Skocz do zawartości

Dejv

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Dejv w dniu 11 Czerwca 2018

Użytkownicy przyznają Dejv punkty reputacji!

O Dejv

  • Urodziny 1994.02.01

Contact Methods

  • Strona internetowa
    dpsmart.pl

Profile Information

Ostatnie wizyty

521 wyświetleń profilu

Dejv's Achievements

  1. Kozak! Koło z tymi zaciskami robi robotę!
  2. Zaciski odebrane. (przód z e46 330i tył z e36 328i) Wypiaskowane i polakierowane w tradycyjny kolor. Teraz wszystko zmontować i do auta
  3. Hmm, bez relingów jest jakoś tak "łyso" Przeglądałem sporo zdjęć, czy nawet widziałem na żywo i z jest to jakoś tak fajnie wypełnione
  4. Może relingów? Znalazłem i jeszcze jutro jadę je odebrać. Dokładnie!
  5. Kilka zdjęć z dzisiejszego Moto Show w Andrychowie Zaciski poszły do piaskowania i lakierowania. Powinny być gotowe do środy. Wrzucę foty jak to wyszło. W przyszłym tyg postaram się już wszystko zamontować.
  6. Miazga! Wszystko tak jak ma być! Ten kolor nadwozia zawsze średnio mi się podobał, lecz Ty sprawiłeś, że robi robotę Zazdroszczę wnętrza
  7. Schludnie to wszystko wygląda i trzyma się kupy Ale u mnie widzę tylko 3 fotki, reszta się nie załadowała. Musisz chyba wrzucić jeszcze raz.
  8. Wstawki są z alcantary ale to chyba kwestia zdjęcia, bo nie wyglądają tak źle Kierownica dostanie nowe zaślepki jak pójdzie do obszycia (może nawet już będzie wtedy multi)
  9. Zdjęcia środka Jak widać sporty nie są w idealnym stanie. Schowek pójdzie do wymiany na inny w BDB stanie aby wszystko ładnie spasować. Obecnie myślę nad zmianą sportów i kanapy na czarną/białą/bananową skórę. Najbardziej denerwująca rzecz jeśli chodzi o wnętrze, to pseudo nagłośnienie, które dodał poprzedni właściciel... Plus tego taki, że boczki tylne i tak muszę wymienić, bo będą szyby w prądzie.
  10. Wiem. Efekty gleby Polakieruję wraz ze zderzakiem tylnym. Oczywiście wpadną nowe spinki mocowania nakładek i nowe uszczelki.
  11. Wydaję mi się, że 0058 to chyba jedyne koło z pośród jednoczęściowych, które mogło tutaj siąść tak dobrze. Od zawsze ta fela mi się podobała. Pewnie w przyszłości będzie 3tlg, ale póki ta felga robi robotę i mi się nie nudzi, mogę się skupić na reszcie.
  12. Wiesz, mi dużo osób z Syndi polecało koni sporty. Trafiłem na alledrogo za fajną cenę bo coś koło 600pln.
  13. Genialne są. Ja mam skręcone na max twardość z racji niskiej i twardej sprężyny (od helmuta). Cieżko mi porównać między min a max, bo na min twardości nie jeździłem. Ogólnie polecam. Po roku czasu dalej świetnie pracują i wyglądają jak nowe.
  14. Dzieki. Dziś wieczorem postaram się dodać zdjęcia środka.
  15. Witam. Mam na imię Dawid, po kilku latach przesiadywania na tym forum, oraz po prawie 2 latach w posiadaniu Touringa nadszedł czas aby wreszcie założyć temat i coś pokazać. Na początku może zacznę od Vin'u: W posiadaniu Turasa jestem od 3.06.2016. Od samego początku wiedziałem, że przejdzie spore zmiany i modyfikacje w kierunku German stylu. Stylem tym zaraził mnie Łukasz Ryba swoją coupe. Samochód służył poprzedniemu właścicielowi jako zwykłe daily. Dlatego też nie posiadał żadnych modyfikacji miał po prostu jeździć z punktu A do punktu B. Jeśli chodzi o wyposażenie to tak jak można przeczytać z vinu jest w ori mpakiecie wewnętrznym i zewnętrznym. Jedyną rzeczą, której brakowało to szerokie listwy, które po jakimś czasie zakupiłem nowe w ASO. Wnętrze w alcantarze, sporty oczywiście grzane. Czarny środek. Posiadał hak (strasznie mnie irytował już w dniu zakupu), który szybko został usunięty. Jeździł na podj!@#$ borbetów made italy, które były w opłakanym stanie, najwidoczniej poprzedni właściciel nie przykładał wagi do wyglądu i estetyki. Pokaże teraz kilka zdjęć zaraz po zakupie. Teraz może napisze trochę o tym co zostało zmienione, dodane i zakupione przez te prawie 1,5 roku. Zaczęło się od zawiasu, wpadł gwint (FK wtedy wydawało mi się, że taki wystarczy) Obecnie ten gwint został tylko z przodu. Wpadł końcowy eisenmann dedykowany do R4 E36 w wersji "N". Potem zakupiłem nowe szczebelki do zderzaka, gdyż jak widać na zdjęciach nie było ich. W krótkiej liście wymienię te ważniejsze elementy; - szerokie listwy M - dyfuzor pod dwururkę - nerki czarny mat - lampy bosch soczewka zrobione na black hella - zawias tył sprężyny od helmuta z regulacjami od gwintu i amortyzatory koni sport wersja pod e30 z reg. tłumienia. - lewy błotnik stan BDB (tutaj uwaga! znaleziony pod kolor i do tego ori) - zderzak przód wraz z listwami wymieniony na nowy ori z ASO - radio CD BMW BECKER BE 4769 - felgi Rondell 0058: 17" 2x8,5j i 2x10j z nowymi oponami przód: tradycyjnie nankang 195/40, tył: hankook ventus evo v12 225/35 (felgi były całe w polerce) - licznik z anglika (zawsze jakoś mi się bardziej podobał) Do tego wszystkie możliwe plastiki, węże, zaślepki itp. itd. Plan na jeszcze ten sezon: Zakupiłem zaciski z e46 330i oraz na tył z e36 328i do tego nowe tarcze ATE, pójdą do piasku i lakierowania, muszę jeszcze kupić tylko przewody w oplocie żeby było tip top. Zderzak tylny pójdzie do lakierowania z racji, że ma sporo rys i stary lakier w kilku miejscach popękał co może nie jest bardzo widoczne ale mnie denerwuje. Myślę czy nie polakierować przy okazji nakładek na progi, od gleby są trochę przytarte z dołu. Plany na przyszłość: - swap - montaż relingów (jakoś łyso bez nich mi się wydaje) - zakup nowych reflektorów na soczewce - usunięcie wszystkich wad blachy i małych wgniotek - zabezpieczenie podwozia - jeśli będzie potrzeba to lakierowanie całego auta - może koło 3TLG To chyba tyle jeśli chodzi o te 'większe' mody. Może ktoś napisze, że to nie dużo jeśli chodzi o te 1,5 roku, ale cały czas coś się dzieje i nie zamierzam zakończyć na tym. I teraz najlepsze... na pewno ktoś zapyta "kiedy swap na R6?" Odpowiem: nie wiem Na pewno swap będzie, myślałem nad b25, b28 lub b30 lecz mam mieszane uczucia jeśli chodzi o M54... Zobaczymy. Skupiłem się na innych rzeczach i choć kogoś może to rozbawić uznałem, że mogę jeszcze trochę pojeździć z tym mocarnym m43 Jeszcze dodam, że felgi były w spa, zostały polakierowane rotory w kolor "silvergrey" oraz wypolerowane ranty. Wygląda to znacznie lepiej niż gdy były całe w polerce. Teraz zdjęcia jak obecnie wygląda Turas: Zdjęcia środka będę musiał zrobić, bo jak się okazuje chyba na obecnym telefonie nie mam żadnych a starych nie mogę znaleźć. Liczę na komentarze, opinie i konstruktywną krytykę. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...