Sztos, jak jeszcze tam nie byłeś to szykuj się na minimum 3 wypady w roku Miejsce uzależnia, sam mam zarezerwowane trzy terminy w tym roku (pierwszy za 1,5 tygodnia, 10-13.05). Ogólnie to nie do opisania co się tam wyprawia, aż mnie ciekawi jakie będzie Twoje odczucie
Przód myślę, że będzie bez problemów. Felga ma dość wysokie ET, do tego zrobię minimalny kąt na podkładkach. Do tego regulacja twardości więc będzie spoko. Tył na pewno max kąty + sprężyny betony. Chce zachować oryginalne błotniki wraz z rantem wewnętrznym więc nie wiem czy nie będzie musem również regulowany wahacz.
Pod koniec lutego, z początkiem marca odstawiam auto na regulację i wymianę pasów w dachu do Serwis Cabrio Wrocław. Następny etap to lakiernik (doł błotnika przód oraz połowa drzwi). Potem korekta - niestety 3-etapowa wraz z lekkimi zaprawkami bo dosyć mocno lakier został wymęczony przez sąsiadów z garażu...
Za to udało się przymierzyć Breytony, zastanawiałem się czy 8,5J ET26 wejdzie na przód czy będzie tarło o amor ale na szczęście weszło.
Opony czekają, w przyszłym tygodniu zakładam na felgi. Wybór padł na 205/40 i 225/35 tył.
Siedzą moim zdaniem ciekawie ale finalnie zobaczymy z oponami i na spasach.
Dobra robota po korekcie i ceramice będzie sztos.
U mnie inpa łączy się z silnikiem, poduszkami itd, ale np. z napędem/hamulcami nie chce (mam błąd abs i asc) - zostaje mi chyba dedukcja po kolei i też zacznę od koronki albo czujników abs.