Skocz do zawartości

krejzer

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krejzer

  • Urodziny 1991.04.29

Profile Information

  • BMW
    E36
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Płock

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

krejzer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

Reputacja

  1. Nie no od MAM to się jednak różnią trochę , coś pomyślimy zauważyłeś jako jedyny także doceniam i tak tył będę zdejmował na strojenie, a z przodu muszę ogarnąć też jeden temat to zamienię hehe mi to wgruncie żadna różnica
  2. Podziwiam za spostrzegawczość , ale przy kącie 7 stopni i tak to nie dużo zmienia
  3. Mocy ma wg serii 242 ile zostało to nie wiem , a mody jak kolektory itd dopiero pokażą po strojeniu ile będzie . Ciężko określić bo to oryginalnie był automat ja zmieniłem wiązkę na m52 regulator ciśnienia nie był na listwie tylko koło filtra paliwa do tego 4 sondy i pompa wtórnego powietrza , kolektory wydechowe też się trochę różniły także na razie muszę ogarnąć tematy vanosa itd i będę prostował kat i jechał na strojenie
  4. W sensie jak na odwrót ? łezki nie w tą stronę ? Patrzyłem szukałem na necie to różnie mają pozakładane także to nie jest dla mnie wyznacznikiem w którą stronę mają być
  5. Z racji braku czasu na razie mody praktycznie skończone . W tygodniu montaż szerokich listw ,wymiana vanosa , czujnika wału , zmiana opon i szykuje się na strojenie . Ostatnio trochę się odświeżyło w środku i na zewnątrz . Dyfuzor pewnie będzie bleee , ale taki jest mój styl do niego z przodu doleci jeszcze dokładka od Ftwl
  6. Hehe dzięki chociaż 1 osoba mi osobiście po foto średnio ale na żywo bardzo mi leży
  7. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=630226670726160&id=621555821593245
  8. Na żywo inaczej to wygląda niż na foto , kwestia gustu, za kilka dni siądzie prawie wszystko i wtedy zobaczę , ale akurat Carbon i alcantara mi się zawsze bardziej podobały niz skóra
  9. https://www.facebook.com/BMW-e36-Coupe-Techno-621555821593245 mały fanpage jakby dotyczący budowy . Witam siedzę już trochę czasu na forum jako obserwator ,ale wcześniej nie było e36 u mnie która by się nadała żeby ją pokazać myślę że do tego czasu . Zaczynamy od 14.10.2018r jestem posiadaczem którejś z kolei e36 i to już jest ostatnie e36 w mojej karierze w którą wrzucam wszystko co udało mi się zgromadzić . Zachorowałem trochę na kolor TechnoViolett także szukałem tylko i wyłącznie Coupe w tym kolorze i się udało. Buda jest w dobrym stanie , ma jakieś swoje mankamenty które będą z czasem poprawiane ale jest prosta nie było tam jakiejs rzeźby zmiany lamp na cleary czy inne tematy , czysta fajna seria z wmiare dobrym wyposażeniem na Start . Modyfikacje / przeróbki ( co zostało zmienione , dodane ) Swap silnika z m52b20 na S52b32 Kolektor m50b25 Barany Schmiedmann Jednomas Odelzony tarcza 240 mm docisk m57 Short Shifter z3m Skrzynia duży Zf Wał napędowy 328i Dyfer duża głowa Szpera 25% przełożenie 3.07 Grube półosie Wozek na pouliretanach , regulowane wahacze , przewody hamulcowe oplot Hamulce przód zaciski E46 330 tył E36 328i Amory przód Ta Technix cambery , tył ta Technix betony Helmut Felgi Carline Cm6 9.5 i 11j Lampy tył m pakietowe prysynieta góra na ciemno Przód Soczewka Bosch Kierunki również na ciemno Wnetrze : Vadery elektryczne i pompowane Harman Kardon Navi Tylne elektryczne szyby Lusterko z kompasem Multi w kierownicy Przycisk ryglowania drzwi Dodatkowe Graty : Licznik M3 USA Pasy BMW Motorsport Radio BMW Professional RDS Do doposażdoposażeni Lusterka Ac Schnitzer typ 1 Listwy wewnętrzne AC Schnitzer Cup Holder w Podłokietnik Cup Holder w Schowek Cd box w schowek Monetniki w boczki Podświetlana gałka M3 Telefon na Kopyto Pakiet Carbon Kierownica Serducho obszyta Alcantara z carbonem , konsola Carbon , listwa schowka Carbon z tabliczka International Motorsport Fabrycznie było to 320i . Vin załączam niżej Kilka fotek po kupnie : Pierwsze modyfikacje zaczęły się miesiąc później najpierw rzecz dla mnie najważniejsza Silnik . Został wyrzycony m52b20 a zamiast niego postanowiłem wrzucić trochę lepsze 2.8 czyli Amerykańskie m3 S52b32 . Silnik M3 miałem na wierzchu także postanowiłem od razu zlikwidować bolączki pociło się spod uszczelki dekla i od razu wleciała uszczelka podstawy filtra oleju Wleciały Barany Schmiedmann Nowy Jednomas by FTWL roztoczony odelżony z tarcza 240mm kevlar i dociskiem z m57 Po zmianie wiązki i dorzuceniu paru gratów silnik powędrował do budy Wymiana i lekkie odświeżeniżenie wózka z pouliretanami , od razu zostały założone regulowane wahacze by FTWL i przewody w oplocie DriftWorks Zostały zabezpieczone jakieś małe naloty i wymienione przewody hamulcowe bo te już były słabe Katy z M3 i Wydech końcowy G Power Odświeżone przednie amortyzatory od razu wleciały Cambery by FTWL i tylne betony od Helmuta Hamulce przód z e46 330i a tył wleciał z 328i pod wentylowane tarcze : zaciski zregenerowane i pomalowane na czerwono Po złożeniu wózka wsadzeniu przedniego i tylnego zawiasu przyszła pora na felgi które czekały na kupno odpowiedniego e36 , a wybór padł na Carline cm6 9,5j i 11j Śrubki po chromowaniu Ranty po polerce i skręcanie w całość Z racji na szerokość tyłu i żeby upchnąć zaczęły się kombinacje z doborem opon tutaj różnica między 235/40 a 225/35 Przód siadł ładnie 205/40 Pierwsze przymiarki Przód cambery na maxa plus dystans 16mm żeby podeszły pod zaciski z e46 Po złożeniu zawiasu poskręcania reszty przyszedł czas na zabawe z wnętrzem i doposażanie czyli zabawa z kabelkami Najpierw zabawa z Fotelami Vadery wzór m rain z manualnych na elektryczne i pompowane niestety grzania się nie udało dołożyć od razu ale czekają maty do vaderów do sprawdzenia i dołożenia w późniejszym terminie Został dołożony Harman Kardon , tylne szyby elektrycznie uchylane , Navi , Lusterko z kompasem , przycisk ryglowania drzwi , podświetlana gałka , multi w kierownicy [/url Carbon Pasy BMW Motorsport Aktualnie wygląda to tak :
×
×
  • Dodaj nową pozycję...