fajne szkoda ze diesel grunt ze najważniejszą rzecz której nie da się dołożyć ma czyli szyberdach w resztę taili bez problemowo da się doposażyć napęd na odpad przy produkcji PB tez da się wymienić na właściwy
pozdr wrona
w sportach sa wszystkie regulacje w obu fotelach wiec cos sie pomyliles
tylko w zwyklych taboretach "kolyska" jest w jednym fotelu kierowcy
pozdr wrona
sranie w banie, panowie znaczu to ze inzynierowie bmw sie nie znaja na budowie aut
oryginalne otwory w kielichu :
http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/20/62/93/61/2062936103
pozdr.
chyba wzorujac sie na sredniowiecznych słowiańskich dziewicach strzele FOCHA i sie na Ciebie obrażę
ps Patryk slicznego masz tego Malczara
ps2 silnik s50 wrzucic jest latwiej niz zrobic przekladke m3 (choc czesc robót sie pokryje) ale posiadanie WBS zamiast WBA na poczatku vinu to jest to COŚ czego pragna mężczyźni
i na dodatek srednio ogarniety mechanik zrobi to max w 5 godzin
a nawet w dupowozie klimatronic wyglada o niebo lepiej (bo auto z zalozenia ma byc chyba dupowozem )
pozdr wrona
dwa angliki oba 323i jednym zrobilem 25 tys km, drugim 20 tys km, jeden mial " specjalna charakterystyke silnika" drugi nie
jedyna różnica jaka zauwazylem to mniejsze spalanie tego "z charakterystyką " i to prawie litr na 100 km, mocy odczuwalnej mialy tyle samo
auto "z" bylo hamowane wyszlo 169 km niutków nie pamietam
pozdr
a jakbys mnie posluchal zaoszczedzilbys drugiego zrzucania skrzyni widzę ostro dzialasz i dobrze, juz jak auto bylo u mnie wygladalo bardzo dobrze teraz to juz RODZYN jakich malo
pozdr
a dla mnie to 7,5 litra to nic dziwnego , jak lecialem m3 panicza z grudziadza do mnie to do wawki spalanie wyszło 7,3 przez cudowna stolnice wzroslo do 9,5 pozniej juz do domku spadlo do 7,5
m3 jak sie chce mozna bardzo ekonomicznie jezdzic
pozdr
na torze dostalbys baty az milo jakbym dosiadl m3 z smg w e46, łopatki plus dwie sprawne stopy to jest to
rewelacyjne jak dla mnie auto, ale dla mnie nie liczy sie lakier
pozdro