Skocz do zawartości

Fredi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    323
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    61

Ostatnia wygrana Fredi w dniu 30 Marca

Użytkownicy przyznają Fredi punkty reputacji!

O Fredi

  • Urodziny 1980.01.10

Contact Methods

  • Strona internetowa
    http://www.wheelandsteel.com

Profile Information

Ostatnie wizyty

1 913 wyświetleń profilu

Fredi's Achievements

  1. Był strach przed wsadzeniem silnika ze skrzynią… ale weszło jak w masło motor siedzi, kolektor supersprint pasuje idealnie i wygląda genialnie! teraz osprzęt i przeróbki wiązki… robię to sam z pomocą kolegi z większym doświadczeniem, jest satysfakcja
  2. Na razie wyłączony EWS i wyłączone 2 tylne sondy. A po odpaleniu dostosowania do innych wałków, inne momenty otwarcia zaworow
  3. Sterownik przekodowany, zbieram ostatnie elementy układanki i w przyszłym tygodniu planuje to zakładać
  4. ;-)))) tutaj snapshot co to będzie...
  5. Dzięki, nast razem tego spróbuję, wtedy już sam będę wszystko robil
  6. za***iscie. No zobaczę jak to się zachowa z czasem, nie ja wybrałem lakier na silnik wiec mam nadzieje ze bedzie ok. Kolejny silnik pomaluje VHT dla porównania (a cos juz stoi w garażu i czeka na swoją kolej
  7. Przetestuje. Tym lakierem pomalowali silnik w SR wiec konsekwentnie robie skrzynie.
  8. Nie, Deco Color Aluminium, też jest pod wysokie temperatury a kolor jest po prostu idealny.
  9. Dzisiaj dopieszczam skrzynie
  10. Taki drobiazg do mnie wrócił Pełna odbudowa, w zasadzie jest to teraz nowe M54B30... rozebrane do dna, wyczyszczony nagar, obróbka głowicy i bloku, szlif cylindrów, nowe tłoki i pierścienie, nowe ostre wałki, sprężyny, szklanki, nowy rozrząd, wał sprawdzony, wszystkie uszczelki nowe.... dużo można by tego wymieniać... całość polakierowana, żeby godnie wyglądał. Remont wykonany przez Kamila ze Strefy Rekinów. Wkładanie do auta i skompletowanie pozostałych elementów / dokończenie swapu zdecydowałem się wziąć na siebie. Jest okazja nauczyć się czegoś nowego
  11. Mialem obawy ale kilka osób mówi ze robili i ze to nie problem. To nie auto do motorsportu, nie będzie katowane
  12. Żeby założyć moje RSy musiałem lekko spiłować zaciski i jarzma… zeszlifowane, śrutowane, ocynkowane i wyglądają jak seryjne
  13. Podkład epoksydowy i wypełniacz. Mokro na mokro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...