Skocz do zawartości

Jahnzol

Użytkownik
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Jahnzol wygrał w ostatnim dniu 2 Styczeń 2018

Jahnzol ma najbardziej lubianą zawartość!

3 obserwujących

O Jahnzol

  • Ranga
    Member
  • Urodziny 1991.09.11

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    WLKP

Ostatnio na profilu byli

233 wyświetleń profilu
  1. Przód według mnie jest idealnie, tył jeszcze zejdzie minimalnie w dół Rotor jest dość nietypowy ale na żywo fajnie się zgrywa, z obecności 20 letnich felg czyli odpowiednika rocznikowego auta wyniknęło jeszcze wyrzucenie dokładki i led markerów z ringów żeby dobrze się to zgrało Spas to zawsze mój priorytet Zamienniki z florimexu co by spać spokojnie, a nie mieć wizji urwania kawałka plastiku który w aso ponad 900zl. Do dziś trwały testy drogowe przy normalnym jeżdżeniu zamiast daily te 4,2cm jest wystarczające bo ani razu nie przetarłem ET 7 przód i 18 tył
  2. Tez mi się wydaje ze chrom shadow odmienił diametralnie te rolki, setup samego koła się nie zmienił 9 i 10,5J 18", zmieniły się za to opony 215/40 przód i 245/35 tył. Przy okazji zszedłem przodem o 1cm w dół, z tylu niestety jest problem bo została sama sprężyna bez podkładki regulacyjnej, a mimo wszystko jeszcze mi trochę za wysoko. Temat do ogarnięcia w najbliższym czasie. Dystanse to 20mm przód i 7mm tył. Na ciemne szyby nie ma opcji, mam oryginalnie podwójne szyby które w słońcu świetnie wyglądają mieniąc się delikatnym lustrem i żal było by mi je przyciemnić Z postępów auto przeszło mały remont blacharsko - lakierniczy, wleciał shadowline w połysku zamiast matowego, wreszcie zamontowane środkowe lustro od M5, dopracowalem elementy środka, swap hamulców na 324mm po regeneracji (zaciski i jarzma na srebrno, przylgnie tarcz i dystanse na czarny mat), trochę wymian eksploatacyjnych, rolowanie przednich błotników i jeszcze trochę by się nazbierało. Niestety nie zdążyły się zrobić jeszcze kontursitze z e38 (oczywiście zgromadziłem już masę nowych oryginalnych elementów do nich wiec jak w końcu będą to liczę na stan podchodzący pod fabrycznie nowe). Wzgledem stanu ze zdjęć wrócił spoiler ze sport pakietu, pojawiły się krótkie nadkola (4,2cm od ziemi ) no i fotel pasażera jest już na swoim miejscu (co by Gwiazda znowu z tylu nie siedziała jak na foto ). Jak uda mi się odzyskać sprawność fizyczną żeby wsiąść za kierownice na pewno będzie strzelona jakaś sesja z prawdziwego zdarzenia, a nie telefonem po ciemku na myjni
  3. Od ostatniego postu w auto poszło parę $$$ Oscyluje już wokół tego co chciałem osiągnąć, na fotach mocno roboczych jeszcze bez kilku elementów które już są na miejscu. Przeszedłem pozytywnie selekcje na GF, ale niestety kilka niedoróbek w aucie które strasznie mi przeszkadzają i dodatkowo moja dzisiejsza kontuzja która uziemila mnie na pewien czas w domu ostatecznie zburzyły wizje udziału Wrzucam parę fot tego gruza w wersji oscylującej koło docelowej, oczywiście nie będę próżnował i pcham temat dalej
  4. Żeby nie było że zimno to się opieprzam z tematem Kierownica kupiona jako obdartus pod obszywanie (średnica 375mm z E36), została delikatnie pogrubiona ("uroki" posiadania auta z 04/1998 - stara taśma pod kierownicę gdzie kierownice były cieńsze niż po 09/1998), lekko powiększone bicepsy i obszyta skórą ze strukturą jak na poduszce. Pozdejmowałem dekory (rozklejenie środkowego wokół biegów w wersji z plastikowymi dekorami masakra), poleciały do malowania w kolor listew shadowline hochglanz (które przy pierwszych cieplejszych dniach wlecą na auto), dekory powinny być w przyszłym tygodniu. Kompletuje plastiki do wnętrza które nosiły ślady użytkowania. Na dniach kupione już daaawno temu kontursitze jadą do odnowienia. W przyszłym tygodniu rozkręcam rolki i rotory lecą do malowania P.S. Od przycisków multifunkcji odbiło się światło, nie są starte
  5. Ludzie zajmujący się klasykami mówią że co idealnie zachowane auto to idealnie zachowane, po remoncie to już nie to. A jednak, Twoje e30 przełamuje ten stereotyp, a nawet pokazuje ze perfekcyjny (tak wiem to słowo nadal jest za słabe) remont bije na głowę te zachowane egzemplarze które gdzieniegdzie skrywają mankamenty. A u Ciebie tych mankamentów brak. Szacun za taki remont, marzę o tym by kiedyś w identycznie pieczałowity sposób odnowić sobie jakieś (choć mam już w głowie jakie) BMW
  6. Wojtek nie ściemniaj, to jeszcze nie te
  7. Fotki na s95 archiwalne, sprzedane do Lublina 3tlg na aucie aktualnie i póki co to się nie zmieni, pozostaje tylko dopracować setup żeby robił WOW
  8. Z tej perspektywy widać ze "przeciąg" pod spodem trochę był. I choć by skały sra*y bez schowania kół głębiej niżej bym nie zszedł, no może 0,5 centa jeszcze by się udało ale wtedy koła by ocierały a tu było tak ustawione na styk ze pare razy się zdażyło ze coś minimalnie przytarło.
  9. Nie stwierdziłem że 19" wyglada źle w e39, tylko niestety w moim przypadku mam manię na spas koła z błotnikiem co wiąże się z tym ze bardziej nie opuszczę już w dół, a jednak na 19" u mnie pod autem był za duży "przeciąg" stąd montaż dokładki która była trochę pójściem na skróty wiec teraz dokladka leci out, a auto opuszczę niżej do zadowalającego mnie poziomu
  10. Muszę przyznać że s95 było bardziej fotogeniczne ale już się zwyczajnie znudziło, a dwa to jestem zdania ze 19" w e39 to za duże koło o czym sam się przekonałem. Fotki na ACT są robocze i jeszcze sporo brakuje do finalnego efektu ale niemniej jestem pewien ze jak skończę i osiągnę ten efekt który planuje to nikt już nie zatęskni za słoneczkami na tym aucie
  11. Się spasuje, zacznie wygladac Trzeba iść do przodu, a s95 jest mocno oklepane w e39 i jednak jedno kawałkowe Muszę założyć w końcu tego shadowline hochglanz który już 2 lata leży, maskę bez tynku która leży rok, contoursitze które leżą jakieś 2.5 roku, opony sensowne na te koła założyć albo dołożyć rantu do przodu i dystansem to spasować żeby miało to ręce i nogi. Bynajmniej myśle ze jakieś pozytywne jebniecie będzie jak zrealizuje to co na mnie czeka Tymbardziej ze auto raczej niebawem będzie kończyło swój niefabryczny żywot i wróci do serii bo rozglądam się za inna bazą na germańskie mody
  12. Dziekuje S95 pasuje do wszystkiego po za E65 z którego pochodzi Fisiek jeszcze trochę przede mną, opony to raz ale jeszcze trochę z wizuala do ogarnięcia jak i zmian, na pewno dokladka zderzaka leci out. Tak O.T. To fajna fotkę znalazłem na starym setupie http://funkyimg.com/i/2Anxy.jpg
  13. Powiem Ci że mam dokładnie takie same obawy i gdyby nie to już zamówił bym opony Za 205 przemawia fakt ze powinny ułożyć się tak samo jak tylne 235, myślałem też o 215/40 ale tu z kolei będzie różnica w obwodzie koła, a 215/45 jest z kolei trochę za wysoka. Chyba pozostaje szukać chociaż 0,5 cala szerszych rantów na przód...
  14. 19" były poprzednio i średnio satysfakcjonowała mnie wysokość auta, do błotnika było git ale pod autem za duży przeciąg jeszcze stąd decyzja o przejściu na cal mniej Lustra oryginalne, szukam jeszcze lewego fotochromu sprawnego bo u mnie jest szkło zwykle wstawione w ramkę oryginalnego wkładu. Rantów rzecz jasna szukam, może akurat coś wpadnie ale przejście na 205/45 było by zabezpieczeniem póki ich nie znajdę, a opony zawsze można sprzedać
  15. Aktualnie z przodu 20mm, a tył 15mm. Z tylu docelowo już siedzą 235/40 R18 ale dystans trzeba będzie wrzucić 10mm bo trze cały czas. Co do przodu to aktualna opona 225/40 jest zdecydowanie za szeroka żeby osiągnąć spas porównywalny z tyłem więc myślę, że 205/45 załatwi sprawę i wystawienie dystansem o dodatkowe 10-15mm. Jasne, że szerokości trochę brakuje ale póki co tak musi zostać i w grę wchodzą tylko kombinacje opona - dystans. Gdzie tam, tyrestretch przewertowane i nic.
×
×
  • Utwórz nowe...