Skocz do zawartości

Future

Użytkownik
  • Zawartość

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

Future wygrał w ostatnim dniu 17 Październik 2018

Future ma najbardziej lubianą zawartość!

1 obserwujący

O Future

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny 1994.10.11

Profile Information

  • BMW
    e36 Sterlingsilber Sedan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Mogilno

Ostatnio na profilu byli

367 wyświetleń profilu
  1. Z touringa, który był spożytkowany na swapa zdemontowałem jeszcze tempomat, telefon oraz całą kompletną wiązkę budy, zamówiłem PDC na tył, teraz zdemontowałem drugi kompletny telefon z e38 przedlift w niezłym mrozie w sobotnie popołudnie: Jak widać cały komplecik po pinach jak zwykło się mówić Zmarzłem nieźle ale było warto Jak ma być tempomat to potrzebny pasek licznika z ikoną tempomatu, który ciężko znaleźć więc nie przebierając w środkach licznik z 323ti, ringi zegarów i niezłe szare tło kosztem ekonomizera, dla mnie wygląda świetnie dla porównania wcześniejszy: Może wskazówki na czerwono? Ciągle poszukuje grania, wzmacniacz już mam, teraz na celowniku skrzynia do bagażnika w konstrukcji BP, elipsy zamiast fabrycznych głośników w półce oraz jakieś 13 w nogi, oczywiście auto wcześniej będzie wygłuszone. Będzie otwór w grodzi bagażnika i wylot zrobię w podłokietniku kanapy Mniej więcej tak to będzie wyglądać Do tego zmieniarka cyfrowa Densiona sprzężona z całym systemem i nie mogę sobie odmówić wejścia USB AUX, z którym będzie trochę zabawy Podczas demontażu telefonu udało mi się wyrwać przycisk ryflowania drzwi. Podsumowując zamontujemy elektryczne szyby z tyłu, OBC na fabrycznej oryginalnej wiązce, PDC, telefon na kopycie oraz tempomat sterowany z 10-przyciskowej multifunkcji na kierownicy połączony z radiem(radio oczywiście będzie wyświetlać kontakty z telefonu), zmieniarkę cyfrową Dension z portem USB/AUX, wygłuszenie wnętrza oraz nowe nagłośnienie z wylotem suba w podłokietniku. Poprawione zostaną jeszcze detale i skupimy się na drobnostkach. Wkrótce wrzucę zdjęcia z prac, za które odpowiedzialność bierze Aro
  2. O cholera, dzięki za info Łukasz. Muszę je zamienić jeśli tak
  3. Już niebawem wrzuce efekty końcowe, a tu macie coś na szybko!
  4. Niebawem wrzucę coś jeszcze Dzięki! Dzięki! To nie do końca jest biały kierunek... Dzięki bardzo, mchyba zostanę przy opcji numer 2 czyli ten 'biały' Dzięki Łukasz, nie wiem czy ciąć czy po prostu szukać ori mito II 10j na tył ZAGADKA! To kierunek z białą żarówka, lekko dymiony, ale z pomarańczową przesłoną i dodatkowym gniazdem na żarówkę do światła obrysowego ;p kto zgadnie jakiej firmy?
  5. na pewno lepiej by było, żeby tylko 2.8 miała coś z podłogi
  6. Cześć po przerwie Wracam żeby trochę uaktualnić temat, bo idziemy do przodu. Jak powszechnie wiadomo 1.8 nie przynosi zbyt dużych emocji więc zacząłem myśleć o swapie i tak po kilku miesiącach szukania mamy ori 2.8 w niezłym wyposażeniu nawet: pora wywalić 1.8, bo kupiec znalazł się zaskakująco szybko Następnie prszyła pora na naprawę blacharską i lakierowanie komory żeby to miało ręce i nogi Później zabraliśmy się za wyciągnięcie silnika, skrzyni, wału, dyferencjału i innych niezbędnych rzeczy z touringa Jak już miałem silnik na palecie to wziąłem się za dokładne mycie i wymianę tych potrzebnych i może niepotrzebnych rzeczy, ale żal byłoby tych niepotrzebnych rzeczy nie wymieniać jak silnik na wierzchu wymieniłem rolki napinacza paska, paski, świece, pompę wody, obudowę termostatu, termostat, uszczelkę podstawy filtra, uszczelkę miski, uszczelkę pokrywy zaworów, uszczelki kolektora ssącego i wydechowego, poduszki silnika, sprzęgło, simmering i łożysko wału, odmę z przewodami, łącznik i podporę wału, tuleje wybieraka skrzyni biegów i sporo innych pierdół jak filtry czy oleje w silniku, skrzyni i dyfrze. Bawaria Motors zadbała o sporo części jak na przykład uszczelniacze półosi, uszczelka dekla dyferencjału, koszyk lewarka i naklejki do komory silnika. Jak już skończyły mi się nerwy i umiejętności to auto pojechało do Torunia do chłopaków żeby zajęli się montażem całości. Przy okazji wlatują odświeżone hamulce z 330i i to drugi komplet, bo przy pierwszym nie dało się odkręcić odpowietrznika więc zamówiłem drugie i nawet lakier wyszedł ładniejszy i jaśniejszy, grubsze stabilizatory przód i tył M technik jak i całe przednie zawieszenie począwszy od drążków kierowniczych, poprzez wahacze, łączniki stabilizatora i gumy kończąć, w końcu auto powinno zacząć się lepiej prowadzić. W międzyczasie chłopaki oddali półoś do regeneracji. bo guma była pęknięta. Zapadła również decyzja o wywaleniu gazu, mimo, że kupiłem już nowe wtryski to znajdą one swoje miejsce w daily także gazem już nie będzie za mną śmierdzieć
×
×
  • Utwórz nowe...