Witam, ma na imię Patryk i chciałem przedstawić swoje E36 Coupe. Auto jest w dobrej kondycji, silnik jak i inne podzespoły mechaniczne również w dobrej formie. To samo tyczy się blacharki to zadecydowało o kupnie tego egzemplarza który jest moim pierwszym samochodem.
Data produkcji: 11.04.1992
Pierwsza rejestracja w Niemczech: 29.05.1992 Pierwsza rejestracja w Polsce: 11.08.2006 Data zakupu: 10.04.2010 Art. Wartość Numer podwozia WBABF11000JA22621 Kod typu BF11 Typ 320I (EUR) Typoszereg E E36 (2) Seria 3 Rodzaj konstrukcji COUPE Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik M50 Pojemność skokowa 2.00 Moc 110 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor GRANITSILBER METALLIC (237) Tapicerka (0383) Data prod. 1992-04-11 Masa własna: 1315kg M50B20 Liczba cylindrów: 6 Średnica cylindrów: 80 mm Skok tłoka: 66 mm Pojemność: 1991 cm3 Liczba zaworów: 24 Stopień sprężania: 10,5:1 Stopień sprężania z kontrolerem silnika MS-40: 11,0:1 Moc maksymalna: 110 kW (150KM) przy 6000 obr/min Obroty maksymalne: 6500 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 190 Nm przy 4700 obr/min Podwójny wałek rozrządu DOHC Układ zasilania: wtrysk 0-100km/h: 9,8sekundy V-MAX: 214km/h Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł S654A BMW BAVARIA C III Radio Bavaria C III L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria S848A ERWEITERTER KABELBAUM Rozszerzona wiązka kabli Lista modyfikacji jakie przeprowadziłem do tej pory: ZEWNĘTRZNE: -Przednie reflektory Black Bosch (Przesłony i krzyże) -Nowe uszczelki reflektorów. -Dymione kierunkowskazy TYC. -Halogeny Hella, które zostały oklejone żółtą folią. -Nowe emblematy na maskę i klapę. -Ramki na tablice rejestracyjne "BMW Radość z Jazdy". -Tylne lampy M Pakiet z przydymionymi folią kierunkowskazami. -Przedni zderzak M Pakiet z hokejem. -Tylni zderzak M Pakiet z dyfuzorem na podwójną końcówkę. -Szczeble w zderzaku przednim. -Szerokie listwy boczne M Pakiet. -Piny MotorSport. -Felgi M Contour 17" Styling 23 przód 7,5j tył 8,5j. (Po renowacji) -Nowe dekielki felg oraz znaczki M. -Czarne nerki oklejone folią. -Zaślepka rejestracji z wersji USA. -Lotka na klapie. -Kręcone nakładki progowe. -Oryginalna apteczka. -Nowa przednia szyba wraz z ori. uszczelką. -Tylna szyba pod trzecie światło stopu. -Osłona lewej tylnej lampy z wersji Cabrio. -Schowek do koła zapasowego. -Uzupełnienie narzędzi schowka w klapie. -Nowe podszybie. -Nowe uszczelki tylnych szyb. -Nowe uszczelki tylnej szyby. -Nowe uszczelki szyb w drzwiach. -Nowe lampki podświetlenia tablicy rejestracyjnej. -Wentyle motocyklowe w kołach. -Opony Continental Sport Contact2 PRZÓD 215/40 TYÅ 245/40 -Czarne nakładki na śruby kół. -Liczne elementy które był uszkodzone. WEWNĘTRZNE: -Fotele SportSitze i kanapa w alcantarze. -Czarne uszczelki przednich drzwi i szyb tylnych M Pakiet. -Listwy progowe z M3. -Kierownica M Technic II cała obszyta skórą przeszyta trzy kolorową nitką. -Skórzana gałka zmiany biegów M Pakiet. -Skórzany podłokietnik. -Zegarek elektroniczny z termometrem. -Lusterko wsteczne fotochromatyczne. -Ori radio BMW PROFESSIONAL RDS. -Górna część tunelu środkowego pokryta prawdziwym Carbonem. -Poliftowy schowek z oklejoną alcantarą listwą. -Tabliczka MotorSport na listwie od schowka. -Pełen pakiet oświetlenia wnętrza. -Czarne lampki wnętrza M Pakiet. -Uchwyty w boczkach oklejone skórą -Czarne boczki. -Oryginalna dioda do alarmu. -Klamki wewnętrzne z chrom pakietu. -Skórzana rączka ręcznego. -Chromowany przycisk ręcznego. -Podsufitka pokryta alcantarą. -Wszystkie sześć słupków pokrytych alcantarą. -Półka z ori roletą i trzecim światłem stopu pokryta alcantarą. -Zagłówki kanapy tylnej. -Szary front licznika. -Czerwone wskazówki zegarów. -Czarne słoneczniki i rączki M pakiet, oklejone skórą. -Nowe mieszki ze skóry. (skrzyni biegów przeszyty trzy kolorową nicią) -Głośniki przednie i tylne HERTZ. -Czarne dywaniki podłogowe. -Nowe nakładki na pedały. MECHANICZNE: -Tłumik końcowy, RM Motors model RM3. -Rozpórka przednia górna Staffy. -Dystanse na przedniej osi 15mm. -Kompleksowo odnowione zaciski hamulcowe w kolorze błękitnym. -Przednie tarcze hamulcowe ATE Power Disc. Dokładną historie auta można śledzić na: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91270
Jeszcze długa droga przede mną, ponieważ chcę odnowić w jak największym stopniu to E36, oraz wyposażyć je w miarę możliwości i dostępności w ciekawe części. Aktualnie jestem w trakcie zbierania kolejnych gratów.
Modyfikację jakie chce przeprowadzić to:
-Nowa powłoka lakiernicza
-Układ wydechowy z kwasówki.
-Zawieszenie gwintowane Vogtland.
-Większe dystanse.
-Nowe opony.
-Przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
-Zmiana kolektora dolotowego, wtrysków oraz listwy wtryskowej od M50B25.
-Nowe ori żółte halogeny.
-Pasy Motorsport
-Nowe klosze lamp.
-Podświetlana gałka zmiany biegów.
-Listwy progowe ala Carbon M.
-Lusterko wsteczne od Z3M.
-Lusterka zewnętrzne M3.
-Pompowane lędźwie.
-Elektryczne uchylne tylne szyby.
-Nagłośnienie HK.
-CoinBox.
-Spoiler M Class II.
-Vadery.
-Pokrywa silnika od S50.
-I inne
-Wymiana licznych elementów na nowe.
Przedstawiam zdjęcia pokazujące obecny stan auta: