Skocz do zawartości

wenek17

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wenek17

  • Urodziny 1992.10.16

Profile Information

Ostatnie wizyty

437 wyświetleń profilu

wenek17's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Ten rudy kolor pasuje idealnie robi robote
  2. Wcześniej miałem styczność z MTS i rozleciał się szybko podskakiwał dość mocno za to ten cały TuningArt nie skacze aż tak, wytrzymał juz 2 lata jazdy codziennej a największym minusem jest to że przy spasie jest za miękki generalnie za te pieniądze może być
  3. Fotki zostały doprowadzone do ładu
  4. Witam wszystkich fanów marki jak i tych mniej lubiących BMW Naszła mnie ochota by pokazać swoje auto na forum i zaznać opinii innych. Więc dwa lata temu stałem się posiadaczem pewnej e36 której poszukiwania trwały dość długo ale cierpliwość popłaciła i udało się znalazłem co prawda było to tylko 316i w średnim wyposażeniu ale za to w naprawdę niezłym stanie. W dniu zakupu wyglądała następująco http:// http:// Auto prócz felg było całkowicie seryjne (pięknie wyglądały te japy miedzy kołem a nadkolem )ale za to kolor petarda! VIN po rozkodowaniu wygląda następująco: Type Code BE11 E Series E36 (2) Series 3 Type COUPE Steering LL Doors 2 Engine M43 Displacement 1.60 Power 75 Drive HECK Transmission MECH Colour AVUSBLAU METALLIC (276) Upholstery STOFF AMARETTA BOA/BOA/AVUSBLAU (E7AV) Prod. Date 1997-08-05 L801A National version Germany/Austria P971A Exclusive package S243A Airbag for front passenger S269A BMW light alloy wheel, radial spoke 32 S305A Remote control for central locking S320A Deleted, model lettering S410A Window lifts, electric, front S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S465A Through-loading system S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S498A Headrests, rear, mechanically adjustable S510A Headlight aim control S520A Fog lights S528A AUTOMATIC AIR FLOW CONTROL S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S669A Radio BMW Business RDS S686A Antenna-Diversity S704A M Sports suspension S710A M sports steering wheel, multifunction S715A M Aerodynamics package S719A Sports Edition S775A Headlining anthracite S785A White direction indicator lights S818A Battery master switch S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German Po kupnie auta przyszedł czas na ułożenie jakiegoś planu jak to ma wyglądać kusiło by zrobić rasowego germana ale z moimi rajdowymi zapędami trochę się to wykluczało ale o tym w dalszej cześci... Pierwszą modyfikacja którą chciałem dokonać był swap silnika na M52B28 Po zbadaniu rynku obejrzeniu kilku silników stwierdziłem że kota w worku nie biorę więc znajomy handlarz sprowadził mi z niemiec e36 328i trumniak w wersji individual w ful m pakietach itp itd Przełożyłem kompletny napęd, hamulce,zegary,wydech i wszystkie elementy które różnią się od 1.6 Kolejnym etapem było kupno gwintu padło na chinola TuningArt czy jakoś tak Wpadły również koła z vinu czyli s32 (chwilowo) http:// Czas modyfikacji chwilowo ustąpił sprawie ważniejszej jak dla mnie czyli doprowadzenie auta do jak najlepszego stanu mechanicznego oraz lakierniczego, Tak więc bmka została przejrzana pod kątem mechanicznym a także zostało oddane do lakiernika który zajął się wyciąganiem wgniotek jak i poprawek niedoskonałości. Gdy już wizualny i mechaniczny stan auta mnie zadowalał można było przystąpić do dalszej modyfikacji i tak w tajemnicy przed moją kobietą wpadła ori szpera 25% o przełożeniu 3,15 (koniec końców i tak skapneła się że coś jest nie tego....):P Tak jak wcześniej wspominałem lubię auto powykorzystywać do sportu i nie mówię tu o upalaniu na placu... Więc zdarzało się nam brać udział w różnych imprezach organizowanych w okolicy http://http://http:// Co do wnętrza auta nie nastały jakieś spektakularne zmiany zostały oryginalne sporty w alcantarze zmienione zostało radio na clariona dołożone zostało obc18 (nie do końca podłączone)uzupełnione zostało oświetlenie zapalniczki popielniczki itp Fotka wnętrza po kupnie i w sumie więcej niema bo tak jak wyżej pisałem wiele się nie zmieniło http:// Nie dawała mi spokoju myśl w jakim stanie blacharskim jest mój bimmer więc został wyrzucony dywan, zdjęte nakładki progowe i nastała dokładna inspekcja podwozia. Okazało się że idealnie nie jest ale jak na e36 to spodziewałem się ze będzie gorzej. Wszystkie elementy wymagające naprawy zostały wymienione cała podłoga progi i podwozie zostały zakonserwowane Przyszedł wreszcie czas na felgi i w czasie poszukiwań wpadły mi w ręce takie ot nie są to DARE ale też nie ori BBS 18 8j et 40 fajnie siadły z delikatnym dystansem z tyłu narazie na oponach 215/40 lecz nie jestem w pełni zadowolony z tego rozmiaru i będzie zmiana na 205/40 po tym zabiegu auto siądzie niżej i będą lepsze spasy http:// Lakier przeszedł korektę i zabezpieczenie woskiem Kolorystycznie felgi według mnie wpasowały się całkiem spoko, początkowo rozmyślałem nad klasycznym srebrnym ale jakoś tak podkusiło mnie na złoto http:// Front pełna seria i narazie tak pozostanie http:// Plany na przyszłość to na pewno obniżyć bo narazie to koza na tych 18', wymienić uszczelki szyb i podszybie, dokończyć podłączenie obc i doposażyć w tempomat może jakieś przyciemnienie szyb i zrobienie lamp na bh co do dalszej przyszłości to marzy się turbo i jakieś fajne wnętrze auta, wrzucić jakiś markowy gwint oraz felgi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...