Skocz do zawartości

LuQ90

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O LuQ90

  • Urodziny 1990.05.01

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Katowice

LuQ90's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Materiał kupiony w hurtowni materiałów tapicerskich, taki typowo do podsufitek - tkanina z gąbką. Sam materiał wyszedł mnie około 150zł + klej butapren i 4 dni roboty
  2. Nie, od razu czarny mat na to poszedł Bo mam radio z wysuwanym ekranem i ten opierał się i zasłaniał włącznik przeciwmgielnych
  3. podsufitka, słupki i tylna półka oklejona nowym materiałem do podsufitek. Rączki, daszki i lampki (nie licząc środkowej która jest ori z M5) - malowane czarnym matem, do dzisiaj nic nie schodzi
  4. Środek robiłem sam. Na nowo oklejałem podsufitkę i słupki. Krótka fotorelacja z tego tutaj -> https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1441573896081392.1073741832.1440984599473655&type=3 Auto było lakierowane na początku czerwca i według mnie jest bardzo dobrze, choć przyda mu sie jeszcze jedna polerka W tym momencie to już kosmetyka i dopracowywanie szczegółów Chcę jeszcze trochę posiedzieć nad przednim gwintem żeby móc opuścić ją jeszcze z 1cm, a cała reszta to już mechanika i rzeczy które nie są widoczne "z zewnątrz"
  5. Mały update zdjęć. Kupiłem daily więc srebrna ostatecznie przeszła do kategorii stance i będzie wyjeżdżała na ulicę tylko na zloty i czasami w ładną pogodę Na początek, oba auta u mnie na garażu a teraz sesja od Moto-Perełki
  6. Czytałem historie jednego tak wyżyłowanego tds'a. Grube mody za grubą kasę a i tak pompy wtryskowe szlag trafiał
  7. Tak, Na forum BMW-Diesel jest gość który od lat robi chipy tylko do diesli od BMW. Generalnie wystarczyło mu podać numer kompa i numer oryginalnych kości w kompie, a on do tego dobrał już odpowiednio zmodyfikowaną mapę silnika i cała reszta ograniczała się tylko do wypięcia oryginalnej kości i wpięcia nowej od niego.
  8. Ciężko stwierdzić. Sam chip podnosi moc o jakieś 25-30 koni, mbc i filtr K&N to tylko dodatek żeby lepiej dopasować proporcje mieszanki paliwowo powietrznej, odłączony EGR powoduje że auto lepiej chodzi przy wysokich obrotach, a wywalony kat odciążył wydech. Nie wiem ile mocy auto ma seryjnie, w końcu do 23 letni silnik, kompresji nie mierzyłem i wiem że jeden wtrysk mi leje (nie dawno zauważyłem ), także jak na tą chwilę jakby miał 10-15koni ponad seria to byłbym zadowolony.
  9. taaa, zwykły stoper z GPSem, w dodatku tak niedokładny że zawyżył czas o dobre 3 sekundy...
  10. Mały lans w internetowym programie motoryzacyjnym - od 0 do 100
  11. Update fot z tegorocznego zlotu BMW Team Śląsk.
  12. Wpadło tak jak było mówione czyli 235/40 na 10j i 205/45 na 8,5j
  13. Trochę sie ostatnio pozmieniało Nie jest to efekt końcowy. Niestety musiałem podnieś auto z przodu o ~1,5cm od poziomu w którym chciałem je mieć, bo opony oparły się o pierścienie gwintu Także póki co, tak to siadło, a ja czekam na dystanse
  14. Felga na razie zostaje, bo są inne wydatki na ten sezon. Też myślę że dystans będzie potrzebny i pewnie jakieś rolowanie nadkoli też. Sprawa jest o tyle ograniczona w czasie, bo auto ma iść lakiernika z początkiem kwietnia i do tego czasu chciałbym już mieć spas ogarnięty, dlatego czekanie z kupnem opon, aż gwint będzie powoduje że uciekają mi kolejne dni...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...