniem bagażnika. Z racji tego, że butylowo-kauczukowe maty potęgowały wibracje i buczenie końcowego z kwasiaka, zdecydowałem że je ściągam. Na początku było tak: Później zerwałem je i położyłem piankę 3mm GMS. Pod stelażem od czytnika navi i zmieniarką maty też wyrzuciłem, zamieniłem je na dwie warstwy gąbki. Maty na tylnej ćwiartce zostały, są cienkie 2mm, nie wpływają na wibracje, nałożyłem na nie gąbkę. W bagażniku próbowałem położyc dwie warstwy gąbki, na gąbkę maty butylowe i jeszcze raz gąbka lecz dalej buczało przy testach. Teraz jest sama gąbka 3 warstwy, miejscami nawet 4 bo zostało mi trochę jej to szkoda było wyrzucić. Po testach efekt bardzo przyjemny. klapę bagażnika wygluszylem matami butylowymi 4mm. Zobaczymy jak będzie na trasie jeszcze.
  12. Tak jak wyżej, to wygląda jak pin 17. Kostki do MK3 16/9 Tę niebieskie to od czytnika navi jeśli dobrze pamiętam.
  13. Po chwili ekscytacji matami, ponura rzeczywistość. Zrobiłem "trasę" 40 km i myślałem że ochujeje... Na postoju na przygazowce jest ciszej ale w trakcie jazdy... Dramat z tymi matami.... Wibracje od końcowego takie idą że aż podłokietnik drży... Muszę je ściągnąć, spróbuję dać dwie warstwy gąbki, może będzie lepiej. Jakość dźwięku lepsza ale nic poza tym. Lecz z wygłuszenia drzwi i boczków nie rezygnuje. Dotarła zmieniarka. Sorki za takie robocze zdjęcia na gorąco. Wymiary prawie jak paczka fajek. Moja jest podpięta pod przewody ori zmieniarki i jest w bagażniku w miejsce oryginalnej. Jeszcze wyprowadzę sobie AUX przy cupholderze. Jakość dźwięku bardzo fajna. Obsługa przyjemna. Nie pokazuje co prawda nazw utworów ale może i do tego jakoś dojdę żeby pokazywało. Moim zdaniem lepszy pomysł niż radia na androidzie. Lepszy klimat w środku. Edit. Udało się ogarnąć żeby wyświetlało nazwę, trochę poprawie tagi i będzie malina
  14. Odpada. Pisałem przecież, że tylko koło z rantem mnie interesuje. Poza tym będzie siano na coś skręcanego.
  15. Nie myślałem, że kogoś to zainteresuje. Na przyszłość będę robił bardziej obszerne relacje z modów, obiecuje
×
×
  • Utwórz nowe...