Skocz do zawartości

Suchar

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

Suchar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputacja

  1. Suchar

    [E30] Suchar 330i

    Na wykresie z vtg to błąd pierwszego pomiaru. Ustawili odcięcie na 6.500 a auto kręci się do 6890
  2. Suchar

    [E30] Suchar 330i

    Vanos przestawiony, żeby skompensować dołek na wykresie w okolicach 4tys obrotow. Po tym zabiegu auto dużo lepiej się odpycha
  3. Suchar

    [E30] Suchar 330i

    Na germanfest na nich jadę
  4. Suchar

    [E30] Suchar 330i

    Pomiary zakończone Dane wyjściowe: Customy przód - 205/40/17 9j 17.7 kg tył - 215/40/17 10j 17.7 kg BBS przód i tył po 175/65/15 13.6 - 13.9 kg Udało się zejść z czsu 100-200 km/h z 16.9 do 15.6s Ponadto V max wzrósł z 231 na 238 km/h Także mit lekkich kół potwierdzony
  5. Suchar

    [E30] Suchar 330i

    Trochę tu cicho, bo dopiero wziąłem się za szukanie gratów i plany jak auto ma wyglądać i co ma zostać zrobione. Przy okazji chwilowej przerwy w burzach w końcu udało się pomierzyć jak auto się odpycha. Oczywiście wszytsko na autobahnie Może to trochę nie w temacie forum, ale zawsze coś Myślę, że jak na 228 koni nie jest źle. 100-200 jeszcze z sekunde da się urwać na 15". Te 17 customy są dosyć ciężkie (ponad 20kg z oponą sztuka) a jak wiadomo masę wirującą liczy się x4 itd.. 15 z oponą ważą poniżej 15 kg także coś będziemy myśleć nad niszczeniem jakiś nowych golfów gti na ulicy czy innych aut pod 280 koni.. Ale niestety wszytsko zależy od pogody
  6. Suchar

    [E30] Suchar 330i

    Dzięki chłopaki! Impreza mega, bardzo cieszę się, że mogłem się znaleźć w tak doborowym towarzystwie! Mam nadzieję, że projekcik już niedługo pójdzie troszkę do przodu A na pogawędki zawsze zapraszam
  7. Niesamowity projekt - kibicuję mocno Zawsze mi się marzyło V8. Trochę skromniejsze, ale na razie musi starczyć to, co mam Twoje skupienie się na detalach - mega! Szkoda tylko tych nieszczęsnych mechaników Szykuje się piękne, szybkie auto - czekam na efekty Pozdro
  8. Suchar

    [E30] Suchar 330i

    Sezon na eventy rozpoczęty Auko przez weekend można oglądać na Auto Nostalgii w halach wystawowych na Marsa
  9. Suchar

    [E30] Suchar 330i

    Powoli zabieram się, za nagranie jakiegoś filmiku z wydechem... Jutro odbieram nowy sprzęt, także niedługo może coś się uda ciekawego stworzyć Na razie coś na zachętę do posłuchania sobie; https://drive.google.com/open?id=0B0sPoTKXuBVXeTh4U3BCdDJvQW8
  10. Suchar

    [E30] Suchar 330i

    W rzeczywistości trochę więcej pali
  11. Suchar

    [E30] Suchar 330i

    Wrzucam link do filmiku jak autko się napędza; https://drive.google.com/open?id=0B0sPoTKXuBVXUHdXaGtPT0JxSms Tak, jak stoi. Pełen gaz powyżej 120. Oczywiście na niemieckiej autostradzie Na 15' kołach powyżej 200 dużo lepiej się napędza, ponieważ szeokie, duże i wystające poza obrys auta koła generują dużo więcej oporów, co przekłada się wyczuwalnie na osiągi. Co do osprzętu - zaletą M52 jest dużo mniejsza ilość czujników, 2 zamiast 4 sond i dużo mniej problemów z ekspolatacją, jakie powodują np przepływomierze m54 (ich cena i dostępność w porównaniu do M52), disa, czy brak martwień z wypadaniem zapłonów.
  12. Suchar

    [E30] Suchar 330i

    O dziękuję Nawet nie wiedziałem o marchewach
  13. Suchar

    [E30] Suchar 330i

    Żeby było niżej, musi się najpierw garaż zmienić Szerzej może być ciężko, bo tył i tak przyciera, zostawiając mi po każdym wyjeździe świeżą warstwę zabezpieczenia antykorozyjnego Cóż zrobić? Taki klimat
  14. Suchar

    [E30] Suchar 330i

    Kompaktem to prawdopodobnie się teraz golicie Takie życie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...