Skocz do zawartości

patrykm88

Użytkownik
  • Zawartość

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

patrykm88 wygrał w ostatnim dniu 13 Marzec 2018

patrykm88 ma najbardziej lubianą zawartość!

O patrykm88

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny 1988.03.14

Profile Information

  • BMW
    E36
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Sieradz

Ostatnio na profilu byli

246 wyświetleń profilu
  1. Jak 8 tłoków hebel to i 8 tłoków pod maską by się zdało
  2. Dobre fanty wlecialy, a na stokrotkach wygląda dobrze. Dla mnie japany nie leżały nigdy. Po koleltorach przydałoby się programowanie. Pozdro
  3. Marcin znajdź mi oprócz turbowroks(Co to wogole jest) tańsze od bc racing które można dostać za 3500 zł w tej samej konfiguracji czyli cambery, siły odbicia, dobicia..Nie neguje tych zawieszeń, mają swoje zalety, ale z tym co oferują to są to jedne z tańszych( nie mowie tutaj o jakiś egzotykach co nikt o nich nie slyszal bo takie też się znajda) na rynku i dlatego je nazwałem budżetowe. I nie ma sensu porównywania kw w najtańszej opcji do isc gdzie ceny są zbliżone bo to są zupełnie inne typy zawieszeń. Mam nadzieję że mnie zrozumiałeś. Pozdro
  4. Między isc,bc A kw w tej samej konfiguracji jakieś 5000 zł różnicy
  5. Gdyby mts zrobił zawias z camberami, odbiciami i dobiciami to cena bylaby pewnie cos pod takiego bc racinga którego kupisz poniżej 4k bez problemu. A jeżeli nie, to 3k napewno trzeba byłoby położyć. I czy ten zawias byłby wyższa półką? Tyle ze te zawiasy maja duzo frykasow więc cena jest jaką jest. Taki isc nie ma np tüv.. są ludzie którzy na to patrzą. Wiem ze auto bedzie jezdzic pp polsce bla bla..Zobacz sobie st xta, kw v2, h&r. Są to zawiasy pod 5k zł. Np st ma cambery, do kw za 400 zł kupisz customy, nie wiem jak do hr. Ja bym się skłaniam ku kw lub h&r. Napewno nie będziesz żałował
  6. Isc i bc to raczej budżetowe zawieszenia. Ze swojej strony polecam kw v2 w podobnej cenie może ciut droższe. Tyle że nie nie posiadają tych wszystkich frykasów co bc czy isc. Cambery możesz kupić customowe, pasują do kw. Zobacz sobie też h&r z regulacją twardości. Pozdro
  7. Rotor nie leży, i mimo że to hartge to wolałem turasa na m systemach. Jak wpadnie srebrny rotor i spasy to wtedy będzie gnoj
  8. Tak, prawidłowo. To teraz wszyscy zaczną malować na czarno pod maską . Fakt czarna komora uniwersalna, przy takiej ilosci czarnego plastiku nie bedzie to zle wygladac. Mnóstwo roboty z wyciąganiem, można więcej napsuć niż to warte. Będzie potrzeba wyciągać motor to kolor nadwozia wpadnie i tyle, ale też nie ma co gadać że jest prawidłowo czy fajnie. Poczekamy na efekt koncowy całości
  9. Napewno bedzie grubo, ale mimo wszystko szkoda, że nie będziesz malował komory. No chyba że będzie stary kolor
  10. Bo to kebab 320, a nie e60 530 :p
  11. Myślę że jak wystawisz za te cenę to pójdzie dość szybko i to w pl dostaniesz za to te pieniądze. Szczerze to na portalach polskich jest może kilka e36 do obejrzenia z czego większość ma jakąś skaze jak nie lpg to inne gówn?, więc zostajeą może 2-3 auta. No chyba że ktoś lubi 1.8 to będzie tego więcej. Cena smiem twierdzic ze atrakcyjna. Pozdro
×
×
  • Utwórz nowe...