Skocz do zawartości

Scrat

Użytkownik
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

1 obserwujący

O Scrat

  • Ranga
    Member

Profile Information

  • Płeć
    Nie chcę podawać
  • Lokacja
    Wrocław

Ostatnio na profilu byli

182 wyświetleń profilu
  1. To jest ten materiał co mój? Dobrze wyszło, ja mam botapren ale kto wie czy nie zmienię jednak na klej w spray'u skoro u ciebie dał radę Ile puszek zużyłeś?
  2. Ja zakupiłem ten 2, dokładnie ten sam i jest fajny w dotyku Nie kleiłem jeszcze ale wygląda dobrze. Nie jest cienki ale nie jest też super gruby dzięki czemu potem daszki nie powinny odstawać itd I wizualnie podobny do ori alcantary e36
  3. Mi też bardziej się podobało na OZ Kolor mega pasuje, tapicerka jedna z ładniejszych jakie widziałem w M3, środkowi faktycznie brakuje radia na androidzie i może krótkiej gałki dźwigni zmiany biegów. Ambery dobrze się wpasowały ale brakuje mi flapsów zderzaka z przodu i dyfuzora carbon CSL
  4. Zawsze służę pomocą Wiadomo, że compacty zawsze będą miały pod górkę ale już niejedna osoba udowodniła że z kompota da się zrobić coś A i tak btw. edytuj posty i wszystko wrzucaj w jednym bo się ktoś czepi O już czytamy a nie tylko oglądamy obrazki
  5. @Lelek no to teraz zaskoczyłeś No ale gratki galerii, postęp mimo wielu przeszkód jest ogromny, w sumie śledzę temat od dawna i jestem na bieżąco. Wiem, że lipy nie będzie Środek kocham i zazdroszczę, ale pamiętaj że to galeria więc im więcej fotek tym lepiej Więc siadaj chłopie i uzupełniaj No i cieszę się że i swój wkład mogłem tutaj mieć
  6. Tak to jest właśnie to BMW. BMW, które dostało szansę i zależnie od tego jak się potoczą jego losy to będziesz mógł oglądać tą galerię i narzekać bądź też nie Przypominam, że wybrane osoby decydują czy i gdzie jaki temat będzie więc jak widać ktoś postawiony wyżej od Ciebie i mnie zdecydował, że warto dać szansę. Nie podoba Ci się to nie musisz tutaj zaglądać a swój ból zatrzymać dla siebie Widzę, że w wielu tematach bezpodstawnie (w moich oczach) krytykujesz jaki to kto nie jest słaby ale swojego wozu to nie raczyłeś pokazać, więc jakaś hipokryzja tutaj a może strach, że się nie przyjmie Kolega miał odwagę i przyjmuje jak każdy kompociarz ciosy w plecy bo nie wpasował się w teorię (moim zdaniem) ograniczonych ludzi co twierdzą, że czy to compact czy też inne nadwozie z R4 nic nie znaczą, że to nie BMW, że nie może być fajnym Youngtimerem. A już nieraz udowodniono, że jednak się da. @MAREK GERMAN, @Zkumeku i Piotrek od czerwonego e36 pokazali, że compact może coś znaczyć, też dostali kredyt zaudania. A to tylko przykłady z tego forum. Więc skończ już gadać głupoty jakie to jest bez sensu. Czas pokaże i to nie zależy od Ciebie. To, że niektórzy nie wystawiają to ich sprawa, nie można ich do tego zmusić. Ale moim zdaniem nic fajnego nie ma w wrzuceniu gotowego projektu na forum bo co komu po tym? Moim zdaniem nic w tym fajnego. Sam swojego nie wrzuciłem bo jednak wiem, że bez ogarnięcia blacharki to się mija z celem a mimo to Zkumeku namawiał mnie by założyć ramki Syndykatu przed czym się broniłem no bo nie pasuje do forum. I wiesz co mi powiedział? "Niech to będzie kredyt zaufania. Niech to będzie motywacja do działania bo wiem, że wiesz jak to zrobić, kwestia czasu." I wykorzystując moją nieuwagę zrobił to. A wiesz czym jeżdżę? Kolorowym compactem po stłuczce jednak na obniżeniu i fajnej OEMowej rolce Auto, którego jest ta galeria to daily żony jednego z nas i dobrze wiemy, że mimo wszystko obniżenie sporo ogranicza codzienne funkcjonowanie a skoro można zrobić super zadbanego OEM+ to nic tylko się cieszyć, że kolejny egzemplarz nie trafi na żyletki lub tor. I to jest miejsce by takie perełki można było podziwiać a to, że jest na początku tej drogi... każdy kiedyś od czegoś zaczynał a zaczynać od takiej bazy to niejeden by chciał widząc zdjęcia "przed i po" na fanpage'u Ten temat to nie miejsce na bezsensowne sprzeczki czy zasługuje czy nie. Jeżeli masz zamiar dalej mi udowadniać swoje racje to zapraszam na PW bo tutaj nie ma sensu śmiecić Peace
  7. Ehhh to przekonanie że R4 w e36 nie jest nic warte Moim zdaniem to, że jest to compact i w dodatku 318ti czyli jakby nie było lepsze R4 w tej budzie co jest sporym plusem w tym przypadku. Mało jest sztuk zachowanych w pełnym oryginale i dobrym wyposażeniu gdyż są one swapowane na R6 bądź też kończą jako auta do zabawy. Nawet ładnie zachowanych 323ti jest jak na lekarstwo, więc nie dziwię się, że taka decyzja. Każdy od czegoś kiedyś zaczynał i osobiście uważam, że miło jest oglądać postępy prac. Sam stawiam powoli kroki w modyfikacjach mojego compacta tylko ja dokładam i robię to co mi się podoba i fajnie jest zobaczyć jak ktoś przywraca w 100% do fabryki dbając o szczegóły. Bo nawet na sporcie się już tego nie doświadczy Osobiście gdybym zdecydował się jeździć bez gwintu to zamiast swojego atlantisa śmiało bym brał Twoje Ti. Na zdjęciach super wygląda a po wprowadzeniu drobnych modyfikacji jak zadbanie o detale czy właśnie ten styling 32 i kitem dającym lekkie obniżenie z dumą bym nim jeździł. Nie od razu Rzym zbudowano. Tutaj widać dobra baza, w którą warto inwestować, bo za parę lat stanie się fajnym youngtimer'em Także dbajcie i cieszcie się nim Nie tylko German Style się liczy panowie Jest to forum, na którym jest to główny nurt ale jest to również forum na którym są zebrane najlepsze BMW w kraju. I nie ma to dla mnie znaczenia czy jest to seria, rasowy german czy wycackany klasyk. Ma być widać dobre podejście i konsekwencje w działaniach by było widać jakość. Jest szansa, że tutaj tak będzie i trzeba dać szansę a jak nie to zawsze może polecieć do archiwum jak już nie raz to miało miejsce. Zresztą... najważniejsi są ludzie a nie auta, to widać na Germanfestach. Auta są ważne ale główny klimat tworzą ludzie
  8. Ale fajnie, że wreszcie jakiś aktualny temat kompocika e36 na forum Będę śledził mimo, że seria bo możliwe, że jednak zechcesz pójść nieco dalej Dodaj sobie hokej pod zderzak, zmień końcówkę wydechu na pojedynczą ale nieco większą i błyszczącą, przepoleruj lampy bo trochę wypiaskowane tak jak i halogeny. I mimo, że seria to nie zapomnij o nawet lekkim dystansie by koła nie były pochowane a tak to dbaj o detale bo sporo zmienią a dobrze zachowany będzie nabierał na wartości Pozdro
  9. Ostatnimi czasy w napięciu czekam na kolejne Upy w tym temacie. Wszystkie mody mega na plus, wydech pasuje tu genialnie po zmianie końcówek chociaż dyfuzor można by było wykończyć tak jak fabryka jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś po poprzednim właścicielu (ot taki detal). Podoba mi się także to wzmocnienie pod maską w czerni zamiast hellrota, tak jakoś dobrze zlewa się z plastikami lamp i chłodnicy Nie mogę się doczekać wnętrza, uwielbiam czerwoną skórę w środku ale obawiam się, że może być przesyt czerwieni na aucie ale wierzę, że lipy nie odstawisz więc o to chyba też można być spokojnym Gratulacje pomysłu i wykonania i oby tak dalej!
  10. Jaka ona śliczna Czekam na więcej fot ale już teraz widać zadziora... Brak mi słów, idę szukać moją szczękęm która gdzieś wyleciała z wrażenia, podziwiam i zazdroszczę
  11. To może i ja się tutaj wypowiem Widzę Luizo, że śledzisz mojego fanpage'a więc pewnie wiesz jak Sharky wyglada Co mogę powiedzieć? Bardzo ładna baza do modyfikacji. Idziesz małymi kroczkami do przodu i to czasami ciągnąc za sobą falę hejtu ale to mi się podoba! Robisz coś by Tobie się podobało i cieszysz się jak przy okazji komuś też się spodoba - bardzo dobre myślenie. Co do braku m paka... Wyróżnia się Duży plus za listwę USA i pomalowanie kratki na czarno, to dużo daje. Żółte halogeny? Jednym się spodobają, inni Cię za nie znienawidzą ale osobiście uważam, że tutaj są ciekawym smaczkiem. Zawsze jak się odwidzi to 5 minut i są inne - prawda? Prawda! Jedynie co bym dodał to nakładki progowe ale te proste jak jak u mnie są no i BOSCHE z odgrodzoną soczewką - to bardzo dużo zmieni i to nie jest wyssane z palca bo sam to przetestowałem Przód dostanie trochę agresji bo bez soczewki wygląda tak... ciotkowato hahaha No i obowiązkowo tarcze na tył a do czasu ich zmiany bębny na czarno - to nie jest dużo roboty a będzie o wiele lepiej Trochę dystansu też by się przydało, bo idzie to spasować by nie tarło a lekko wystawało Cóż mogę jeszcze powiedzieć... powodzenia przy dalszej zabawie
  12. No no no.... Ładny dywan panie Danielu
  13. Patrząc na moje lampy pod dowolnym kątem widać sporą różnicę dlatego mnie to zainteresowało bo na wielu zdjęciach to widać. Na lampie kierowcy są one o wiele mocniejsze i u mnie jest dokładnie tak samo. U znajomego w e36 na soczewkach Boscha nie ma aż tak widocznych paseczków w obu lampach a ma oryginalne klosze. I jak patrzę na foty poprzednich stron tego tematu to zawsze kierowcy ma mocniejsze Nie chcę robić zbędnego OT bo nie o to chodzi więc jak coś to sorki ale myślę, że to mogą być 2 różne lampy i tak średnio przystoi w tak zachowanym aucie jak również zaparowany halogen
  14. Bardzo mi się podoba Twoje coupe. Fajnie, że trafiła w kolejne dobre ręce. Futura jak i carbon czy jasna tapicerka idealnie pasują do tego egzemplarza. Ale mam jedno ALE Zauważyłem, że u mnie jest tak samo ale ja kupowałem od dwóch różnych osób - a mianowicie dwa różne klosze od reflektorów. Tak było oryginalnie czy to się różniło od tego, że auto było przedliftem lub poliftem? Bo mi się wydaje, że powinny być takie same klosze. Chodzi mi o te paseczki poziome. Pozdro
  15. Tajny Kosmodron Testowy - i jak lubisz upalać po nierównych betonowych płytach to pozdro, bo chyba jednak szkoda auta na jakiekolwiek upalanie Mnie wytrząsło jadąc prosto 20km/h więc raczej nie polecam
×
×
  • Utwórz nowe...