Skocz do zawartości

BzykuLDZ

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana BzykuLDZ w dniu 11 Września 2016

Użytkownicy przyznają BzykuLDZ punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

570 wyświetleń profilu

BzykuLDZ's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

Reputacja

  1. Autem zajmowali się w okolicach Åodzi - Infinitum Classic Cars / Classic Manufaktura. Co do sportsitze to bardzo dużo osób próbuje mnie do nich przekonać. Może kiedyś, kto wie. Na razie ten temat odpuszczam. Na nowy sezon mam w głowie kilka pomysłów, ale przede wszystkim musimy doprowadzić auto do perfekcji, jeśli chodzi o sam jego stan. Pozostały detale, ale to właśnie one składają się na całość. Auto podoba mi się na tyle, że chciałbym by miało u mnie dożywocie. Natomiast nie kupię E9 bez sprzedaży E24, bo finansowo taki zabieg by mnie trochę wykończył Dwie foteczki z ostatniego wybiegu:
  2. Widzę, że wreszcie znalazłeś trochę czasu, żeby pokazać Zetkę Mega mi się podoba podejście do tematu, żadnych półśrodków. To zresztą widać od razu oglądając Twoje auto na żywo. Na pewno będę tu zaglądał! 5!
  3. Ja miałem nagraną bazę E9, ale jak zerwaliśmy wszystko do gołej blachy to wyszła masakra. Nie spodziewałem się fajerwerków, w końcu to E9, karmann, ale to co zobaczyłem przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Oglądałem jeszcze kilka baz, ale ostatecznie zdecydowałem się na odbudowę E24. Tak naprawdę przy E9 najważniejszą rzeczą jest kompletność bazy, bo części to jakaś paranoja. Jeśli nawet są dostępne to ceny są zawrotne, kilka razy wyższe niż w E24. Jeszcze do tematu E9 na pewno wrócę, ale chciałem zobaczyć jak to jest na modelu, który teoretycznie jest łatwiejszy do odbudowy. Teraz wiem czego mogę się spodziewać po E9 choć w jakimś małym procencie
  4. No właśnie sportsitze mi jakoś nie podchodzą do charakteru tego auta. Sam się nad nimi zastanawiałem, ale jednak zostaje przy serii Nie będę rzucał konkretnymi kwotami, ale przy takim nakładzie prac miałbym nową F30 w bardzo dobrym wyposażeniu. Dlatego niektóre E24, które pojawiają się u nas na aukcjach i osiągają sumy ponad 150 000 PLN nie są wcale czymś nadzwyczajnym, jeśli renowacja jest wykonana totalnie bezkompromisowo.
  5. Trochę tak. Za rok wychodzi nowa seria 6, więc poczekam aż ceny E24 trochę podskoczą. Jak zmienię to właśnie na E9
  6. Temat trochę umarł, ponieważ czekałem aż złożę auto do kupy. I jest. Podsumuje cały projekt z grubsza. Ponad rok prac nad autem. Tak to wyglądało jak auto kupiłem. Podsumowując prace blacharskie wykonaliśmy wycięcie skorodowanego elementu, dorobienie, dopasowanie, wspawanie: -lewy fartuch 5 elementów -prawy fartuch 4 elementy -pas przedni 3 elementy -ściana grodziowa przednia 5 elementów -nadkole przednie prawe -nadkole przednie lewe -błotnik lewy przedni + prostowanie -błotnik prawy przedni + prostowanie -słupek przedni lewy część zewnętrzna i wewnętrzna -słupek przedni prawy część zewnętrzna i wewnętrzna -próg wewnętrzny lewy 2 elementy + 1 element wzmocnienia -próg wewnętrzny prawy 1 element + wzmocnienie -poszycie progu zewnętrznego L+P -płat podłogi + zaślepki -nadkole wewnętrzne lewy tył 4 elementy -nadkole zewnętrzne lewy tył 4 elementy -błotnik prawy tył 2 elementy + prostowanie -chlapacze tylne -dolne poszycie błotnika L+P -pas tylny dolny 5 elementów + prostowanie -pas tylny górny 2 elementy przy wnęce na lampy + prostowanie pasa -podłoga bagażnika -3 elementy zaślepiające klapa tylna - drzwi przednie P+L (listwa mocująca uszczelkę) Dodatkowe prace: -regeneracja rozrusznika -regeneracja alternatora -zabezpieczenie antykorozyjne podwozia -rewizja silnika -malowanie proszkowe elementów silnika -polerowanie aluminiowych elementów silnika -naprawa wiązki elektrycznej -uszczelnienie skrzyni biegów -galwanizacja zamków, rygli, śrub, wsporników -wymiana elementów chromowanych zewnętrznych, uszczelek, list plastikowych na nowe -wymiana szyby przedniej -regeneracja przekładni kierowniczej -naprawa mechaniczna foteli -naprawa szyberdachu (zepsute prowadnice) -naprawa zegarów -zakucie węży hydraulicznych -regeneracja przednich reflektorów -rengeracja mostu -dorobienie wydechu, kwasówka 2,5" -malowanie proszkowe elementów zawieszenia -prace tapicerskie Prace tapicerskie niestety nie wyszły do końca po mojej myśli i cała skóra będzie szyta jeszcze raz, tak jak dywany. Niestety tapicer pomylił kod skór i dywanów, dlatego kolorystycznie również będzie wyglądało to nieco inaczej. Z tuningów na razie udało mi się wrzucić BC Racing: Custom ze Stylinga 5: Natenczas wygląda to tak: Planów na nowy sezon jest kilka w mojej głowie. Mam nadzieję, że większość uda mi się zrealizować
  7. Obejrzałem ten film co wkleiłeś i mniej więcej tak to wygląda właśnie u mnie. Tak powinno się podejść do tematu odbudowy blacharsko-lakierniczej W Polsce, firmy przykładające się w ten sposób do powierzonego im zadania można niestety zliczyć na palcach jednej ręki. Sam jestem ciekaw jak to wyjdzie jak złożymy to do kupy
  8. Moim majstrom nie muszę nic pokazywać dla ciekawostki, bo są to ludzie, którzy na klasykach zjedli zęby. Ich firma istnieje od pokoleń, mają w kolekcji 150 swoich samochodów, robią w tym momencie Syrenkę Maćkowi Wisławskiemu i oprócz mojego auta pracują nad 8 innymi projektami m. in.: nad Ferrari 328GTB, Mercedes W113 Pagoda, Porsche 993. Czy naprawdę myślisz, że wywaliłbym worek ciężko zarobionych pieniędzy na firmę, której nie byłbym pewien? Wstawię zdjęcia po wszystkich pracach blacharskich i będziesz wiedział o czym mówię Abstrahuję od tego, że robota ukazana na tym filmiku jest profi i tak się właśnie powinno robić. Co do otworów w podłodze to faktycznie chciałem przywrócić to do takiego stanu jak było w oryginale. Co do kosztów, to oczywiście ważna kwestia, ale jakbym miał oszczędzać na pracach blacharsko-lakierniczych nie szukałbym raczej wrażeń przy E24. Sam masz, więc wiesz o czym mówię
  9. No niestety. Faktycznie cudów nie ma, choć wiadomo, że blacha w cs1 i cs2 była dużo lepsza. Ludzie, którzy pracują nad blachą mojej e24 robili już pięć takich szóstek i stwierdzili, że moja była w najlepszym stanie blacharskim Tak naprawdę mnóstwo rzeczy wychodzi w trakcie renowacji i zdecydowaną większość ciężko przewidzieć przed zakupem. Trochę loteria
  10. Powoli wchodzę w etap- mniej odbudowy więcej tuningów Małe przymiarki. Widać, że 17" raczej siądzie ładnie. Musiały wlecieć dyski na przód i tył po 40mm/oś. Jak to poskładam do kupy to podejmę decyzję co dalej Progress prac nad podłogą: (prace jeszcze trwają) Przed: Po: Progress prac nad pasem tylnym: (Prace jeszcze trwają) Przed: Po: Progress prac nad programi: (Prace jeszcze trwają) Przed: Po:
  11. Heheheh Dosyć inteligentna riposta na to co działo się u mnie w temacie ostatnimi czasy! Dobrze działasz i mam nadzieję do zobaczenia w sezonie!
  12. Jestem przygotowany na konstruktywną krytykę, bo wiem, że 18" (NIE WIĘCEJ) do tej bryły to już spory rozmiar. Jak dla mnie- uzasadniony. Dlaczego? Ja tym autem mam zamiar jeździć, nie będzie stało w garażu jako pomnik. Będzie zrobione w Stance'owym stylu czy to się wpisuje w ramy forum czy nie. Zatem przy dobrym fitmencie wszystkie bebechy będą leżały na asfalcie. Dwa wyjścia- albo 18, albo powietrze. Kupując ten samochód założyłem sobie jak ma być zrobiony i konsekwentnie do tego dążę. Wybacz, ale nie zgodzę się, że 18" do cs1/2 to za dużo o czym świadczą projekty pokrewne Piotrka Kaczyńskiego, Xerxesa, Mike'a Burroughs'a. Nie mam zamiaru męczyć auta w ekstremalny sposób, skoro robię jego totalną odbudowę. Gdzie tu logika? Wyzywania ludzi od chamów? Bo nie spodobała mi się kogoś prześmiewcza retoryka? Stary, funkcjonuje na forach kilkanaście lat i naprawdę wiele widziałem, ale tekst typu "przestrzeliłbym Ci kolana" to chamstwo, buractwo, prostactwo i życie w symbiozie z totalną głupotą. Chyba mamy inną definicję 'prześmiewczej retoryki'. Bardzo proszę o zostawienie już tego wątku, bo robi mi się śmietnik w temacie, a chyba nie do tego służy forum. Jeśli chcesz kontynuować dalej ten temat proszę o PW, a tutaj piszmy tylko o samochodzie.
  13. Auto opuściliśmy na ziemię, ale z racji tego, że jest wybebeszone nie do końca usiadło, żeby coś konkretnego stwierdzić. Do fajnego fitmentu brakowało po dwa centy z przodu i z tyłu. Jutro wrzucam dyski i porobię zdjęcia jak to siadło. PS. tak, wiem, zdaje sobie z tego sprawę, bo funkcjonuje już na forach nie z pierwszym autem, ale denerwuje mnie brak kultury. Krytyka jest bardzo ważna, bo tylko tak można się rozwijać, ale chamstwo trzeba tępić
  14. Nie będę komentował Twojej wypowiedzi Panie Szalony, bo jest różnica między konstruktywną krytyką, którą przyjmuję na klatę, a buractwem. Widzę, że stary kawał: '- jak najszybciej zrobić sok z buraków? Wrzucić granat do Beemki' ma jakieś swoje odzwierciedlenie w życiu. Im dłużej tu jestem, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że niektórzy robią bardzo 'fajną' wizytówkę temu forum. Blacharkę i całą renowację robię w czołowej europejskiej firmie odrestaurowującej auta bardziej na rynek zagraniczny, a nie Polski- Infinitum Classic Cars. Prace nad wnętrzem: Fotele są praktycznie robione od podstaw z maty kokosowej, bo były pozapadane. Skóra Nappa Crema (kod.5561), dywan Beige z katalogu Mercedes-Benz nr 23545. Obszywamy fotele przód/tył, boczki, podłokietniki, tunel środkowy, tylne osłony zagłówków, rączki boczków przednich. Dywan główny na podłogę kabiny wraz z wyklejeniem boczków drzwi, komplet dywaników wystawowych oraz bagażnik i dywan półki tylnej. Podsufitka będzie jasna z zasłonkami przeciwsłonecznymi w kolorze ciemnym. Dwa słupki środkowe z czarnego skaju. I małe przymiarki:
  15. Liczę się z tym, że może być za mała, choć przejrzałem tyle E24 zrobionych na Germana lub w Stance właśnie w 17", że muszę się przekonać na własnej skórze Poza tym nad tym projektem pracuję ponad pół roku i zrobić wszystko przez sezon trochę mija się z celem. Chcę poskładać to co jest i później myśleć co dalej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...