Skocz do zawartości

Sifacil

Użytkownik
  • Zawartość

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Sifacil

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny 1992.07.11

Profile Information

  • BMW
    E91 335D+
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    OK

Ostatnio na profilu byli

126 wyświetleń profilu
  1. E30 wiele brakuje niestety... Koło fajne, ale bez reszty tak brzydko jakoś...
  2. @Wisnia135i only sky is the limit Ja też planuje dalej zrzucac kilogramy.
  3. Prędzej czy później koło dostanie inny kolor, takie już kupiłem i poprzedni właściciel wybrał sobie ten kolor. Na co dzień ziarno nie rzuca się w oczy, ale macie rację, że teraz pasuje jak świni siodło.
  4. British Racing Green, przepiękny kolor, jeszcze w tym wydaniu to już w ogóle pięknie się prezentuje. Msystemy też spoko, super felga.
  5. Apexy są robione na wzór rc30x. Ja nie wyznaje zamienników. Zawsze chciałem BBS, bo mi odpowiada wygladowo i jakościowo, czy to w siodemie, czy teraz w trójce, znalazłem specyfikację która mi odpowiada i tyle. Najważniejsza była waga, a nie ma lżejszej felgi o tych parametrach(ogólnodostępnej). Mam plan pójść bezkompromisowo w osiągi i wygląd nie jest taki ważny. 18 cali to waga ale i dodatkowo możliwość lawirowania między oponami. To jeszcze nie jest docelowy setup wygladowy EDIT: Wbrew opiniom, dorzucę jeszcze parę fotek: @Wisnia135i zbieram graty ciągle by do silnika zajrzeć, będzie grubo
  6. No niestety, ale chcąc miesista oponę, nie mam wyboru. Przyjdzie gwint i inne rzeczy to może coś z tym się zrobi, jak nie to przemaluje na ciemny kolor by całkowicie znikła i po problemie.
  7. Witam po dłuższej przerwie. W międzyczasie mi oponę rozerwało, myślałem że dziurka jakaś zwykła, ale po ściągnięciu koła, okazało się, że jest rozerwana od środka Tak więc stwierdziłem, że to dobry moment by zmienić felgi... BBS LM ani LM-R nigdzie nie było, nawet na ebayach itp. Ani jednej używki... Za nowe 20k nie dam. Tak więc stwierdziłem, że nie idę typowo w wygląd a w performance. I takim o to sposobem zacząłem poszukiwania konkretnych felg. Z pomocą przyszedł kolega z forum/spotów Rafael, którego pozdrawiam z tego miejsca. Opony chciałem Micheliny Sport Cupy 2, ale za dużo jeżdżę tym samochodem w różnych warunkach, więc padło na Micheliny Pilot Super Sport. Koniec gadania, poniżej fotorelacja: Na początek dla mnie najważniejsze, czyli waga: przód: tył: Później zająłem się felgami, mimo iż były w bardzo dobrym stanie, to miały trochę smoły i wtrąceń metalicznych, na koniec poszła powłoka od Max Protect: Felgi przód to: BBS RC 300 8.5J ET13 Tył: BBS RC301 10J ET25 Tu już przygotowane do położenia powłoki: Tu po nałożeniu kwarcu MaxProtect V2: A tu na gotowo, tak jak miały iść już na samochód, ale pogoda skutecznie zniechęciła. Niech powłoka sobie spokojnie doschnie, nie pali się. Tu już finalnie na samochodzie: Wieczorem obrobie resztę, pozdro EDIT: Spasów na grubo nie będzie, z czasem wpadnie KW V3, ale nie po to by zejść jak najniżej, a dla trakcji. Opona też z czasem będzie większa, Felga strasznie mnie robi, ze względu na wagę jak i wygląd na samochodzie. Dekielki muszę znaleźć nowe, ewentualnie zrobię złote póki jeszcze folia jest na aucie. Przód trochę wystaje, ale nie ma tragedii, przyjdą poszerzenia z M3 to trzeba będzie jeszcze dystans dać
  8. Męski kolor na zaciski i na auto
  9. @Wisnia135i Ty o N54 ja o M57 Pamiętaj, w tuningu mechanicznym nie ma dwóch takich samych silników. Nie samymi liczbami się żyje. N54 jest strasznie podatny na przyjmowanie mocy i nikt tego nie neguje, zaś też trzeba pamiętać, że to skarbonka bez dna. Dieselek z ledwie 425km: A tu screen z aplikacji GPS Acceleration. Wykonałem ogólnie sześć pomiarów, czasy od 9.1 do do 9.7, podłoże jak widać, jeździłem w tym samym miejscu. P.S "Pika" na zakończenie pomiaru dopiero przy ~210km/h licznikowych. P.S 2 Nie jest to race logic, ale ponoć różnica to plus/minus 0.2s przy dobrym jakościowo telefonie. W moim przypadku to Huawei Mate 20 Pro i GPS to nie 10Hz jak w Race Logicu, ale też nie 1Hz jak w Nokii N95.
  10. @Wisnia135i No taaa i na seryjnych turbinach i na seryjnej pompie Z DPFem i EGRem Nie no, można takie wysnuć wnioski, ale w praktyce wygląda to całkowicie inaczej. Druga sprawa, to nie chodzi tylko o to by osiągnąć tę moc ale i ją utrzymać przez parę butów, a diesel na biturbo od samego stania puchnie.
  11. @Wisnia135i Nie przesadzaj, że tak bez większych modów, bo ludzie uwierzą, że chipsa zrobią i ponad 400km będzie
  12. Spokojnie, półżartem półserio Nie demonizuję tego silnika, bo jest świetną jednostką, ackzolwiek to jest tuning, niby powinno wiele, a w praktyce wychodzi jak wychodzi Zrób swojego dzika na 6xx km, będę obserwował
  13. Byleby korba bokiem nie wyszła Niby n54 trwałe jest, ale zgłębiałem temat ostatnio i jednak nie ma tak kolorowo... Jak wszędzie, trzeba uważać. Nie znasz dnia ani godziny U mnie 600 to może ze strzałem będzie, którego nie chcę. Obym się mylił
  14. Jak na chiński IC, mały DP, seryjny czujnik na listwie, hybrydę z Perun Turbo, pompę R90 i lajtowy program, to moim zdaniem nie jest źle
  15. 424.8km i 920nM(dwa razy osiagane)
×
×
  • Utwórz nowe...