Dzień dobry.
Poniżej chciałem przedstawić swoje aktualne auto czyli E36 Touring 320i.
Historia z autem nie jest długa ale dosyć intensywna.
Wcześniej poruszałem się sedanem 94 również 320i.
Auto odbudowane od właściwie zera.
Wyglądało tak:
Auto utrzymane w oryginale, zawieszenie gwint KW, koło styling 6
Ale wracamy do właściwej treści...
Poszukiwania kombi były nieco długie i nerwowe, egzemplarze w chorych pieniądzach nie były warte nawet połowy tego co chcieli za nie sprzedający.
Po obejrzeniu kliku sztuk i zrobieniu 2 tyś km zdecydowałem się na egzemplarz od handlarzy(auto świeżo ściągnięte z DE).
Stan ogólny auta był akceptowalny, wyposażenie również więc ruszyłem w drgoę do domu, pierwsze 500km... dopiero w domu zauważyłem że jeden wahacz jest niedokręcony
Auto wyglądało tak:
Ogólnie trzymało się kupy, silnik sprawiał wrażenie trzymającego moc itp
Malowane jedno nadkole i drzwi.
Po powrocie do domu szybie ogarnianie, auto do serwisu i jedziemy z wymianami.
Wymieniłem:
- gwint nowy tesco
- wszelkie łącznik gumowe
- olej silnik
- płyn chłodniczy
- serwis wisko
- wszystkie filtry
- klima dobicie i odgrzybienie
- tarcze przód ate + klocki
- płyn hamulcowy
i co tam jeszcze trzeba było, pękło 3 koła na dzień dobry ale miałem to wkalkulowane.
Szybkie założeni nieszczęsnych keskinów i taki efekt:
Keskin od początku nie był domyślnym kołem, mimo że przed kupnem chciałem tego koła to po założeniu emocje opadły;)
W tzw międzyczasie doposażyłem wnętrze:
- pełne OBC z manetką
- kierownica serce
- radio Becker Trafic Pro (aktualnie z panelem z Mexico - chodzi o kolor podświetlenia), mimo że nawi w tym radiu bezużyteczna podłączyłem też antenę GPS
- zestaw samochodowy BT
- do kierownicy dorzuciłem multifunkcję
- podłokietnik
- pdc na tył (na początku przed liftowy - teraz już ma polift)
- moduł świateł dziennych itp itd
Auto przeszło też delikatną kosmetykę lakieru i wnętrza.
Po keskinie kupiłem nowe felgi 18 cali w konfiguracji przód 8.5 a tył 10 cali.
Opony przód i tył 215/35/18
auto prezentuje się następująco:
Aha - na zdjęciach powyżej auto już po wymianie wydechu, kwasiak + środkowy, cicho nie jest ale nie dokucza.
Wnętrze:
jeszcze bez multi
Rozpórka D1SPEC:
Z przodu jest też dokładka, czarne nerki oraz kierunki.
Co dalej?
Maluje się klapa tył, zderzak tył M Pakiet i chyba czas zamówić opony 205/40 na przód i zejść jeszcze z 1 cm
Pozatym.... bije się z myślami nad swapem(jest już dawca 2. , sporty na przód, pewnie za chwilę jakieś lepsze audio i doprowadzenie lakieru do perfekcji.
-