Skocz do zawartości

KROPA_BMW

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    198
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokacja
    Augustów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

KROPA_BMW's Achievements

  1. Małe zmiany we wnętrzu. Kiera Mt 2 mała i przerobione zegary.Czarne ramki + czerwone wskazówki Mnie się podoba
  2. Witam wszystkich Jakieś 5 lat temu stałem się posiadaczem tej oto e30 320i coupe w kolorze Delphin Metalic z 90r. Szukałem w miarę zdrowej budy, na motorowni aż tak mi nie zależało ale też była ok. Seria jak sie patrzy hehe nawet nie miała wspomagania Były za to fotele sportsitze w stanie do obszycia. Bmw szukane tylko i wyłącznie pod swapa. I tak też zaczęło się kompletowanie gratów takich jak konwersja na 5x120, felunek, magiel pod wspomaganie, zawieszenie no i silnik. Wpadły felgi z m5 e34 8 i 9j, maglownica + zwrotnice e36, zawieszenie przód tat + cambery, tył mts no i silnik wraz ze skrzynią z m3 e36 s50b30 + wał z 328 i szpera z e30 S3,25. Wydech trochę z m3 a trochę z 325i. Po złożeniu wszystkiego autem za długo nie pojeździłem, gdyż miałem lekką przygodę i uszkodziłem wóz blacharsko jak i mechanicznie Tragedii nie było i postanowiłem, że rozbieramy, sprawdzamy co i jak i do lakiernika z nią. Po lakierowaniu auto przestało ponad rok w garażu bo po prostu nie miałem na nie czasu ani też na szukanie kogoś kto by to sumiennie zrobił. Około 2 miesięcy temu zebrałem się i znalazłem chłopaków którzy poskładali e30 tak jak trzeba Zostało dokupić kilka drobnostek.Po lakierowaniu zaszło kilka zmian i poprawek tego co było źle lub nie pasowało do projektu: lampy MHW, lotka mt1, halogeny, dokładka IS nówka sztuka z ASO, gwintowane zawieszenie przód ISC w wersji race z 32-stopniową regulacją twardości, tył Koni Sport + customowe sprężyny, rozpórka wiechersa pomalowana na czarno, cały układ wydechowy zrobiony z kwasówki, wydajniejsza pompa paliwa DW, tył od compacta na nowych tulejach + zaciski po regeneracji, nowe tarcze nacinane i nawiercane, przewody w stalowym oplocie + wszystkie przewody pod autem także nowe, szpera po regeneracji,nowe lampki tablicy rejestracyjnej, nowa antena elektryczna czarny mat, wnętrze obszyte na nowo skórą, boczki w skórze, dywan i tylna półka zafarbowane na czarno, nagłośnienie w całości zmienione na ALPINE, jest także masa nowych śrubek i spinek. Na pewno jeszcze o czymś zapomniałem Do pełni szczęści brakuje kierownicy MT2. Jeszcze myślę na przodem czy zostawić nerkę chrom i lampy czy iść w czerń Tak wyglądała po zakupie Tu już po swapie Rozbiórka i przygotowania do lakierowania Po lakierowaniu i przywiezieniu do domu Tak przestała ponad rok w garażu A tu już poskładana, zwarta i gotowa
  3. Koło dobre, sam kiedyś szukałem do swojej M5 tylko w 21". Wydech jakoś tak dziwnie leży, jakby tak za mocno wysunięty.
  4. http://otomoto.pl/bmw-m5-C32710748.html
  5. KROPA_BMW

    [E39] Pituh for ///M5

    Do zapierniczania gwint musowo. Ja miałem u siebie Bilsteina b16 i nie zamieniłbym na oryginał W zakręty M power wchodzi jak przyklejony, nie wygina się no i najważniejsze jest to, że możesz regulować wysokość. Bardzo przydatne jak ktoś używa M cały rok. Także gwint musowo. Kolor robi robote
  6. O widze że mój były zestawik. Jednak żyje i będzie dmuchał kolejne BMW. Gratki
  7. Przed godz.14 byłem w galerii Białej. Z Augustowa wyleciałem o 12.38
  8. Skoro dostało od 328 to może jest tam ze 170KM-180KM Auto po dzwonie przodem, skrzynia SMG. Pewnie z elektroniką cuda się dzieją.
  9. No auto raczej nie jechało Ale co to mnie obchodzi. Mojej winy w tym nie ma hehe
  10. Fura aż gwizda i Kierman też nie jest Piz.a Åadnie zapitala ten ścig a i wygląda też niczego sobie.
  11. Sprzęgło chyba się wysypało. No ale to jeszcze się okaże. Tak czy siak nie był zadowolony, że go objechałem Za to ja nie spodziewałem się tego w ogóle
×
×
  • Dodaj nową pozycję...