Skocz do zawartości

BrzeszczoT

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Strona internetowa
    http://www.bmwklub.szczecin.pl

Profile Information

  • Lokacja
    BMW-Klub Szczecin

BrzeszczoT's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Felga to bardzo dobrze znany Borbet T, wypolerowany do gołego aluminium Niestety tył mam za nisko a ET jest za małe i koło za bardzo wystaje na zewnątrz i opona trze o nadkole, a z przodu jest za duze ET i mimo dodania 15mm dystansów delikatnie trze o lage amora Koła były założone tylko na próbę, nie są moje i auto nie jest sprzedawane na tych felgach. PS. Felgi od Golfa III podobno. Przód J9" ET 30 plus dystans 15mm, tył J9" ET 15. Założyłem potem koła odwrotnie to dopiero dało się jechać, ale z przodu koła wystawały około 3-4 cm poza obrys auta, a z tyłu były za bardo schowane i powstał efekt tramwaju Gleba z przodu to H&R -60, ale z tyłu niestety są sprężyny nie od Touringa i jest za nisko
  2. Zawsze można zdemontować hak i dać zderzak do plastikarza, żeby był jak z fabryki Fura jest do sprzedania, jakby co: http://www.allegro.pl/item1061408345_otomoto_bmw_325_touring_kombi.html
  3. Mała zmiana tyłeczka. Lepiej czy gorzej ?
  4. Prace jakie przeprowadzono do tej pory: -wymiana dyfru 4.10 -wymiana pociętych pogiętych sprężyn na H&R progresive (2cm do góry) -wymiana filtrów Knecht -wymiana świec NGK -wymiana rozrządu -wymiana wszystkich uszczelek w silniku i na skrzyni (silnik był wyjęty z auta) -nowa miska olejowa -nowa podpora wału -ponowne (poprawne) złożenie wału -wymiana zaczepów układu wydechowego -planowanie głowicy -wymiana poduszek pod silnikiem -wymiana wszystkich uszkodzonych przewodów gumowych wraz z czyszczeniem silnika -wymiana kopułki i palca (niebawem) -regulacja zaworów + wymiana uszczelniaczy -wymiana oleju Lotos :szok: 15W40 na 10W40 Petro-Canada (+płukanie silnika) -wymiana oleju w skrzyni -polerka lakieru (po zimowaniu w warsztacie trzeba poprawić) -wymiana mieszka i lewarka biegów na ori BMW (niebawem) -podłączenie podgrzewania foteli (niebawem) -podłączenie radia Pioneer (bursztynowe podświetlanie) i wymiana głośników + mały sub w bagażniku. -zdemontowałem tymczasowo xenon -wymieniłem opony zaraz po kupnie auta bo były slicki -wymiana tylnych lamp na ori - pryśnięte na czerwono (już niebawem) -wymieniałem jeszcze wiatrak chłodnicy (łopatki były wyłamane) i przy okazji Visco. -wymieniane były również wahacze, sworznie, tuleje i mocowanie (ucho) wahacza do karoserii, bo było przyspawane do karoserii Uff, jak tak sobie pomyślę to trochę tego się nazbierało, ale auto ma być pewne i bezpieczne. Za tą kasę już bym miał śliczne felgi i czarną podsufitkę i jeszcze wiele więcej, ale "sejfi first" :thu: Jak coś sobie jeszcze przypomnę to dopisze.
  5. Wybrałem kilka fotek ustrzelonych przez kolegę z klubu w dniu dzisiejszym tj. 20.09.2009 Mój stary trumnowozik jeszcze mnie zaskakuje PS. Podniesiony tył auta tymczasowo (seryjne sprężyny). Żebym mógł wjeżdżać i wyjeżdżać na warsztat. Za kilka dni kapitalka pod maską będzie robiona :]
  6. Jedna foteczka cyknięta tuż przed sesją zdjęciową "randka przed ślubem" w parku Kasprowicza w Szczecinie. Kliknij 1024x768 Dla ciekawskich podam link do nasza-klasa żeby zobaczyć więcej
  7. malutki update... Wymieniłem zawias na ciut wyższy H&R progresywne springi -60/40, bo to co było włożone to pożal się Boże, samobójca jakiś wkładał (poucinane krzywe sprężyny od cholera wie czego). Buńka przejdzie odmłodzenie silnika w niedługim czasie bo już wymaga kilku zabiegów, które przywrócą jej (mam nadzieje) seryjną moc fabryczną bo po niedzielnym hamowaniu nie jest najlepiej. Ale na ćwiartkę dała rady E32 735i manual, 740iA oraz E46 320D zchipowanej na 185km. Także najgorzej nie jest, masa auta ratuje sprawę :] O dziwo dałem też rady z E30 coupe z silnikiem M50B25 bez vanosa. Czasy na ćwiartkę miałem pomiędzy 15,7 a 16,4 także jeszcze nie równo, ale będę ćwiczył
  8. A mi jakos na 15" Jak tylko nazbieram frutu troche to zakup jakichś parapetów w jedymym słusznym rozmiarze 9x16" będzie miał miejsce. Marzą mi sie fele Kercher carmona ( link )
  9. Kolejna sesyjka, tym razem z kolegą Michasiem sie spotkalismy na pogaduchy. http://img219.imageshack.us/gal.php?g=dsc01888resize.jpg
  10. Dla niedowidzących podaje jeszcze raz link do galerii >>> http://img6.imageshack.us/gal.php?g=dsc3631resize.jpg <<<
  11. Az mi się łezka zakręciła czytając te wasze wypowiedzi Puki co muszę ogarnąć kilka spraw mechanicznych i eksploatacyjnych a potem wezmę się za dopracowywanie wyglądu. Jaką fele i jakie lampy na tył byście polecali?
  12. Świeży zakup z 1 kwietnia 2009. E30 325i Touring 1988 rok. Pod maską seryjnie M20B25. Zawiecha H&R na Jamex i Koni Sport -60/40 Krótki most 4.10 czyli autko zaiwania bardzo przyzwoicie. Z wypasu ma 4x el. szyby, grzanie foteli, szyber, wspomaganie, central z pilota, abs, hella black, xenon 6000k, ospojlerowanie PFEBA (orginalne od BMW, nie żaden laminat)... Link do galerii <<----- WIĘCEJ ZDJÄ˜Ć !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...