Skocz do zawartości

Blitz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    216
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana Blitz w dniu 3 Maja 2024

Użytkownicy przyznają Blitz punkty reputacji!

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

1 455 wyświetleń profilu

Blitz's Achievements

  1. Podstawowe pytanie: I JAK BYŁO? Padły słowa "w tym roku muszę tu wrócić"?
  2. Finalnie na aucie wylądowały Breytony. Na szybko ogarnięte spasy, auto umyte i pod pokrowiec.
  3. Sztos, jak jeszcze tam nie byłeś to szykuj się na minimum 3 wypady w roku Miejsce uzależnia, sam mam zarezerwowane trzy terminy w tym roku (pierwszy za 1,5 tygodnia, 10-13.05). Ogólnie to nie do opisania co się tam wyprawia, aż mnie ciekawi jakie będzie Twoje odczucie
  4. Nie ma nudy, siądzie dobrze.
  5. Opony założone. przód 8.5J ET26 - rant 2", 205/40 tył 10J ET19 - rant 3", 225/35
  6. Opony założone. W domu czekają także nowe dekielki z logiem BMW. przód 8.5J ET13 - rant 2.5" tył 10J ET19 - rant 3"
  7. Dzięki za rady, najpierw postaram się zrobić spas bez klepania. Jeśli nie da rady to pomyślę nad rolką
  8. Gdybym miał pewność, że lakier nie popęka, błotnik nie pofaluje itd to bym robił rolkę. Jednak ryzykować nie chcę. Zmierzę u siebie i zobaczymy
  9. Od kogo masz betony? I jaka twardość w kg? Może właśnie regulowane wahacze i dodanie delikatnie negatywu pomoże? Opony masz 225/35 przy 10J ET19?
  10. Przód myślę, że będzie bez problemów. Felga ma dość wysokie ET, do tego zrobię minimalny kąt na podkładkach. Do tego regulacja twardości więc będzie spoko. Tył na pewno max kąty + sprężyny betony. Chce zachować oryginalne błotniki wraz z rantem wewnętrznym więc nie wiem czy nie będzie musem również regulowany wahacz.
  11. Pod koniec lutego, z początkiem marca odstawiam auto na regulację i wymianę pasów w dachu do Serwis Cabrio Wrocław. Następny etap to lakiernik (doł błotnika przód oraz połowa drzwi). Potem korekta - niestety 3-etapowa wraz z lekkimi zaprawkami bo dosyć mocno lakier został wymęczony przez sąsiadów z garażu... Za to udało się przymierzyć Breytony, zastanawiałem się czy 8,5J ET26 wejdzie na przód czy będzie tarło o amor ale na szczęście weszło. Opony czekają, w przyszłym tygodniu zakładam na felgi. Wybór padł na 205/40 i 225/35 tył. Siedzą moim zdaniem ciekawie ale finalnie zobaczymy z oponami i na spasach.
  12. Piękna sztuka nic jej nie brakuje.
  13. Dobra robota po korekcie i ceramice będzie sztos. U mnie inpa łączy się z silnikiem, poduszkami itd, ale np. z napędem/hamulcami nie chce (mam błąd abs i asc) - zostaje mi chyba dedukcja po kolei i też zacznę od koronki albo czujników abs.
  14. Czyli masz konfig z tyłu 10J ET15 (opona 215/40), springi od helmuta, max kąty na mimośrodzie i błotniki z wyciętym rantem wewnętrznym?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...