Witam wszystkich Jakieś 5 lat temu stałem się posiadaczem tej oto e30 320i coupe w kolorze Delphin Metalic z 90r. Szukałem w miarę zdrowej budy, na motorowni aż tak mi nie zależało ale też była ok. Seria jak sie patrzy hehe nawet nie miała wspomagania Były za to fotele sportsitze w stanie do obszycia. Bmw szukane tylko i wyłącznie pod swapa. I tak też zaczęło się kompletowanie gratów takich jak konwersja na 5x120, felunek, magiel pod wspomaganie, zawieszenie no i silnik. Wpadły felgi z m5 e34 8 i 9j, maglownica + zwrotnice e36, zawieszenie przód tat + cambery, tył mts no i silnik wraz ze skrzynią z m3 e36 s50b30 + wał z 328 i szpera z e30 S3,25. Wydech trochę z m3 a trochę z 325i. Po złożeniu wszystkiego autem za długo nie pojeździłem, gdyż miałem lekką przygodę i uszkodziłem wóz blacharsko jak i mechanicznie Tragedii nie było i postanowiłem, że rozbieramy, sprawdzamy co i jak i do lakiernika z nią. Po lakierowaniu auto przestało ponad rok w garażu bo po prostu nie miałem na nie czasu ani też na szukanie kogoś kto by to sumiennie zrobił. Około 2 miesięcy temu zebrałem się i znalazłem chłopaków którzy poskładali e30 tak jak trzeba Zostało dokupić kilka drobnostek.Po lakierowaniu zaszło kilka zmian i poprawek tego co było źle lub nie pasowało do projektu: lampy MHW, lotka mt1, halogeny, dokładka IS nówka sztuka z ASO, gwintowane zawieszenie przód ISC w wersji race z 32-stopniową regulacją twardości, tył Koni Sport + customowe sprężyny, rozpórka wiechersa pomalowana na czarno, cały układ wydechowy zrobiony z kwasówki, wydajniejsza pompa paliwa DW, tył od compacta na nowych tulejach + zaciski po regeneracji, nowe tarcze nacinane i nawiercane, przewody w stalowym oplocie + wszystkie przewody pod autem także nowe, szpera po regeneracji,nowe lampki tablicy rejestracyjnej, nowa antena elektryczna czarny mat, wnętrze obszyte na nowo skórą, boczki w skórze, dywan i tylna półka zafarbowane na czarno, nagłośnienie w całości zmienione na ALPINE, jest także masa nowych śrubek i spinek. Na pewno jeszcze o czymś zapomniałem Do pełni szczęści brakuje kierownicy MT2. Jeszcze myślę na przodem czy zostawić nerkę chrom i lampy czy iść w czerń
Tak wyglądała po zakupie
Tu już po swapie
Rozbiórka i przygotowania do lakierowania
Po lakierowaniu i przywiezieniu do domu
Tak przestała ponad rok w garażu
A tu już poskładana, zwarta i gotowa