Skocz do zawartości

Bezel141

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bezel141

  • Urodziny 1993.09.24

Profile Information

  • Płeć
    Nie chcę podawać

Ostatnie wizyty

466 wyświetleń profilu

Bezel141's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Auto było w folii wcześniej. Opisałem kiepski stan lakieru poprzez zdejmowanie folii z lakieru. Jest czarne Wpadla powloka kwarcowa na skory i moze w przyszlym tygodniu zbiore sie do położenia powloki gtechniq C1
  2. Moje auto było w MotoSpa http://www.moto-spa.com.pl/nasze-projekty/bmw-335d/
  3. Tego forum za bardzo nie aktualizowałem, ale felgi ZP06 jeżdżą po stolicy, a ja kupiłem z koleżanką nówki ZP07 w kolorze Hyperblack.
  4. Znalazłem kilka fotek których wcześniej nie wrzucałem. Zdjęcia pochodzą ze zlotów i nie są mojego autorstwa
  5. Dawno nic nie wstawiałem, wiec zrobiłem kilka zdjęć. Troche tak aby zawiało klimatem podlasia Za kilka dni wpadną dystane Eibacha po 10mm na każde koło. Na samochód też wpadły naklejki MPerformance, oraz reklama mojej firmy. Mnie sie podoba
  6. Nie chcialby ktos odkupic vouchera na 760zl w intercars tuning? W samochodzie na razie nic sie nie dzieje. Wymieniłem termostat EGR, bo nie trzymał temperatury, filtr kabinowy oraz odgrzybiłem klimatyzacje. Dwie najlepsze fotki z przebudzenia mocy
  7. Cześć Przewody do turbiny zostały zrobione, świst pozostał. Okazało się, że problemem są spaliny które uciekają przy sterowniku turbiny małej. Sterownik ten ulokowany jest na obudowie dużej turbiny. Po kilku telefonach okazało się, że winny jest zapchany DPF. Cały czas myślałem, oraz sprzedający mnie tak zapewniał, że DPFa nie ma. Po sprawdzeniu okazało się, że DPF jest na sowim miejscu i jest całkowicie zapchany a sprzedajacy pobawił sie w MIRKA Handlarza i zresetował DPF aby nie było błedu na kompie. Wydech był czarny i samochód kopcił przy butowaniu dlatego, że spaliny znajdowały jakieś tam ujście i dlatego też byłem pewien, że DPFa nie ma. W piątek usunąłem go i pojechałem wieczorem do Warszawy gdzie miał mi dziqsek wgrać soft, lecz pojechał wcześniej do domu i niestety teraz motam sie i szukam osoby która to zrobi za dobre pieniądze :kwasny: W sobote odwiedziłem zlot BMW Klub Warszawa gdzie z hamowałem auto w Ślusarczyk Auto. Samochód po usunięciu DPF wypluł 394km i 699nm. Trzy lata temu Karol zrobił program na 366km i 699nm. Dzięki tej mocy wygrałem w konkurencji na najmocniejsze auto zlotu.
  8. Zmagań z autem ciąg dalszy. Podczas zakupu auta gwizdało przy przyśpieszeniu, sprzedający zapewniał, że to wina pełnego przelotu i jeździł do ASO to sprawdzać i tak ma być. Åyknąłem to i jakoś miesiąc przejeździłem. W końcu postawiłem do mechanika bo nie dawało mi to spokoju. Myślałem, że dziurawy jest IC, niestety okazało się, że IC jest cały. Problem tkwi w spartaczonej robocie przez machanika który zakładał IC (jest zmiony na większy). Rury idące od turbiny do IC były polepione w taki sposób, że latały i miały duży luz. Nie miało to prawa trzymać cisnienia nawet. Uszczelki były założone oryginalne, lecz nie pasują do IC i teraz jestem na etapie szukania odpowiednich uszczelek aby to siedziało jak trzeba. Dodatkowo dopiero zauważyłem, że w samochodzie jest cał oryginalny wydech poza końcówkami i ostatnimi puszkami raz w aucie jest DPF :szok: Został prawdopodobnie przewiercony tylko. Pytałem Karola lecz on nic nie wie na ten temat. Przy zmianie wydechu na MG Motors zrobili 1/3 roboty, dlatego będę wkładał downpipe oraz cały wydech zrobie szerszy z bezkwasówki oraz usunę katy. Na zdjęciu widać jak jest zalany olejem, ponieważ nie trzymał w ogóle ciśnienia. Dlatego też samochód kopcił i na pewno miał mniej mocy. Wszystkie złącza przy IC tak wyglądały. Zobaczymy jak auto będzie jechało jutro jak uda sie wszystko poskładać jak na leży, a nie na odpier... :wstyd:
  9. Tym czasem w samochodzie zrobiłem pełną korektę lakieru, plus zabezpieczenie powłoką polimerową. Lakier na aucie był w stanie tragiczny, nie mogłem na niego patrzeć. Był zniszczony w tak dużym stopniu prawdopodobnie przez folie która była na samochodzie. Kilka zdjęć z pracy i kilka po wyjechaniu z garażu Byłem wczoraj na rozpoczęciu sezonu BMW Podlasie, zająłem drugie miejsce w konkursie na najładniejsze auto zlotu. Przegrałem z E36 Britishgreen którą możecie zobaczyć tutaj https://www.facebook.com/BMW.e36.BRG/?fref=ts
  10. Samochod w sobote odebrany od lakiernika. Pomalowane nerki bo byly malowane chyba sprejem i byly cale w odpryskach. Pomalowany został przedni zderzak, oraz wyszpachlowany. Zderzak był wcześniej kitowany już, zastosowana była zwykła szpachla zamiast szpachla do plastiku. Lakiernik usunal stara szpachle i wszystko zrobil od nowa jak trzeba. Pomalowany takze tylni zderzak, sytuacja jak z przednim tez była. Wymieniony łapacz powietrza, ten ktory jest przy nerkach na nowy z ASO. Wymienione zostały również dwie pompki spryskiwaczy od xenonu bo uciekał mi płyn do spryskiwaczy. Został dodatkowo zastosowany motyw magnesów neodymowych. Na belce przedniej mam przyklejone 3 magnesy i miedzy ramka a rejerstracja mam magnesy, przykladam tylko rejerstracje do zderzaka i odciagam Jeden magnes wytrzymuje 15kg obciazenia wiec powinno wytrzymac. Na razie zderzak jest na gladko i jezdze z tablica za szyba. Kilka fotek z iPhone na szybko, pozniej ogarne cos lepszego.
  11. Cześć W samochodzie denerwowały mnie listwy shadowline bo były zaniedbane przez poprzedniego właściciela. Efekty na zdjęciach Jutro samochód idzie do lakiernika, a jak wróci pełna korekta lakieru.
  12. Wyposażenie jest kompletne poza radarem zbliżeniowym, czyli przyzwoite raczej nie jest To nie jest zwykły Ala Carbon, jest to obszyte w profesjonalnej firmie i połączone z prawdziwa skóra. Kosztowało to 2700zl. Zrobię dokładniejsze zdjecia niedługo. Gwintu na razie nie bedzie, na samych sprężynach jak na razie podoba mi sie. Co do koła na razie nie mam pomysłu na inne, jak cos wymyślę to pewnie zmienię ale znam dokładnie rynek i cieżko bedzie
  13. Dzisiaj wracając z Białegostoku przy 160kmh dostałem kamieniem w szybę.. (szyba solar) Zawróciłem się od razu do Białego do NordGlassu aby naprawić to. Koszt 140zł, gwarancja dożywotnia. Niesmak pozostał, ale szczęście w szczęściu, że tylko tyle. Czas naprawy 15 minut. Z zewnątrz nie widoczne, od środka pozostała obramówka, ale widoczna tylko gdy sie przyglądam. Nie byłoby nawet obramówki gdyby szyba nie była solarna.
  14. Dzięki wszystkim felgi zostawiam srebrne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...