Skocz do zawartości

Sifacil

Użytkownik
  • Zawartość

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Sifacil

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny 1992.07.11

Profile Information

  • BMW
    E91 335D+
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    OK

Ostatnio na profilu byli

103 wyświetleń profilu
  1. Męski kolor na zaciski i na auto
  2. @Wisnia135i Ty o N54 ja o M57 Pamiętaj, w tuningu mechanicznym nie ma dwóch takich samych silników. Nie samymi liczbami się żyje. N54 jest strasznie podatny na przyjmowanie mocy i nikt tego nie neguje, zaś też trzeba pamiętać, że to skarbonka bez dna. Dieselek z ledwie 425km: A tu screen z aplikacji GPS Acceleration. Wykonałem ogólnie sześć pomiarów, czasy od 9.1 do do 9.7, podłoże jak widać, jeździłem w tym samym miejscu. P.S "Pika" na zakończenie pomiaru dopiero przy ~210km/h licznikowych. P.S 2 Nie jest to race logic, ale ponoć różnica to plus/minus 0.2s przy dobrym jakościowo telefonie. W moim przypadku to Huawei Mate 20 Pro i GPS to nie 10Hz jak w Race Logicu, ale też nie 1Hz jak w Nokii N95.
  3. @Wisnia135i No taaa i na seryjnych turbinach i na seryjnej pompie Z DPFem i EGRem Nie no, można takie wysnuć wnioski, ale w praktyce wygląda to całkowicie inaczej. Druga sprawa, to nie chodzi tylko o to by osiągnąć tę moc ale i ją utrzymać przez parę butów, a diesel na biturbo od samego stania puchnie.
  4. @Wisnia135i Nie przesadzaj, że tak bez większych modów, bo ludzie uwierzą, że chipsa zrobią i ponad 400km będzie
  5. Spokojnie, półżartem półserio Nie demonizuję tego silnika, bo jest świetną jednostką, ackzolwiek to jest tuning, niby powinno wiele, a w praktyce wychodzi jak wychodzi Zrób swojego dzika na 6xx km, będę obserwował
  6. Byleby korba bokiem nie wyszła Niby n54 trwałe jest, ale zgłębiałem temat ostatnio i jednak nie ma tak kolorowo... Jak wszędzie, trzeba uważać. Nie znasz dnia ani godziny U mnie 600 to może ze strzałem będzie, którego nie chcę. Obym się mylił
  7. Jak na chiński IC, mały DP, seryjny czujnik na listwie, hybrydę z Perun Turbo, pompę R90 i lajtowy program, to moim zdaniem nie jest źle
  8. 424.8km i 920nM(dwa razy osiagane)
  9. Ten kto nic nie robi się nie myli ;> Także działaj, nauka czyni mistrza
  10. Chyba jedyny, który wie co robi Sztos
  11. Skoro tyle miejsca to przykleić magnesy do zderzaka od środka ;> Świetny mały wariat
  12. Dobrze wyszło Podeślę Ci swoje do oklejenia, ale pod kolor skór
  13. Niby nic się nie dzieje, a jednak... Byłem ostatnio na uczelni pozałatwiać parę spraw, a z racji ładnej pogody, przewietrzyłem BMW. Jak już byłem na śląsku to stwierdziłem, że tyle już się wybieram na hamownię... Cyk telefon do Turbo Lamika no i potwierdził, że uda się zrobić dwie pieczenie na jednym ogniu, czyli pogadać o terminie moda no i na hamownię wskoczyć. No to cyk i jedziemy, zobaczymy co tam w trawie piszczy. No i po trzech pomiarach, mamy wykres: Zaznaczam, że nie jest to moje dzieło, a pułap z którego startuje Stety, niestety, jeszcze żadna część nie została zamontowana. Doszedłem do wniosku, że wszystko naraz włożę i od razu strojenie, zresztą, z czujnikiem na listwę, bez poprawki w sofcie, nie idzie jeździć więc spokojnie poczekamy. Odnośnie samych kresek, jestem zadowolony. Różnica może wynikać w hamowniach, 18km mniej, za to 70nM więcej. Ogólnie po pół roku mojego użytkowania, 8k km w moich rękach, nie ma źle i jest dalej bardzo zdrowo. Dwa razy ponad 900nM. Z dołkiem za wiele nie zrobimy, ale ciekawy jestem co dalej pokaże to wszystko. Bliżej lata będziemy weryfikować zmiany Na powrocie do domu, chciałem jeszcze zahaczyć o złom i na wagę wjechać... 16:50, złom do 17, a tu cisza jak makiem zasiał... Innym razem zważymy dziada, ale obstawiam nie mniej niż 1750-1800kg. Pozdro
  14. @Mario C. Odezwij się do @grabol, myślę że odpowiednia osoba do pomocy z lampami
×
×
  • Utwórz nowe...