Skocz do zawartości

bunny

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • BMW
    E39 530i anthrazit
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    świętokrzyskie/tsz

Ostatnie wizyty

456 wyświetleń profilu

bunny's Achievements

  1. bunny

    [E39] bunny 530i 98'

    Namowiliscie mnie, przed lakierowaniem będę się rozglądał za ori zderzakami. A tym czasem Z racji że wpadły mi w ręce czerwone taśmy do pasów, kupiłem kompet mechanizmów na próbę i bawię się ze zamianą taśm. Tak to wygląda, myślicie że siadzie do cynamonu? Na żywo fajnie kontrastuje ale jest w hooj kontrowersyjnie i nie wiem czy wgl zakladac
  2. bunny

    [E39] bunny 530i 98'

    Wpadlo kilka małych zmian w ostatnim czasie. Zmieniłem uszczelke przedniej szyby bo stara po 20 latach wolała jeść z każdej strony, na dniach szyba zostanie spolerowana i dojdą wycieraczki od Duda garage zobaczymy co to warte. Zmieniłem żarówki na długich i w halo na osram 6000k i w nocy jeździ się całkiem przyjemnie i komponuje się to w miarę z xenonem Wlecial komplet nowych cewek od ngk bo na wolnych mialem kangury. Pomogło w 100 % teraz do oceny przez was, wkleiłem ori nową listwa z wersji exclusiv i emblemat, wszystko malniete na czarno. Mam mieszane uczucia co do tego ale tyl się lekko odswierzył. Nie czepiajcie się już spasów zderzaków, będzie to ogarnięte przy blacharce. Na wiosnę zaklepalem termin na konserwację podwozia i montaż poliuretanow. Wleci też jakiś porządny short shifter i przewody w oplocie. Autko ląduje w garażu A ja przesiadam się na trafica więc ogarnie się też w końcu wgniotki i drzwi kierowcy w które ktoś mi się wpakował. Do tej pory autem jeździłem codziennie więc nie było na to czasu. Kilka fot i jazda z hejtem
  3. bunny

    [E39] bunny 530i 98'

    Hehe spodziewałem się że nie będzie milo dzięki za uwagi, wiem o wszystkich mankamentach. Co do silnika to miałem wybór albo kupić 4.4 i je poprost włożyć albo kupić 3.0 I je wyremontować zgodnie ze sztuka. Fakt że od m54 oczekiwałem więcej ale ma do rozbujania kawał klocka więc do dupowozu mi zupełnie wystarcza. Koła narazie zostają. Docelowo będzie 3tlg ale zbieram się do tego tak że jeszcze kilka sezonów polatam na 128. Najbliższe plany to wyciągnięcie kilku wgniotek A później przy okazji malowania budy ogarnie się wszystko co gryzie oko heh chłopaki z tym gazem to polecieliscie mam nadzieję że to nie moje rejony
  4. bunny

    ....

    Widziałem na żywo kilka razy na swoich rejonach. Drze mordę tak samo dobrze jak jedzie
  5. bunny

    [E39] bunny 530i 98'

    Choruje na polifty ale tutaj już zostaje jak jest. Coś w sobie ma ten przedlift ze wyróżnia się z tłumu i siedzi mi ta soczewka z przesłoną. A propos lamp wykopałem jeszcze coś takiego. Niestety nie mogę znajsc zdjęc golasa zaraz po zakupie. Swego czasu zalowalem że nie kupilem 19" ale w końcu to Daily i jakim taki ten komfort jest mimo gwintu
  6. bunny

    [E39] bunny 530i 98'

    Ciężko dokopać mi się do zdjęć ale na początek ciekawostka bo pod maską nie było 523i lecz ktoś to zeswapowal na 520i no trudno dwa lata jeździłem w przekonaniu że mam 170km Co do swapu to 3 tysiące temu auto trafiło do chłopaków z Wnorowa czyli groupe aie. Tam wyszły takie kwiatki ale po kolei. Pod maską teraz siedzi m54b30 ze skrzynią z 3.0 po Kapitalce silnika A dokladniej: - głowica planowana pod uszczelkę nominał ( w tym sprawdzona na szczelność i zrobione/dotarte zawory, nowe uszczelniacze) - nowa uszczelka pod głowice nominał plus nowe śruby - sprawdzony blok oraz wał - nowe panewki główne i korbowodowe - nowe pierścienie M54B30 i nowe pierścienie M52TUB28 olejowe zamawiane uszczelki Victor Reinz lub Elring - nowa uszczelka vanos plus wymiana uszczelniaczy vanosa - nowy uszczelniacz wału przód plus tył - nowa uszczelka obudowy skrzyni - nowa uszczelka miski - nowa uszczelka podstawy filtra oleju - nowe przewody wodne magistrale na bloku - nowa pompa wody Ina - nowy termostat Wahler - nowy kompletny rozrząd IWIS tj: ślizgi, napinacz i łańcuchy w tym łańcuch pompy olejowej - nowe tulejki głowicy - nowy oring bagnet - nowa nakrętka pompa olejowa - nowa uszczelka pokrywy zaworów - nowe uszczelka śrub pokrywy - nowa pokrywa zaworów - nowe simmering uszczelniacze skrzyni biegów - nowy zestaw odmy ASO - olej Fuchs - nowy filtr oleju Knecht - nowy filtr powietrza Knecht - nowe świece - nowe uszczelki kolektor wydechowy - nowy płyn chłodniczy - nowa osłona gumowa ASO przepływomierz – przepustnica Przy okazji usunelismy katy i wrzucilismy wydech od 3litrowki zakończony puchą od proexa. Po dotarciu olej zmieniony na liquy Molly 5w30, w planach jeszcze dolot, najlepiej jakiś dedyk. Hebel już wcześniej zmieniłem na 324mm A zawias to jak narazie budżetowy gwint usztywniony lekko z tylu A przód wzmocniony rozpórką. Nowa pompka paliwa i filterej. Przymierzam się też do poliuretanów całego zawiasu i przewodów w stalowym oplocie. Jakoś że to Daily i trochę łyka to mam kilkuletnią instalacje Lovato, ogarnięta, serwisowania a najważniejsze że jest założona tak zw pod maską praktycznie nie widać instalacji Mechanicznie tyle A wizualnie zacząłem od wstępnego ogarnięcia blacharki ale nie podoba mi się efekt końcowy. Jest kilka zaprawke do zrobienia plus poprawa spasowania zderzaków i przedni gdzie daltonista dobieral lakier. Wpadł szklany szybę zamiast blachy, Jakis tani short shifter który zmienię na coś lepszego dekory malnięte w 354 ale marzy mi się Titan linie z m5 Nowe emblematy Wlecial m pakiet przód tyl, krótkie nadkola z gumami, listwy boczne bez chromow, miecz i lotka na klape Lampy przód zmienione że zwykłych na xenon zrobione na Black hella plus nowe uszczelki, regulatory i klosze te z litanią, na żarówkach bosma 4000k. wymagają małej poprawki, można powiedzieć że kosmetyka Wleciala czarna podsufitka i kompletne wnętrze z individuala, lekko je ogarnąłem. No i serduszko do którego dołożyłem multifunkcje, obszycie które trzeba poprawić i android Listwy individual niestety były opłakanym stanie i są aktualnie bez gum Doszły chamskie nakladki na pedały, podświetlane klamki zewnętrzne i wewnętrzne Nerki z lifta trochę pokombinowane Lekko przyciemniane szybki Koło na lato 18 styling 128 w chrome schadow na nowych falkenach p235/40 et 21 plus 10 mm dystansu t255/30 et14 plus i zrolowane nadkola Koła zima styling 66 Na nowych oponach Falken 225/45 8j plus 15 mm dystansu na przód Zmienione i zregenerowane zaciski, Malniete poliuretanem pod kolor skór plus nowe tarcze i klocki p+t mikoda plus ogarnięte szczęki od ręcznego Dokladka zderzaka przód Lampy tyl lekko przyciemnione Monitorki w zagłowkach podpięte pod androida i tyle co mi przyszło do głowy na szybko. Na pewno w planie poliuretany, lepszy zawias, malowanie całej karoserii, dolocik A na koniec jakieś 3tlg i rejestracje imienne. Uzupełnię galerię jeśli coś przeoczyłem
  7. Siemanko Swoją przygodę z bmw zacząłem jakiś czas temu. To autko siedzi w moich rękach od 3 lat i przeszło już szereg zmian więc jest o czym napisać ale do ideału mu jeszcze daleko. Mowa o e39 z 98r. seryjny przedlift ale myślę że obejdzie się bez Vina bo z tym autko ma na chwile obecną mało wspólnego. Z najważniejszych rzeczy to z fabryki wyszło jako 523i w kolorze 397 anthrazit. Z Full opcji jest tylko czarna skóra, szyber i Klimatronic. Plus jest taki że auto jest z 98-10-07 i załapało się na lift elektroniki. Aktualnie wygląda tak z m54b30 pod maską i środkiem z individuala a całą przebudowę opiszę w kolejnym poście piona
  8. nie wyobrażam sobie tu innego koła niż futury. Mógłbyś się pokusić o jakieś fotki wnętrza bo jest konkret. Ciekaw też jestem tego sedana w tle.. Calypso uzależnia;)
  9. Mógłbyś podesłać na pw ile Cię wyniósł zakup kompletu do przekładki klimy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...