Skocz do zawartości

Mariusz_BRP

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    363
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Mariusz_BRP w dniu 14 Kwietnia 2016

Użytkownicy przyznają Mariusz_BRP punkty reputacji!

2 obserwujących

Profile Information

  • Lokacja
    ok. Mińsk Mazowiecki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Mariusz_BRP's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

22

Reputacja

  1. Jakoś tak wyszło To nie są RH tylko oryginalny gruby AC Schnitzer PG1 będą jakby Sznycel się znudził, a poza tym mamy jeszcze jedną ósemkę, za którą trzeba będzie się zabrać jak tą poskładamy
  2. Widzisz Maxx, akurat z tym możesz mieć dużą rację, gdyż ostatnio trochę miałem przerwę od składania auta dla siebie z zawieszeniami od Bilsteina. Jak widać przerwę przerwałem A teraz małą aktualizacja prac związanych z silnikiem: Taka, tam drobna kosmetyka
  3. W każdym aucie wkładam Bilsteiny i nigdy mi nie stukały. Chyba, że przez zużyte poduszki lub zły montaż. No właśnie ja też jaram się zarówno Schnitzer'ami jak i PG1, chyba na zmianę będę jeździł na tych felgach Idę składać silnik! Tak jeszcze może coś dziś wrzucę!
  4. Widziałem jak Kamil składał silnik Jest gruba robota! Bardzo fajny projekt!
  5. Czołem ponownie! Trochę mnie tu nie było - jak zwykle brak czasu No i długi weekend, przedłużył się trochę bo zostałem PORWANY! Przez moich kumpli na Weekend Kawalerski w Amsterdamie Długo do siebie dochodziłem po tym wydarzeniu hehehe.... Za szybko zabrałem się do pracy, bo poskładałem kilka rzeczy na opak i musiałem poprawiać. No ale wracając do tematu Beemkowego - przywiozłem trochę kolorowego złomu (do E24, E36, E34 i w końcu E31) Później zabraliśmy się za zawieszenie. Jako, że będą 19" calowe skręcane koła to musi wylądować trochę niżej do ziemi Wpadł zestaw sprężyn KAW plus Bilstein B8 - dzięki HTT za paczkę z Niemiec! A tutaj już zmontowane: A tutaj koła leżące do przymiarki
  6. Coś się dzieje Był Rutkowski ale nie chciało mu się wszystkich numerków z woreczków spisywać i pojechał. Kiedy jego furgonetka stała na placu to chłopaki w tym czasie wyciągnęli z paki kilka innych rzeczy ;P Ruszyły prace z silnikiem! Częściowo jest już złożony ale fotek jeszcze brak, dziś postaram się uzupełnić Lecimy dalej!
  7. No i Darkowi udało się założyć temat Fajne auto, żałuję, że na Osiecku za dużo wypiłem i nie obejrzałem go haha
  8. Dobra fura, powodzenia w modzeniu auta! Jakby coś to mam do niej carbon airbox i komputer z AlphaN ;D
  9. Auto chyba żadną legendą nie było, stało sobie grzecznie u Japończyka i czekało, aż je kupię Może coś fajnego z niego się złoży. Jeżeli chodzi o ilość ósemek, które miałem to w przeszłości było ich osiem Ta jest dziewiąta ale oprócz tej mamy jeszcze trzy inne, które prędzej czy później będą do sprzedania. Dzięki Rafał! Mycie komory to na razie takie powierzchowne, jeszcze czeka ją porządne mycie przed montażem silnika Co do zdjęć to sam wiesz jak u mnie jest. Roboty dużo a czasu mało ale tak jak obiecałem, będę starał się robić ich dużo! Marku sam wiesz jak ciężko się biega z tymi reklamówkami, paleta to zawsze paleta. Åadujesz na pakę za raz i nie jeździsz do serwisu co 3 dzień Plan jest taki aby auto było gotowe do końca maja, także dużo go nie ma. Jednak dużo rzeczy mam już przygotowane. Pozostaje składać, składać i składać. Aha mam to jedno wnętrze gotowe do montażu ale w międzyczasie trafiły się fotele sportowe hehe. Na zdjęciach jeszcze stare wnętrze, nowe niebawem! Podsufitka będzie czarna, kupiłem już w serwisie wszystkie czarne elementy. Zastanawiam się jedynie czy robić alkantarę czy oryginalną czarną piankę. Co myślicie?
  10. Ogólnie z silnikiem to był plan aby go umyć i wymienić uszczelki dekli zaworowych. Później, zdjęliśmy układ wydechowy aby wymienić poduszki trzymające skrzynię biegów, no i dalszy serwis skrzyni biegów (to przecież łatwiej będzie ją zdjąć niż pracować na aucie). Również "pociło się" z uszczelniacza na wale. Jak już była zdjęta skrzynia biegów to stwierdziliśmy, że wyciągniemy silnik - przecież będzie lepiej pracowało się z wyjętym. No to silnik wyskoczył... Oczywiście ja kto zawsze bywa to zamierzeniem była łatwiejszej pracy przy nim Jak już silnik został wyjęty to stwierdziłem, że go trochę porozbieramy (skoro jest wyjęty to grzech nie wymienić trudno dostępnych rzeczy). Rozumiecie? Szczotki w alternatorze i inne uszczeleczki, detale No i skończyło się tak jak zwykle... Cały pozostały złom aluminiowy pojechał do sodowania, a śrubki do ocynku. Silnik składam w poniedziałek. Czekam na zamówione napinacze (były dosyć tanie, także szkoda było ich nie wymienić) Oczywiście uszczelki pod głowicę też są nowe ale w pudełkach bez znaczka BMW - tylko Victor Reinz (BMW nie produkuje uszczelek pod głowicę - jest tylko tak zwanym pakowaczem, także bez sensu przepłacać) Kamil ja jeszcze ich nie kupiłem, ale mam zamówione po 440zł i 414zł (brutto) na stronę, czyli 1708zł total. Masz jakąś promocję w jakimś ASO? A z resztą... zadzwonię i pogadamy Wszystkich rzeczy pewnie zapomnę sfotografować, bo jest ich za dużo, a u mnie czasu braki jak zawsze. Obiecuję wrzucać jak największą ilość fotek - ile zapamiętam zrobić. Aha, zapomniałbym. Jako, że do sezonu czasu coraz mniej, a planów dosyć dużo, to tymczasowo do auta zamontuję manualną skrzynię biegów. Automat wyląduje na stole i zrobię mu kompleksowy profilaktyczny remoncik, wraz z uszczelnieniem! Teraz czeka mnie rozpakowanie tych palet, opisanie wszystkich części i posegregowanie wszystkiego.
  11. Muszę dozować emocję i materiał aby było co jutro wrzucić Uszczelki są na calutki silnik, każda nawet najmniejsza. Jest jeszcze kilka kartonów części do 8'era, na bieżąco przy składaniu będę wrzucał zdjęcia aby miały jakiś sens chronologiczny. BTW. Nie tylko są kartony bo jest, nawet i paleta z kartonami z ASO
  12. Brzytwa wiesz jak jest, kasa kasą ale ile czasu na to trzeba hehe
  13. Chyba po 2 latach się należy Welury już wyleciały - z autem dostałem oryginalne fotele (czarne skórzane, z którymi wyszła z fabryki) oraz dwa komplety felg ( ori 16" i 17" m-systemy ) Poprzednia została sprzedana i jeździ w okolicy Åodzi. Auto oczywiście na detaling pojedzie ale dopiero po wszelkich modyfikacjach, które właśnie robimy. Chciałbym zakończyć dłubanie przy niej połowy maja Tutaj autko już z nowym układem wydechowym, takim jak w wersji CSI ale trochę głośniejszym : A teraz chwila na update pudełkowy Na zdjęciach może 30-40% części, które pokupowałem od tej 850i, nic tylko składać. Śruby i mocowania po ocynku.
  14. Coś wiem na ten temat, co tydzień przychodzi do mnie jakaś paczka pierdół do mojej 850 i ciągle płać. Tutaj 1500, tam 2,3,4 koła i nawet nie wiem ile już poszło w ten samochód. Niestety jak się chce mieć ładny i oryginalny wóz, to trzeba nowe i oryginalne części kupić. Wiele części skoczyło z cenami nawet o ponad 100% ale puki te częścijeszcze są, to trzeba zaciskać zęby i kupować.
  15. Czołem wyjadacze Tak jak ostatnio mówiłem, tak zrobiłem! (że sprzedam srebrną ósemkę jak trafi się czerwona) Auto zostało zakupione i sprowadzone z Japonii przez moją firmę: www.brp.com.pl /// www.kurumatrader.com Ósemka jest pięknie zachowana, ma oryginalny przebieg 80,523km, całe auto jest w oryginalnym lakierze, jedynie na drzwiach kierowcy jest 160-240mikronów. Z tego co udało mi się dowiedzieć, to miała jednego właściciela, który już sporo czasu auta nie używał. Beemka stała sobie i czekała na mnie, na zdjęciach widać jak wyblakła od słońca, przez przeszklony garaż. Auto suche, bez kropki rdzy czy jakiś dziwnych tuningów! Zdjęcia, które teraz wrzucam są zrobione w porcie jeszcze w Japonii, auto bardzo brudne - czekające na wyjazd do Polski BTW. 850'tka jest już w Polsce i ostro się za nią zabrałem Jutro wrzucę zdjęcia oraz fotorelację tego co się obecnie z autem dzieje - a dzieje się sporo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...