Skocz do zawartości

TORS

Użytkownik
  • Zawartość

    1 968
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

TORS wygrał w ostatnim dniu 10 Sierpień 2017

TORS ma najbardziej lubianą zawartość!

1 obserwujący

O TORS

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    E21
  • Lokacja
    Tuchów

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja proponuje, w razie nie powodzenia akcji złożenia auta przed GF, podwieźć niewykończone 6er na zlot, razem z zapasem części potrzebnych do wymiany, a jakoś nie widzę problemu w tym, żeby to 650i wyjechało na koniec w pełni wypieszczone i w 100% gotowe! Ewentualnie należało by się tylko zaopatrzyć w spore ilości trunku o wysokiej zawartości % Ale tego nigdy na GF nie brakowało! Hahaha
  2. Troche mnie tu nie było, ale że Kujon weźmie się za tak gruntowną odbudowe to bym się raczej nie spodziewal! Jestem zaskoczony, ale bardzo pozytywnie i już ustawiłem sobie w codziennym kalendarzu przypomnienie, by tu zaglądać przynajmniej raz dziennie .Moge tylko ubolewać, że zamiast coraz starszej bazy wybierasz coraz młodsze. Ale każdy lubi co innego
  3. TORS

    [E21] Torsa

    Naciągi są golfiarskie ale tylko dlatego, że miałem po prostu takie opony. Klipsy owszem wszystkie wykupiłem, ale z 3 sklepów papierniczych A i tak by się kilka jeszcze przydało
  4. TORS

    [E21] Torsa

    Zezwalam Ci na wycięcie z tytułu "nowy lansowóz"
  5. TORS

    [E21] Torsa

    A skąd takie przypuszczenia? Ogólnie to trochę aktualizacji mam do nadrobienia, więc po kolei lecimy dalej Mała przymiarka kół na tył. Potem rozebrałem ponownie zawieszenie, ściągnąłem maskę, klapę i parę detali Najnowsze zakupy: Sprężynki zaworowe SCHRICK Kółko regulowane CAT-CAMS No i najważniejsze! Wałek SCHRICK 304st Zakonserwowałem wszystkie profile zamknięte: No i pobawiłem się jednym detalem jaki mi się śnił po nocach A wyszło to docelowo tak: Ponieważ pierwszy tapicer dość mocno przeciągał terminy zmuszony byłem znaleźć kogoś poważniejszego! Udało się z polecenia i to nawet 20km od domu. Mowa o firmie Zonda Design, którą śmiało mogę polecić do naszych staruszków! Marcin wykonał dla mnie podsufitkę na wzór starej, ale z ala alcantary i w czarnym kolorze. Wszystko na aucie siadło wyśmienicie! A to dopiero początek naszej współpracy, bo mam kilka ciekawych pomysłów na wnętrze w moim e21 Po założeniu sufitu stwierdziłem, że nic nie da mi większego powera do prac jak widok auta w pełnej okazałości. Złożyłem więc do kupy prawą stronę by nabrać ochoty na dalsze przeboje z tym rekinem! Wstawiłem od razu uchylne szyby i chyba był to najlepszy zakup jaki zrobilem do tego auta! Strasznie mi się podobają w rekinie! Dodatkowo pokusiłem się o fotochromatyczne lusterko wsteczne z e30 z lampkami. Nabrałem mase energii na dalsze prace przy e21, ale na razie muszę chwilę jeszcze poczekać na kolejny urlop! PS. Opony są do wymiany raczej na wszystkich kołach. Przeszły mi aż tak ostre naciągi, a na dodatek to widział bym tu semi slicki, z tym, że w 16" nie ma wielkiego wyboru z rozmiaram CDN.....
  6. TORS

    [E21] Torsa

    Co do m10 to na start nadal gaźniki z r1. W garażu mam jeszcze w zapasie ori strombergi, a dodatkowo obmyślam inny niecny plan na zasilanie tego m10 przymiarki: zastanawiam się czy nie zrobić do siebie podobnego Potem dostałem wiaderko ocynków ;> A autko zawitało na pasowanie blach przed lakierem Tu już prawie na gotowo Ostatnie zdjęcie u mnie w starym kolorze ;] Tym czasem cały czas coś powoli działam i staram się dopieszczać detale Długo na to czekałem devill Na koniec dzisiejszego dnia moja ulubiona fotka! Na reszcie w domu! devill Reszta na spokojnie
  7. TORS

    [E21] Torsa

    Dawno mnie nie było, ale może zrobię małego aktuala Małe zakupy do e21 ;> Camber plates na przód Lusterko M-technic z BMW e30 No i buda w 95% pozbawiona lakieru Tylna belka przerobiona na regulację zbieżności i kątów: zawiozłem rekinka do końcowego piaskowania: Kilka godzin i parę epitetów później Wyglądało to już o niebo lepiej ;] Podwozie finalnie wyspawane, i zabezpieczone podkładem epoksydowym Tylne gniazda amortyzatorów po regeneracji z użyciem poliuretanu zdjęcia prac wewnątrz auta: Jak widać coś tam pozmieniałem przy mocowaniach foteli jak i co nie co udało się powzmacniać pod późniejszą zabudowę Potem wykańczanie podwozia: że było to święto pracy to wziąłem się do roboty ;> A oto efekty: Skończyłem konserwacje podwozia i e21 czeka na zawieszenie, a potem już z górki ;] CDN.... To lecimy dalej! Tutaj dwie felgi 9 i 9,5" razem: Tu już pierwsza przymiarka: A tu widać jak "nie wiele" brakuje żeby to wszystko się ładnie spasowało: Pasowane było z wyciągniętym amortyzatorem i bez ingerencji w regulację wahacza, więc po ustawieniu negatywu na jakimś rozsądnym poziomie i rozepchaniu błotnika delikatnie, wszystko ładnie wejdzie i będzie ideał jak dla mnie ;] przód 9x16 et-2 (minus dwa) tył 9,5x16 et-11 (minus jedenaście) Chyba przegiąłem i to sporo bo na 9,5" naciągnąłem 195/45r16 Z przodem jest troszkę lepiej bo na 9" wstrzeliło się 195/40r16 No to kilka zdjęć z budowy gwintu na przód: Kolumna przygotowana do przyjęcia wszystkich podzespołów: Tu już z amorkami KONI: Prawie wyskładane: Załozone na auto: Auto po raz pierwszy od dwóch lat stanęło na kołach ;] Ja jestem mega podekscytowany devill zdzieranie lakieru po raz kolejny: Tylne reperaturki zostały potraktowane cyną i jestem bardzo zadowolony z efektów bo po pierwsze wiem że są teraz świetnie zabezpieczone. A po drugie szpachli pójdzie teraz tylko odrobinka na wyrównanie. Jak na pierwszy raz z cynowaniem auta to jestem z siebie dumny bo udało się to w miarę szybko i sprawnie wykonać. devill Oto i fotki już w Epoksydzie devill Kolor bez słońca: Miało być coś innego i jest! Frozen grey z nowych M, ale w ori wychodzi w macie. U mnie postawiłem na połysk.
  8. A ja dodam, że z tym doczepianiem się to uwierzcie mi, że jest do czego. Ale Przemek sam o tym wie i się nie wstydzi niedoróbek, bo sam je mi pokazywał, jak oglądałem moją "byłą". Najważniejsze, że w mechanicznej kondycji jest jak najlepszej! Od tego powinno się zaczynać, a na koniec dopiero lakiery, i detale! Niestety w Polsce (i nie tylko) ważniejsze jest jak coś wygląda, niż w jakim jest rzeczywistym stanie. Tutaj nie dość, że to auto wygląda (chociaż skazy jeszcze są) to stan mechaniczny upewnia w przekonaniu, że takie właśnie pojazdy powinny być nagradzane! Wzór do naśladowania Ja się mogę tylko cieszyć, że pomimo niewielkich ogólnych zmian, od czasu kiedy ja je zbudowałem, nadal może wywoływać szybsze bicie serca PS. Do dziś każdego dnia żałuję sprzedaży tej e30, ale czasu nie cofnę
  9. Oglądałem dziś tą, jak by nie patrzył, moją byłą e30. Pogadałem z Przemkiem i wiem, że ta 335i ma teraz naprawdę świetny dom! Do dziś mocno żałuję, że ją sprzedałem i spokojnie mogłem zostawić tą e30 jako drugie auto w domu! Ale cóż! Stało się i teraz Przemek musi się męczyć z rzeczami, których ja nie dopieściłem, lub które spierdzielił następny lakiernik za kadencji Pitera, albo tymi, które następca Pitera (rzeźnik który mało co nie zniszczył na amen tej e30) spierdzielił! Znam dokładnie stan tego auta w momencie gdy opuszczała mój garaż! Wiem, że mimo, że była to wtedy chyba druga co wysokości do ceny e30cha na allegro, to nie była to cena przesadzona. Piter dołożył swoje, a kolejny właściciel praktycznie wszystko zaprzepaścił! Z tego co wiem startecki wyciągnął, szpere też. Nawet chciało mu się wyciągnąć z auta schort schifter i połowe audio! Auto miało tragicznie zniszczony lakier i masę niedorobek spowodowanych niedbałością właściciela! Przemek mimo że dostał w swoje ręce auto z kompletnym mt1 i schadow linem, oraz fajnym piecem pod maską, praktycznie musi zaczynać zabawe z tym egzemplarzem od nowa! Niby wiele się od czasu kiedy ja ją miałem nie zmieniło. Niby od czasu Pitera też! Ale uwierzcie mi na słowo, ze od czasu gdy miał ją kolejny właściciel to zmieniła się nie do poznania! Oczywiście na lepsze! Przemek ma niezłe plany co do niej i wie co jest do poprawki, ale widząc jakiego ma na jej punkcie fioła to wiem, że podoła! Mam tylko nadzieje, że jeszcze nie raz oglądnę tą e30stke i mam nadzieje, że za każdym razem będzie w coraz to lepszym stanie
  10. Jak dla mnie w tym aucie w tej chwili ten bagażnik to jak strzał w kolano! Niby fajnie jak jest dobre audio, ale można to ładnie zabudować, tak żeby nic nie było widać. Tutaj chyba za dużo odwagi było Przecież to alpina jakich już mało na drogach!
  11. Mały ja obstawiam że będzie jak zwykle czyli: Ale zyczę Ci żeby to e30 zostało z tobą dłużej albo chociaż żebyś znalazł wymarzoną w czerwieni, bieli lub czerni!
  12. Ten kolor ma się nijak do MT1 więc jak dla mnie ten pakiet odpada! Jednak według mnie progi tylko i wyłącznie z sierpami! Miałem proste i chętnie zamieniłem za sierpowe! Ale to było daaaawno temu
  13. Przydały by się jeszcze gumy zderzaków bo też sa inne przy mt1
  14. Mały widze że wracasz do korzeni! Nic tylko podratulowac zakupu! Znając Ciebie to i z tego koloru coś wyczarujesz! Dobre wnętrze plus fajny piec i będzie mega fajna lalka
  15. TORS

    [E21] Torsa

    Plan jest taki że w tym roku chciał bym aby auto stanęło na kolach w nowym lakierze. Ale czy uda się na 100% wyskładać tak jak bym to chciał to nie wiem. Szansa jest zawsze
×
×
  • Utwórz nowe...