Skocz do zawartości

dagi87

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    316
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana dagi87 w dniu 6 Września 2021

Użytkownicy przyznają dagi87 punkty reputacji!

1 obserwujący

O dagi87

  • Urodziny 1987.07.08

Profile Information

  • BMW
    Bmw e46 m3 cabrio
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Olesno

Ostatnie wizyty

822 wyświetleń profilu

dagi87's Achievements

  1. Tak seria (tvs) firma harrop ich używa do silników seri s65 mają kilka wariantów najsłabszy chyba 565
  2. Maska miała być tymczasowa a jak zawsze z braku czasu została na sześć lat i fakt jest taki że nie wiedziałem czy zamykać czy otworzyc bo i góra i dół katastrofa , tak czy inaczej auto będzie całkowicie odnowione na przyszły sezon i wystrojone na kompresorze tak więc oglądajcie bo będzie relacja z całości
  3. Zależy co kolega ma na myśli zgodnie ze sztuką, mechanicznie uważam swap za dopracowany perfekcyjnie zresztą jeżdżę nim na 1/4 mili więc nie ma nic gorszego dla samochodu,ogólnie przejechałem od 2015r 42000km bez żadnych napraw więc tu mam projekt dopracowany, wizualnie no cóż w 2015 wyglądała dużo lepiej od tamtego czasu spała pod chmurką źle mi z tym ale czasu nie cofnę 6 lat odbiło się na wyglądzie . Już na Chotowej sobie powiedziałem że zrobię jej odnowę biologiczna więc idzie do totalnej odnowy łącznie ze środkiem no i 600+ musi być
  4. Oczywiście i dalej działam
  5. Tak wygląda nie grzebana e9, taka co ma podłogę w większości przypadkach ma wspawane 4 łopaty do śniegu ale dziur nie ma Szczerze 99% to rzezba
  6. Aktualnie auto jest po wypiaskowaniu wnętrza i wstępnym zabezpieczeniu i tak zostanie na jakiś czas prac blacharskich A tak wyglądało po usunięciu wszystkiego Ogólnie 4 Wiadra 12l towaru spadło z auta Ser gouda z dużymi dziurami Tak wygląda po piaskowaniu wnętrz Następny etap zabezpieczenie wnętrza do dalszych prac blacharskich Tak wyglądały wstępne przygotowania pod blacharkę, demontaż poszyć lewego boku Podłoga wystraszyła się piaskowania i uciekła Po tych zdjęciach widać jaki błąd popełniają osoby malując tylko z zewnątrz samochód ,rdza jest dosłownie wszędzie Najgorsze w tym Projekcie jest to ze jednocześnie prace idą nad renowacja usztywnieniem karoserii i przeróbka mechaniczną całego samochodu nie psując przy tym klasycznego wyglądu ,więc w miedzy czasie wpadł silnik na przymiarkę jeszcze ubrany w stare graty ale to nie miało znaczenia liczyły się pomiary i o dziwo się zmieścił Skrzynia gorzej ale liczyłem się z tym ,jest wielkości silnika M52 wiec tunel będzie przebudowany tak by nie zaburzać wnętrza
  7. Ruszył się temat i równolegle drugi projekt
  8. Cześć wszystkim Chciałem wam przedstawić nowy projekt który planowałem od dłuższego czasu ,lecz największym problemem stało się zdobycie części i auta dlatego nie było to takie proste. Z racji tego ze każda e9 niezależnie od stanu jest droga a ja potrzebowałem auto bez silnika i napędu utrudniło mi to zakup . Z pomocą przyszedł mi Envis z góry dzięki bez ciebie ten projekt nie ruszył by szybko. dzięki koledze stałem się nabywcą karoserii z e9 i to już był dla mnie sukces. W głowie tworzyły się takie plany: Karoseria wzmocniona i przerobiona pod napęd i moc w kolorze( Fiord jak w oryginale) dokładka zderzaka CSL ,felgi 3 TLG bbs RS, gwint custom ,wnętrze w oryginalnym stylu w kolorze bananowym .oczywiście drzewo itp. Ogólnie ma wyglądać nisko szeroko i w klasycznym kształcie .Zabawa zaczyna się dopiero teraz : Silnik rzędowa szóstka 4,0l na dużym turbo oczywiście tłoki, korby kucizna, sportowe wałki, pompa oleju ,kolektory custom i wiele innych rzeczy aby przekroczyć 800+ Wszystko spięte będzie ze skrzynią 8hp90 i dyfrem ze szperą ,a wyhamują to potężne hamulce brembo przód 6 tłoczków tył 4 Wszystko wystroje na emu black i sterowniku skrzyni ,oczywiście do tego sondy i czujniki egt i masa innych gadżetów Tyle w skrócie o moim pomyśle a tak wyglądają e9 w których nikt nic nie robił przez wiele lat a auto spędziło połowę czasu na dworze Może strasznie to wygląda ale każdy kto przeprowadzał całkowitą renowacje tego modelu widział taki widok a teraz wnętrze I jeszcze parę zewnątrz Tak wygląda baza pod projekt
  9. Cześć wszystkim! Po bardzo długiej przerwie nadszedł czas na dalsze prace nad samochodem. Część rzeczy w samochodzie jest do poprawy ale nie dzisiaj o tym. Na razie zajmuję się dalszymi modyfikacjami mechanicznymi. Miałem zdążyć z tym na MOLO ale zabrakło czasu. Pomysły w głowie były różne ale miejsca pod maską bardzo mało. Więc decyzja padła na kompressor śrubowy z wodnym chłodzeniem i bypass'em sterowanym elektronicznie w niskim i wysokim zakresie pracy kompressora. Decyzja padła na eaton'a. Pierwsze przymiarki wypadły pomyślnie, nie będzie problemu z napędem pasowym jak i konfliktu z układem przepustnic i odm. A tak to wstępnie wygląda: Z racji że apetyt rośnie w miarę jedzenia wykonałem porting kompressora, podnosząc jego wydajność o 10-15%. A tak wygląda efekt końcowy po przymiarkach.
  10. Narazie cisza urwanie d....y w domu od marca jazda z tematem Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka
  11. Zawieszenie już zamontowane a tak wyglądało przed montażem
  12. ten lakier po korekcie to tylko dobry szlif i konkretna polerka uratuje, most i wał to za długo nie wytrzyma ,a tak w ogóle to coraz ciekawie zaczyna wyglądać .Tak trzymaj
  13. Ostatnio mało czasu ale trzeba zacząć składać .Tak to wygląda po cynkowaniu i odnowieniu zawieszenia
  14. Dokładnie Konieczki koło Panek ale jako osoba prywatna nie pocynkujesz
  15. Dzisiaj wydech i sprężyny jutro zawieszenie i hamulce
×
×
  • Dodaj nową pozycję...