Skocz do zawartości

Duri_

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

309 wyświetleń profilu

Duri_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. elmo dokładnie pory w skórze zajdą brudem potem nie doczyszczę i jak tu jechać na spot pod remize. Do Toretto brakuje mi jeszcze łysej czachy ale pracuje nad tym. Za 100 ? nie doceniasz mnie tam jest gratów za 200 co najmniej. Pokrywa dla mnie to taka sam część jak inne sygnowane logiem M.
  2. Witam wszystkich forumowiczów. Do halogenów jestem za bardzo przyzwyczajony żeby je zmienić. Oryginalne nówki czekaj na montaż przy lakierowaniu auta. Lotka zostanie zastąpiona GT Class II. Zawias pójdzie w dół jakieś 2cm. Na przednie koła wpadną większe dystanse i również na tył coś wleci. Kilka fot Coupe oraz części które czekają na montaż. Pozdro
  3. Witam, ma na imię Patryk i chciałem przedstawić swoje E36 Coupe. Auto jest w dobrej kondycji, silnik jak i inne podzespoły mechaniczne również w dobrej formie. To samo tyczy się blacharki to zadecydowało o kupnie tego egzemplarza który jest moim pierwszym samochodem. Data produkcji: 11.04.1992 Pierwsza rejestracja w Niemczech: 29.05.1992 Pierwsza rejestracja w Polsce: 11.08.2006 Data zakupu: 10.04.2010 Art. Wartość Numer podwozia WBABF11000JA22621 Kod typu BF11 Typ 320I (EUR) Typoszereg E E36 (2) Seria 3 Rodzaj konstrukcji COUPE Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik M50 Pojemność skokowa 2.00 Moc 110 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor GRANITSILBER METALLIC (237) Tapicerka (0383) Data prod. 1992-04-11 Masa własna: 1315kg M50B20 Liczba cylindrów: 6 Średnica cylindrów: 80 mm Skok tłoka: 66 mm Pojemność: 1991 cm3 Liczba zaworów: 24 Stopień sprężania: 10,5:1 Stopień sprężania z kontrolerem silnika MS-40: 11,0:1 Moc maksymalna: 110 kW (150KM) przy 6000 obr/min Obroty maksymalne: 6500 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 190 Nm przy 4700 obr/min Podwójny wałek rozrządu DOHC Układ zasilania: wtrysk 0-100km/h: 9,8sekundy V-MAX: 214km/h Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł S654A BMW BAVARIA C III Radio Bavaria C III L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria S848A ERWEITERTER KABELBAUM Rozszerzona wiązka kabli Lista modyfikacji jakie przeprowadziłem do tej pory: ZEWNĘTRZNE: -Przednie reflektory Black Bosch (Przesłony i krzyże) -Nowe uszczelki reflektorów. -Dymione kierunkowskazy TYC. -Halogeny Hella, które zostały oklejone żółtą folią. -Nowe emblematy na maskę i klapę. -Ramki na tablice rejestracyjne "BMW Radość z Jazdy". -Tylne lampy M Pakiet z przydymionymi folią kierunkowskazami. -Przedni zderzak M Pakiet z hokejem. -Tylni zderzak M Pakiet z dyfuzorem na podwójną końcówkę. -Szczeble w zderzaku przednim. -Szerokie listwy boczne M Pakiet. -Piny MotorSport. -Felgi M Contour 17" Styling 23 przód 7,5j tył 8,5j. (Po renowacji) -Nowe dekielki felg oraz znaczki M. -Czarne nerki oklejone folią. -Zaślepka rejestracji z wersji USA. -Lotka na klapie. -Kręcone nakładki progowe. -Oryginalna apteczka. -Nowa przednia szyba wraz z ori. uszczelką. -Tylna szyba pod trzecie światło stopu. -Osłona lewej tylnej lampy z wersji Cabrio. -Schowek do koła zapasowego. -Uzupełnienie narzędzi schowka w klapie. -Nowe podszybie. -Nowe uszczelki tylnych szyb. -Nowe uszczelki tylnej szyby. -Nowe uszczelki szyb w drzwiach. -Nowe lampki podświetlenia tablicy rejestracyjnej. -Wentyle motocyklowe w kołach. -Opony Continental Sport Contact2 PRZÓD 215/40 TYÅ 245/40 -Czarne nakładki na śruby kół. -Liczne elementy które był uszkodzone. WEWNĘTRZNE: -Fotele SportSitze i kanapa w alcantarze. -Czarne uszczelki przednich drzwi i szyb tylnych M Pakiet. -Listwy progowe z M3. -Kierownica M Technic II cała obszyta skórą przeszyta trzy kolorową nitką. -Skórzana gałka zmiany biegów M Pakiet. -Skórzany podłokietnik. -Zegarek elektroniczny z termometrem. -Lusterko wsteczne fotochromatyczne. -Ori radio BMW PROFESSIONAL RDS. -Górna część tunelu środkowego pokryta prawdziwym Carbonem. -Poliftowy schowek z oklejoną alcantarą listwą. -Tabliczka MotorSport na listwie od schowka. -Pełen pakiet oświetlenia wnętrza. -Czarne lampki wnętrza M Pakiet. -Uchwyty w boczkach oklejone skórą -Czarne boczki. -Oryginalna dioda do alarmu. -Klamki wewnętrzne z chrom pakietu. -Skórzana rączka ręcznego. -Chromowany przycisk ręcznego. -Podsufitka pokryta alcantarą. -Wszystkie sześć słupków pokrytych alcantarą. -Półka z ori roletą i trzecim światłem stopu pokryta alcantarą. -Zagłówki kanapy tylnej. -Szary front licznika. -Czerwone wskazówki zegarów. -Czarne słoneczniki i rączki M pakiet, oklejone skórą. -Nowe mieszki ze skóry. (skrzyni biegów przeszyty trzy kolorową nicią) -Głośniki przednie i tylne HERTZ. -Czarne dywaniki podłogowe. -Nowe nakładki na pedały. MECHANICZNE: -Tłumik końcowy, RM Motors model RM3. -Rozpórka przednia górna Staffy. -Dystanse na przedniej osi 15mm. -Kompleksowo odnowione zaciski hamulcowe w kolorze błękitnym. -Przednie tarcze hamulcowe ATE Power Disc. Dokładną historie auta można śledzić na: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91270 Jeszcze długa droga przede mną, ponieważ chcę odnowić w jak największym stopniu to E36, oraz wyposażyć je w miarę możliwości i dostępności w ciekawe części. Aktualnie jestem w trakcie zbierania kolejnych gratów. Modyfikację jakie chce przeprowadzić to: -Nowa powłoka lakiernicza -Układ wydechowy z kwasówki. -Zawieszenie gwintowane Vogtland. -Większe dystanse. -Nowe opony. -Przewody hamulcowe w stalowym oplocie. -Zmiana kolektora dolotowego, wtrysków oraz listwy wtryskowej od M50B25. -Nowe ori żółte halogeny. -Pasy Motorsport -Nowe klosze lamp. -Podświetlana gałka zmiany biegów. -Listwy progowe ala Carbon M. -Lusterko wsteczne od Z3M. -Lusterka zewnętrzne M3. -Pompowane lędźwie. -Elektryczne uchylne tylne szyby. -Nagłośnienie HK. -CoinBox. -Spoiler M Class II. -Vadery. -Pokrywa silnika od S50. -I inne -Wymiana licznych elementów na nowe. Przedstawiam zdjęcia pokazujące obecny stan auta:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...