Skocz do zawartości

Gabriel Rosa

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Contact Methods

  • Strona internetowa
    http://rosochacki.com

Profile Information

  • BMW
    E36 318Ci / E36 316iT
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Łódź

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Gabriel Rosa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputacja

  1. Teraz tylko dbać i korzystać
  2. W temacie cabrio niewiele się działo, na pierwszym planie były sprawy prywatne i 323iT Individual, ale o cabrio nie zapomniałem. Auto dostało nowe wnętrze, wpadły poliftowe, grzane i pompowane vadery w kolorze Hell Grau, do których doszła fabryczna kanapa od sportów także w kolorze. Nowe wnętrze zastąpiło fabryczne sporty i kanapę, które były odnawiane i niestety jakość tego procesu mnie nie satysfakcjonowała. Vadery zachowane w oryginale i nie będą modyfikowane. We wnętrzu zagościło także radio BMW Professional RDS, a z detali wjechała nowa nerka w czarym macie. Ze względu na wymianę elementów zawieszenia i skończonym zakresie regulacji geometrii zdecydowałem się na sprawdzone w 323iT rozwiązanie, czyli regulowane wahacze, nie trzeba rolować błotników, auto dobrze wygląda i dobrze jeździ. Oczywiście plany są, ale póki co głównie daje radość z jazdy :).
  3. Bardzo długo mnie tutaj nie było, bo niestety było bardzo dużo obowiązków i też inne priorytety. Z racji faktu, że trafiła się okazja i w moje ręce trafiło drugie kombi, 316iT wróciło zatem do pełnej serii i ten wątek można zamknąć. Auto pozostaje póki co w moich rękach i służy mi za samochód zapasowy / zimowy. Szukam jakiegoś sedana, ale niestety coraz ciężej o coś fajnego. Wszystkich obserwujących wątek zapraszam do kolejnego mojego wątku, który powstanie na dniach i będzie opisywał 323iT Individual.
  4. Wszystko się da, bo nie takie rzeczy widziałem jak ludzie dokładają. Czujnik masz przy chłodnicy, trzeba mieć do tego kable w wiązkę i wpić to w panel sterowania klimatronikiem, ale ja miałem u siebie już fabrycznie, wiec tylko tyle co wiem jak to idzie "mniej więcej".
  5. Nie ma na nic czasu, ehhhh, więc na szybko tylko przedsmak :) Obiecuję, że wygospodaruję czas i napisze, bo zmian sporo a i plany "bogate" :). BBS RS 742/743 w 18 calach ...
  6. Trochę się działo, ale także trochę się działo w innych aspektach życia i niestety zabrakło czasu, postaram się to nadrobić, wrzucić opis dokonanych zmian oraz galerię po zmianach :).
  7. Zapraszamy na pewno wiosna / lato trzeba zrobić fajniejsza sesję, póki co zbroimy się Może nie tak jak wy w BC, ale zawsze powoli do przodu.
  8. Jest to felga dedykowana do E38. Przód 18 cali, 8 cali, ET 20, dziura 72,6 - tył 18 cali, 9 cali, ET 26, dziura 72,6 Pozdrawiam.
  9. Fajnie to ująłeś. Dla mnie syndykat to zawsze było "podejście", czyli jak się coś robi, dbanie o detale, albo dobrze, jak fabryka kazała, albo wcale. Przerobiłem w swoim życiu różne BMW i miałem też ciekawe auta typu E34 540i manual, E31 850Ci, które teraz jest rękach Pysia, czy E38 750iL w individualu. Teraz mam 3 sztuki E36 i niezależnie od tego, czy jest to seria 5, 7 czy 3 dbam o nie tak samo. Dla mnie syndykat to zawsze był najwyższy poziom "jakości" projektów, dlatego zdecydowałem się założyć galerię, kupić koszulkę i pojechać na Fest. Na GF poznałem wielu za***istych ludzi, dla których nie było różnicy jaki to model, liczyła się pasja, wiedza, doświadczenia i to, jak się do tematu "podchodzi". Ale widać, że nie dla wszystkich tak jest ... W dużym skrócie, w E38 włożyłem ponad 70k w takcie 7 lat użytkowania, a auto było zawsze tylko "serią", po której nie było widać kwoty i pracy, która w nią poszła. LIcytować się nie będę, ale zastanawia mnie, skoro moje auto nie jest "fajne" to co takiego zajebistego miał kolega Krupek, bo oprócz silnika z Vinu R6, to nie wiem co można mieć jeszcze fajnego w compact'cie, czego ja nie mam.
  10. Nie postrzegam E36 jako wyjątkowy model, ale sorry, pokaż mi drugiego compact'a z takim wyposażeniem z VIN'u i w fajnym kolorze. Poza tym, S14 to też "tylko" cztery garki i jakoś nikt by nie pogardził ... "Ti" to nie jest 1.6 .. Oczywiście modele takie jak E9, E24, E12, czy Turbo albo starsze ///Mki to inna bajka, ale w tym przypadku sorry, ale nie mam się czego wstydzić, a auto będzie doprowadzone do stanu "TOP" i na pewno będzie przyciągać oko na zlotach ....
  11. Dla mnie galeria tutaj to też pewnego rodzaju historia zmian. Kupiłem auto, będę nad nim pracował, celem jest "Top Seria" a nie "ładna seria", gdzie uważam, że teraz już nie jest to tylko ładna seria. Auto będzie doposażone, ale też zachowane według oryginalnego wyposażenia bez udziwnień. Być może pójdzie niżej, być może dostanie gwint i spasujemy koło żeby ładnie siedziała. Na pewno nie będzie to stricte german, ponieważ jest to auto do użytku na co dzień i jest to auto które ma dawać radość z jazdy każdego dnia. Przede wszystkim dla mnie jest to auto, które będzie dbane i "prostowane" według zasady, albo grubo, albo wcale, na najlepszych częściach i najwyższą jakością usług, albo wcale. Aktualnie według tej zasady pracuję nad wnętrzem, skończę ... pokażę ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...