Skocz do zawartości

Lyszka

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokacja
    Zamość

Lyszka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Lyszka

    [e36] 330i Touring Edka

    Kozak turas Adrian, wiesz że mi się podoba bez przesady ale i spasy fajne w opór!
  2. Powiem tak, jazdy na tym nie ma, ale NAWET podoba mi się taki negatyw gdyby nie to, że zmienia sie zbieżnośc przy tym i jest to tak samo użyteczne jak ta zj***na gleba w naszych germanach, zrobiłem te negatywy tak jak mówiłem na szybko, głównie do zdjęć, zrobiłem zamętu, w końcu się zainteresowaliście moim tematem, bo do tej pory to się wypowiedział tylko wally że koła zmienie szybko i tyle. Mam nadzieję, że teraz będzie się większe grono osób tym tematem interesować, bo nie przyszedłem się tutaj chwalić, ale i radzić! Teraz stoję przed wyborem kolejnych felg(tak jak mówiłem - custom albo bbs rf), oraz tego w jaki spas pójść(na pewno nie hellafail - jak teraz ani meksikoflush) i najważniejsze czy zostawić błotniki tak jak są(zaklepane od środka) czy targać je w daszek czego bym nie chciał...
  3. meksikoflush to jest ten "Wasz" oldschool, a co do tych kół to ja mam załamanie na błotniku ori, a nie daszek więc nie dziwne, że to zmieścił bez negatywu
  4. Ogólnie rzecz biorąc jeżeli zmienię banany na coś innego to będą tą customy albo BBS RF właśnie, co do tych dwóch przykładów które wysłałeś to byłoby to bliżej tego drugiego + rotor na biało jak w pierwszym i dla mnie troche paradoksalne, że podałeś przykłady ze stanceworks
  5. Jaką? Oprócz co byś zmienił?
  6. oszczepione odrazu Jak to czytam to mi sie płakać chce ze śmiechu, ten negatyw panowie i panie(chyba głównie) nie jest na stałe ta śruba kręci sie w obie strony KUJON nie wiem co masz do chłopców w rurkach - nie jestem nim i nie rób mnie z niego na siłe, nie chodzę w dresach(często) nie jestem łysy, to też źle?;P Porównywanie mauritiusa do alpiny nie wiem czy jest na miejscu bo to był gruz na szerokich kołach, dlatego tak szybko nowy właściciel chce się go pozbyć, mój nie jest na sprzedaż i nie będzie(był na olx - badanie rynku, ale sprzedać go nie zamierzałem) Podsumowując, albo poczekacie aż ogarne kąty spasy itp itd i się Wam może spodoba albo zamknijcie temat i miejmy spokój Peace&yo
  7. nie zdejmowałem zderzaka od dawna, plastikowe nadkola u mnie się zawinęły pod koło wkręciły między tarcze a osłonę termiczną urywając przewód od czujnika zużycia klocków, także chwilowo ich nie ma, ale nie przeczę, że wrócą, negatyw jak byłem na zbieżności sięgał 8 stopni myślę, że jest teraz coś koło 9, ale tak jak mówiłem 2-2.5 stopnia muszę/chce odkręcić tak czy inaczej, chyba, że zrobię daszki z nadkoli to wtedy zrobię idealne germańskie 3.5*
  8. jakbyś te niemieckie spasy trochę poprawił, ale nie na tyle co u mnie to będzie ideał, później tylko swap na coś z normalną ilością cylindrów Zaślepki git!
  9. 3.5 z tyłu? Ekhem, mam więcej z przodu, widocznie przy następnym update się pożegnam z tematem... Nie będzie więcej niż jest, ale 3,5 to mi koło będzie wystawać z 10cm za błotnik a do tego nie dopuszcze
  10. ja myślę, że tu większość celuje w germana, ew. culta a nie jakieś style chłopaków w rurkach Pisałęm na początku tematu, że samochód nie będzie stricte germanem, dąże do ideału, ale również do dobrych spasów, btw nie chodzę w rurkach bo mnie cisnął w grande cojones Bo żęby tak jeździć to trzeba je mieć
  11. Wal, 3 stopnie negatywu więcej niż inni grozi banem? Abstrahując od tego kąty ustawione na szybko, idąc schematem "albo grubo albo wcale" ale są one do poprawy, będzie około 2 stopnie mniej, celuje w hella flush a nie mexiflush tak jak większość Tuningów się kur. zachciało, to jest skutek negatywu i pośpiechu, ale również powód do zmniejszenia go trochę. Jeszcze taka mała zajawka z sesji
  12. W końcu udało mi się zobaczyć to na zywo, powiem Ci jest bardzo dobrze, BARDZO dobrze, błyszczące listwy wywal i jak dla mnie ME GUSTA
  13. Takie coś też powstało w międzyczasie jakieś 2 miesiące temu, robione na szybko i spontanicznie więc wyrozumiałości poproszę UPDATE Trochę się pozmieniało, możecie linczować BTW nerka odmalowana, teraz jest git
  14. Farba to VHT Wrinkle jak pisal Jotek, a jesli sugerujesz ze byly jakies cwiartki wstawiane to jest to ostatnia rzecz o ktora martwil bym sie w tym aucie Komory zreszta chyba byly takie pol-matowe w tym modelu. Generalnie to musze calosc wymyc bo jest mega zasyfiona Broder prosze Cie, nigdy o tym nie pomyślałem jedynie pomyślałem że może jakaś zapylona tą farbą czy(ale nie sądze żebyś malował dekiel gdy był założony) Pomyj i pokaż kiedyś jak wygląda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...