Koła się robią. Oryginalnie przód miał 8,5" a tył 10". Trochę pokombinowałem z rantami i ostatecznie przód zostanie 9", zaś tył 10,5".
Więcej nie dam rady upchać, bez kaleczenia auta.
Witam po długiej przerwie (brak czasu)
Auto ma się dobrze choć mało jest jeżdżone
Poprzednie koła zostały sprzedane gdyż mam plan na budowę nowych kół.
Na kołach SSR GT-03 19" zostaną zbudowane koła odpowiadające wymiarami pod z4.
Poniżej przymiarka kół bez ingerencji w ustawianie zawiasu, kątów i spasów
Koło będzie skończone dopiero na przyszły sezon i oczywiście będzie ciemne.
Czyli rant czarny połysk, a rotor czarny mat
Pozdrawiam.
swistar
Szukam ciągle work equip 05 ale ciężko o rozstaw 5x120, pełno jest 5x114,3 ale mnie to nie interesuje, bo bym musiał dystanse zastosować, a to gubi sporo parapetu
Tylko taki Work tu będzie pasować i tylko w takim kolorze.
Więc szukam ale bardzo ciężko kupić 19' 5x120, a konwersji nie chce robić.
Jak kupię koło to wtedy konkret kąty, spasy i gleba
Wszystko dobrze piszecie Ale jakoś nie mogę przekonać się do większej ilości ramion. Ale może z czasem do tego dorosnę.
A tu fotka ze spotkania w górach.
No więc już dawno przyszły zaciski po piaskowaniu i malowaniu:
Przy okazji zakupiłem tarcze kotwiczne na przód od F86 X6 ///M:
I dopasowałem je do z4:
A tu zacisk + tarcza tył od z4 35is:
A tak zaciski wyglądają w połączeniu s kołami:
Pozdro.