Skocz do zawartości

mokrzyk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana mokrzyk w dniu 7 Stycznia 2018

Użytkownicy przyznają mokrzyk punkty reputacji!

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

633 wyświetleń profilu

mokrzyk's Achievements

  1. Tak jak pisał Santi na sporcie, prawdopodobnie potrzeba porządnej sesji żeby zobrazować jak to faktycznie wygląda Oczywiście jak wiadomo jest to również kwestia gustu. Jak dla mnie top w e46 jest work meister w 19. Może kiedyś....
  2. Witajcie po sporej przerwie Niestety życie pisze własne scenariusze i prace mocno się przeciągały, co zaowocowało wyjazdem samochodu na koniec sezonu 2021r. Fotorelacja z prac niestety też była uboga, więc cały ten melodramat skrócę do kilku zdjęć stanu obecnego Pierwsze zdjęcia po poskładaniu wszystkich zgromadzonych elementów tej układanki: Z ciekawszych fantów jakie jeszcze wpadły to: - zawieszenie gwintowane BC racing - ku mojemu zdziwieniu brakło regulacji i zarówno na przodzie jak i tyle musiałem wymienić sprężyny na krótsze :dobani: - do zamontowania foteli doszły mocowania boczne jak i szyny do regulacji recaro Finalnie udało się załapać na jedyny zlot tego auta w tym roku: Ultrace 2021. Poniżej przedstawiam kilka zdjęć złapanych gdzieś w sieci: Plany na 2022rok co do modów nie są obszerne. Głównie chciałbym wreszcie autem pojeździć i usunąć wszystkie choroby wieku dziecięcego Wszystkie komentarze mile widziane, szczególnie osób które widziały auto na żywo
  3. Dzięki chłopaki za słowa uznania! Prace na lakierni się przeciągają, ale mamy już pierwsze efekty ! Niesamowicie się jaram tym kolorem A ja dalej zbieram graty . - wpadł oryginalny xenon Bosch'a, - nowe uszczelki wprost z ASO, - polerowanie kloszy, - przekładka środków z srebrnych na czarne, - kierunkowskazy Depo smoke
  4. Auto się maluje, a ja w tym czasie kompletuje kolejne części. Wycieczka do ASO i mamy: - nadkola przednie duże i małe M3, - nadkola tylne M3, - mocowania tuneli do chłodzenia tarcz M3, - podszybie, - śrubki i inne mocowania nadkoli, W dniu wczorajszym dostałem rabat VIP także chyba jestem częstym klientem ASO Ma wszystko idealne pasować i być w jak najlepszym stanie, także tam gdzie mogę tam stawiam na nowe oryginalne elementy. Do 13 kwietnia powinna być już pomalowana i później wielkie składanie
  5. Dobra chłopaki czas pokazać na jakim etapie jestem Czas goni bo 1 maja mam ślub i trzeba zdążyć z wyjazdem. Deadline wyrysowana na maksymalnym poziomie, a ja jestem kompletnie w du***. Historie znajomych nie raz i nie dwa pokazały, że z takich opresji można lekko wyjść hehe No to ja cisnę dalej. Udało się całe podwozie jako tako poskładać i w tempie wyjazd do lakiernika Zaczynamy malowanko, kolor jaki wybrałem to estorill blau. Nie jeden by pomyślał, bez sensu kompleksowy projekt, a lakier został seryjny (mimo, że lakier z palety indywidual). Wyszedłem na przeciw oczekiwaniom i wybrałem estorill blau II. W tym kolorze widać, że zdecydowanie więcej się dzieje niż w wersji pierwszej. Poniżej przedstawiam proces malowania i zmiany koloru wraz z kolejnym etapem malowania Tło na sam początek: Xralic 1 warstwa: Xralic 2 warstwa: Klar: Efekt końcowy: Chyba nie muszę pisać, że zamiast zwykłych ekranów wpadły lusterka m3 Pozdro ziomki, trzymajcie kciukasy za 1 maja!
  6. Dzięki! a co oznacza, że ma duże napięcie wsteczne? Kto Ci to ogarnął?
  7. Rewelacyjny projekt. Przejrzałem cały temat, ale nie mogłem znaleźć informacji jaka szpera tam siedzi.
  8. Lecimy dalej z tematem do znudzenia. Zdaje sobie sprawę, że części eksploatacyjne to strasznie nudny temat, ale co zrobić. Jest to istotny temat i musimy jakoś go przetrwać żeby dojść do dalszego etapu - modyfikacji - szczęki hamulca ręcznego z 330i ATE: - elementy mocujące szczęki hamulca ręcznego ATE: - płyn hamulcowy Millers 5.1: - czujniki zużyci klocków hamulcowych ATE: - pasek wieloklinowy główny i klimatyzacji Contitech'a: - filtr kabinowy i oleju Mann: - olej Valvoline VR1 10W60: - płyn chłodniczy Dynagel: W sumie to zostały do założenia drążki kierownicze, osłony podwozia i można stawiać auto na kołach i czekać na termin u lakiernika
  9. Prace powoli dobiegają do końca. Teraz ograniczają tylko fundusze i czas w którym spływają kolejne paczki z częściami Dzisiaj przyszła paczka z długo wyczekiwanymi fantami - krótkie łączniki stabilizatora Ta technix. Poprzednie Meyle totalnie się rozsypały po jednym sezonie. Te widać, że są zdecydowanie solidniejsze - przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL. - dyfuzor Ala CSL, wykończony w pół carbonie. Od samego początku, jak tylko zacząłem budować to auto miałem w głowie ten dyfuzor. Jest sztosik Części są, to trzeba działać dalej
  10. Dzięki chłopaki za merytoryczną dyskusję - to jest to co lubię i dlaczego korzystam z różnego rodzaju for Uważam, że adaptery są wykonane naprawdę solidnie i z głową. Plus do tego śruby mocujące zacisk do adaptera są oryginalne porsche panamera, śruby mocujące adapter do zwrotnicy są oryginalne bmw e46. Czas pokaże co pojawi się pod maską i może wtedy będzie jasne czemu aż taki upgrade:) Tak to wyglądało kiedyś: Wiec sami rozumiecie, coś w temacie trzeba było podziałać. Półśrodków od jakiegoś czasu już nie stosuje
  11. Jeszcze nie myślałem o tym temacie. Jak przyjdzie jego pora to będę nad nim dumał Pewnie wszystko rozbije się o stosunek jakości do ceny z nastawieniem na jakość.
  12. Ciągle w temacie coś się dzieje Po prawie 2 latach udało się zrobić pierwsze przymiarki... Jak dla mnie jest mega sztos. Po założeniu chyba z pół godziny siedziałem i lampiłem się na efekt. Zresztą... oceńcie sami Tarcza 375 mm, zaciski porsche panamera, felga HRE 845r 19 cali.
  13. Na początku podkład epoksydowy, później wurth DICHTFIX, na to baranek wurth i całość została pomalowana bazą i klarem Osobiście teraz bym użył Raptora, bo coś z tym wurth'em jest nie do końca tak jak bym ja to widział
  14. Kolejny miesiąc prac minął. Niestety ogrom pracy jak i fundusze trzymają okropnie. No, ale nic.. działamy dalej Podczas prac przy podwoziu ciągle drażniły mnie kolektory wydechowe m54, a szczególnie wielkość ich katalizatorów. Szybka decyzja i wpadły takie oto kolektory: Następnie zostały pomalowane flansze farbą wysokotemperaturową VHT + zostały owinięte bandażem bazaltowym. Niestety 10m brakło i musiałem się ratować tym co było. W sumie poszło ponad 15m. Pożyczyłem beleczkę od znajomego mechanika i siup jedziemy do góry: Pare nakrętek i po robocie, siedzą fajnie. Oczywiście wpadły nowe nakrętki i nowe osłony termiczne. Przy jednej robocie została wymieniona uszczelka miski olejowej i oczywiście sama miska został dokładnie wyszorowana. Belka przedniego zawieszenia została pomalowana proszkowo w czarny połysk i poduszki silnika zostały wymienione na nowe (Lemforder). W komplecie do całego przedniego zawieszenia wjechały nowe wahacze (Meyle HD) i poliuretanowe tylne mocowanie przednich wahaczy (Powerflex) Na tym etapie prace przy przodzie auta zostały zawieszone i wróciłem do tyłu Dyfer został odświeżony hammerite Żeby następnie z całym wózkiem wjechać w budę: Później zamontowałem wał z nową podporą i przegubem oraz podporę skrzyni biegów. Na końcu wpadły na całość osłony termiczne. Pierwotnie miałem je malować, ale po starannym wyczyszczeniu okazało się że nie ma sensu Obecnie jestem na etapie odświeżania pół osi i montażu ich na swoje miejsce z wahaczami. Gdyby ktoś posiadał tylne czujniki ABS z szarą wtyczką (długie) to bardzo proszę o kontakt Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...