Skocz do zawartości

Fredi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana Fredi w dniu 13 Maja

Użytkownicy przyznają Fredi punkty reputacji!

O Fredi

  • Urodziny 1980.01.10

Contact Methods

  • Strona internetowa
    http://www.wheelandsteel.com

Profile Information

  • BMW
    F15 40d, E30 330i
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Wieliczka

Ostatnie wizyty

459 wyświetleń profilu

Fredi's Achievements

  1. Mam nadzieję że pójdzie to w miarę sprawnie, bo trochę mnie ogarnia przerażenie jak widzę że już bardziej się nie dało tego rozłożyć ha ha. Ale na czas składania kupiłem sobie coś z „M” w nazwie na pocieszenie. Ale o tym w osobnym wątku jak już będzie o czym pisać
  2. Przygotowania do malowania: ściąganie starego lakieru. Najpierw podwozie i wnetrze - piaskowanie. Przy okazji wyszlo jeszcze kilka miejsc wymagajacych pracy blacharza. Reszta bedzie juz sciagana chemicznie + szlifowanie.
  3. Super to wygląda!!!! Co za przywiazanie do detalu! Od razu tez mnie kusi zeby na m5 klasc nowy lakier zamiast ratowac ori…
  4. Dzieki! Niemniej troche jeszcz z tym zejdzie… a sezon tuz tuz… szukam wiec kolejnego auta, ale tym razem jezdzacego, w jak najlepszym stanie, ktorym bedzie mozna od razu troche sie nacieszyc, a po skonczeniu e30 zabrac sie za odswiezenie i jakie mody. Nic na razie wiecej nie powiem bo mam kilka typow, ale koncem kwietnia jade do Hiszpanii na łowy
  5. No i udalo sie poprawić obszycie pleców foteli, już jest akceptowalnie
  6. Kilka nowych plastików, żeby pasowało do świeżo pomalowanej budy
  7. Kilka nowości: Odnowiony komplet lamp: tył wypolerowany, z przodu wymienione klosze na yellow hella, wypolerowane, ramki odmalowane proszkowo, wszystkie regulacje wymienione na nowe. Halogeny dostały żółte kosze plastikowe / niestety szklanych żółtych nie było. Przyszedł nareszcie kolektor - Supersprint zbudowany pod silnik m54b30 w budzie e30. Powinien pasować... oby komplet rur, kolanek, obejm z kwasówki od Pro Custom do poskłądania wydechu. Końcowy tez mam od nich , już wcześniej zamówiony żeby spasować wycięcie w pasie tylnym Silnik - poskładany do końca. w zasadzie wszystkie gumowe elementy są nowe, włącznie z rozebraniem kolektora ssącego i wymianą gumek przy wtryskiwaczach. Odma, przewody gumowe, disa.... dużo by tu opowiadać. Alternator, rozrusznik też oczywiście zregenerowane TAK, KOŁO PASOWE BĘDZIE JESZCZE ZDJĘTE I ODMALOWANE Buda jest już u lakiernika, dopiero zaczynamy więc maj/czerwiec będzie gotowa i zacznie się składanie, a z półek zacznie w końcu ubywać tych wszystkich oczekujących elementów.
  8. Piękna! a dwukolor fajnie ją odróżnia od innych
  9. Odpada szycie. To jest tłoczona wykładzina, nie uda sie uszyc zeby byla tak spasowana. Zostawiam jak jest, na zywo i tak wyglada lepiej niz na foto. Nie jest idealnie ale nie jest zle.
  10. Nie jestem wciąż zadowolony z dywanu: jest wyprany, czysty, ale sa juz mocne przebarwienia od słońca. Plamy zeszły, zostały tylko te rdzawe po mocowaniami foteli. Najlepiej byłoby to zafarbować, ale usłyszałem w detailingach ze nie ma takiej farby. Jest tylko do skór, a tutaj takiej nie mozna użyć (sztywna). Macie jakaś wiedzę, pomysł na taki temat? Mozna cos z tym jeszcze zrobic? Czy zostawić, bedzie w większości i tak zasłoniete plastikami, fotelami, dywanikami…
  11. Nie bylo szans, kupilem caly silnik, nie mialem go jeszcze w budzie. Poza tym uzywalem teraz udaru, mocnego, i nadal nic. Nie obraca kolem a i tak nie puszcza
  12. poschodzily zamówienia wiec mozna składać to wszystko! Dół i góra złożone, podstawa filtra po serwisie, wyśmienitej co sie da: przewód, uszczelki itd. Zamówiłem tez zawór zwrotny…. Niemniej to jakaś chińszczyzna a ori jeszcze trzyma szczelność wiec go nie dotykałem, zostało co było. Po skręceniu części elementów zaczyna to fajnie wyglądać. Jutro walczę dalej. ps : żeby nie było, koło pąsowe bedzie pomalowane…. Jak to w końcu czymś odkręcę
  13. Mycie z gory to raz, potem plukanie zeby reszte doczyscic. Tak zostawie i zobacze jak w eksploatacji bedzie. Silnik nie mial objawow zuzycia wiec nie bede go rozkladal poki naprawde nie ma potrzeby. Jak juz rozbierac to pojde w kompletna odbudowe, ale to zrobie jesli bedzie potrzeba. Nie odbierajcie tego ze mi sie nie chce lub ide na latwizne. Chyba dotychczasowa praca pokazuje ze tak nie jest. Po prostu nie chce grzebac w fabrycznie poskladanym silniku dopoki nie trzeba. A jak bedzie taka koniecznosc to go wyjme ponownie i zrobie generalke.
  14. Lepiej, mniej nagaru i zero masła. Wyczyscilem i zamknalem rozmawialem z kilkoma mechanikami, kazdy mowi ze wyglada „normalnie” jak na m54, wyczyscic co sie da, poskladac, potem plukanka, pewnie kilka razy. I bedzie git. Silnik odpalalem, jezdzilem przed kupnem, trzyma kompresje, ladnie pracuje, nie dymi na niebiesko. Mam nadzieje ze bedzie dobrze
  15. Ale… wlasnie otwarlem pokrywe zaworowa i za glowe sie zlapalem jaki gnoj…
×
×
  • Dodaj nową pozycję...