Skocz do zawartości

DERO

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    252
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Nie chcę podawać

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

DERO's Achievements

  1. Jak na e90 to pokazałeś klase. Niezły set. Bardzo mi się podoba.
  2. DERO

    [E31] 840i by Gamek

    Dokładnie. Jak ktoś to lubi i to jest hobby, odpoczynek i zajawka to 100% racja. Sa tacy co szukają sposobów i są tacy co szukaja powodów ps. Piękna sztuka. Wiadomo było że nadejdzie ten czas ze sie 8 pojawi. Po skrócie to ciekawe co zaprezentujesz z kolorem środka i kołem. Reszta - wiadomo- standard - level pro Gratulacje
  3. Dobrze ledcisz z tematem. A jak tam sprawy lakiernicze? Kiedy zobaczymy kolorek?
  4. DERO

    [E30] Cabrio by jacoo

    Jest naprawdę dobrze. Mnie w 100% przekonałeś do 16
  5. Ja bym na podwozie bardziej polecił stp flex/flow i na to kolor i na to wosk np inoteca. Cobra jest mega twarda. Cabrio, gleba, kąty - Flex/flow to tez jest poliuretan ale o innych wlasciwosciach. Zrob sobie test. Na papier daj cobre i daj stp. Na 2 dzien udeż młotkiem. Zrozumiesz edit. Nie doczytałem - już po zawodach
  6. Opalarka i rolka. I nie mam tu na myśli psucia błotnika czy coś. Bo to co ja widzę na tych zdjęciach + dołożenie 0,5 cala rantu to kosmetyka. Zaufaj mi. Da się tak delikatnie to zrobić ze nikt sie nie kapnie i nic wielkiego nie narobisz. Wręcz dalej będzie jak ori. Ale to trzeba techniki i praktyki. ja wiem ze dla niektórych słowo rolka może oznaczać psucie błotnika ale spokojnie - mało widzieli, mało robili. Pamiętaj jeszcze ze masz mimośrody, którymi też coś ugrasz zachowując estetyke. Pewniej byś sie czuł przed lakierem ale to i tak małe piwko, do zrobienia Ps, możesz jeszcze urwać delikatnie z fegi do 3mm. np 2mm z przylgni piasty i 1 mm z pierścienia rotora. Oprocz tego ze ugrasz 3mm to wyrównasz rotory. A znając zycie przy acsach to wskazane. Na bank nie sa idealne proste. Bo acsy sa bardzo podatne na krzywienie, chyba jedyne z Felg 3tlg ktore zawsze na tokarce wychodza krzywe…
  7. E widzę cały czas w formie od 2017. Znowu zaczęcie projektu no ciekawe co tam jeszcze za karty odkryjesz
  8. Oprócz plecków jest jeszcze jakaś różnica w szyciu ?
  9. no i jak tam ten środek? Czekam na jakiś wpis, recenzje bo jak dla mnie ciekawie. Nie dałem rady dobrze obczaić na gf %% ale spoko było poznać
  10. No racja, ze brakuje rantu aby było tłusto i po germańsku. Domyślam się, że chętnie byś dołożył, ale rozumiem i podziwiam ta wytrwałość co do wytycznych w DE. Bo jak widać przestrzegasz ich naprawdę skrupulatnie. Z tymi rantami to juz x lat tłumaczysz ludziom po forach hehe... Dla mnie klasyk pełną gębą. Jak to e36 w cabrio. Zadbane i doinwestowane zawsze się podoba. pozdrawiam
  11. No no, hie hie ubaw po pachy ps. Stare mogę odkupić w cenie tych nowych
  12. Wpiszcie sobie w YT/GOOGLE (import challenge) to sa imprezy z 2002 roku. Gdzie poniekąd bmw tam królowało, i to nic nie jest uszczypliwego broń boże Ta odsłona po prostu mi bardzo pasuje do tamtych lat zlotów. Bardzo dużo mocy. Kola wylizane i błyskotliwe wszystko tip top. (Przypominam 2002 - a jaki poziom zlotu.) Po prostu auta które większe wrażenie robią z otwartą maską. gs to jest ciemno nisko i szeroko. Nie koniecznie - aż tak dużo mocy, 18, spojlery i dokładki, carbony. (Patrząc pod katem tylko e36) i naprawdę nie mam nic do tego! można smiało pokusić też się o określenie new school e36. gs połaczony ze street racingiem. Ale napewno nie wyglada to jak czysty kanion GS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...