Rudy Hiszpan - hehe to widziałem ją później na FB bo walczyłem z remontem
Rafael - odpaliłem aparat po dłuższej przerwie i mnie poniosło z przerabianiem
Czarny - tylko na jakieś zloty , niestety mam garaż dwu poziomowy i zjazd jest pod chujowym kątem ( i tak już deski podkładam ) ale masz racje niżej musi iść, dłuższe deski dokupię nawiercane też wpadną ale to już na wiosnę przy okazji ogarnę na nowo zaciski.
Siema, dziś chciałem się zabrać za lizanie jej do fotek , ale jak na złość cały dzień w Bydgoszczy padało, może w weekend uda mi się coś jej cyknąć
update: 28.09.2017 postanowiłem się zabrać za wymianę olejów , na ruszt poleciała skrzynia i dyferencjał do tego dorzuciłem sobie montaż magnesu neodymowego w zbiorniczku od płynu do wspomagania oraz poleciała konserwacja nadwozia fluidolem ( drzwi / progi + otwory w ramie )
-dyferencjał Febi 75w90
-skrzynia HEPU ATF III
wymiany były ost robione jakoś 4 lata temu
Stary olej vs nowy od dyferencjału
Stary olej vs nowy od skrzyni biegów
dekorów nie ruszą są ori po vin, nie mają nigdzie rysy więc zostaną , bynajmniej moje odczucie srebrne jakoś odmładzają wnętrze , a fanem drewna nie jestem
Wnętrze jak najbardziej , szyby podwójne , trochę wyciszą środek, rolety drzwi , kanapa el. może DSP wpadnie, alternator zmieniony na większy pod audio więc suba + DSP. Tak nerki oklejone karbonem przez poprzedniego właściciela i jakoś tak trzy lata już z nimi śmigam , choć myślę by ich po prostu nie pomalować na czarno.
Cześć wszystkim !
Przedstawiam wam moje E39.
Paragony, faktury zbierane od 2007r tak jak trafiła do Polski, do niżej dołączonych kwitów płyta z zdjęciami na wszystkie naprawy od 2007r.
mały filmik do całości https://www.youtube.com/watch?v=gxEBmwQVfpE&feature=youtu.be
Zmiany:
- przód tarcze i hamulce z wersji 4.4
- OZ Mito 18' 8.5j et 13 rant 3 cale tył 10j et 19 rant 3,5cala
- replika dokładki hamman'a
- zabudowa boczna suba
- gwint puki co bieda
- dołożona roleta tył
Plany:
-kompresor
-contour'y bądź komforty z barkiem
-grzana tylna kanapa