Skocz do zawartości

piacho86

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • BMW
    e36 coupe
  • Lokacja
    Lublin

piacho86's Achievements

  1. -> w końcu założone nakładki na progi, szerokie listwy z wersji Motorsport, narazie felga styling 209, zmieniona podsufitka i tylna półka na czarną, szpera 3.15, zmienione heble z wersji 2.8 nacinane i nawiercane, orginalne radio BMW Becker i dołożona multifunkcja do kierownicy;
  2. -> są zdjęcia z prac, ogólnie silnik został poskładany na nowo: nowe panewki, pierścienie, wszystkie możliwe uszczelki oraz zrobiona głowica a bazą było pancerne m50b25 do którego wsadzono wał i tłoki z b28 -> koło na przyszły sezon bedzie inne, ale jak je będe miał to wtedy się pochwalę, bańki i nalepkę wywalę w wolnej chwili tak jak napis na listwie, szerokie listwy są motorsport tylko czekam na ładne znaczki bo te co mam spanachane trochę, nakładki też są pomalowane więc po zimie pewnie wszystko wleci, -> powiem tak mi praca silnika bardzo się podoba tym bardziej, że jest tak że wstaje od samego dołu, w przyszłym miesiącu spróbuję hamowanie zaliczyć aby zobaczyć co wyszło z tego, komp narazie nie ruszany org z m50b25 bez sondy;
  3. witam przedstawiam Wam moje e36 Dane pojazdu Kod typu BF21 Typ 320I (EUR) Typoszereg E E36 (2) Seria 3 Rodzaj konstrukcji COUPE Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik M50 Pojemność skokowa 2.00 Moc 110 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor GRANITSILBER METALLIC (237) Tapicerka ANTHRAZIT STOFF 2 TUERER (0383) Data prod. 1993-06-24 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV Autoalarm S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz. S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja S660* BMW BAVARIA REVERSE RDS S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi S690A CASSETTE HOLDER Uchwyt kasety L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S848A ENLARGED WIRING HARNESS Rozszerzona wiązka kabli oto historia jaką przeszła u mnie: -> wleciało m50b25 nv wersja bez sondy oraz wyleciał automat i wpadł manual narazie skrzynia z 2,0 i dyfer o przełożeniu 3,45 a dyfrze z automatu fajnie się zbierał ale miał krótkie biegi co mnie drażniło w późniejszych planach skrzynia z 2,5 i dyfer na dużej głowie; -> w środku zmiana oczywiście skrzyni nawet moja 5 letnia córka to zauważyła podczas pierwszej jazdy, podłokietnik szmaciany zamienił skórzany, rączka od ręcznego również skórzana oraz srebrny przycisk; -> przyjechały zderzaki z pakietu aerodynamicznego; -> kolejny puzzel układanki; [ Dodano: Sro 10 Lip, 2013 21:13 ] -> wleciał gwint FK i dystanse 15 mm i BBS rs; -> następnie środek wyglądał tak; -> środek poskładany: wsadzone sportsize w skórze siwej grzane, zmieniona klima, dołożone obc, deska poliftowa, gałka zmiany biegów, narazie wsadzone przyciski grzanych foteli (niedługo podłączenie), lusterko fotochrom oraz wklejone nowe boczki i zmienione wewnętrzne klamki org prezentuje się to tak: -> zegary prezentują się tak: -> zmieniony wydech od kolektorów do końcowego na org z 2.5 oraz szpera 25% mala glowa: -> z przodu i tyłu wleciały czarne znaczki i przyciemnione halogeny: -> i wyleciały tylne szybki przyciemnione: -> w między czasie wymienione tuleje wahacza, olej w szperze, nowy akumulator varty bo stary już nie dał rady; -> w środku najważniejsze ładna kierownica serducho, cupholder, zmieniony środek tunelu na ładniejszy i mieszek; -> skrzynia z 2.0 zastąpiona od 2.5 do tego nowe symeringi, łożysko wału oraz Short Shifter, następnie mała głowa na dużą o przełożeniu 3,15 wraz z wałem i półosiami od 2.5 oczywiście nowe oleje do tego Motul: -> wpadł jeszcze gruby stabilizator z nowymi gumami i łącznikami; -> zmienione listwy progowe oraz listwa nad schowkiem: -> zanim wrócą m-systemy to wrzuciłem narazie rondell 0021 2x8J 205/45 i 2x9J 215/45 z przodu z dystansem 15 mm z tyłu bez i tak to wygląda: -> więc żeby nie było wleciał tłumik od 2.8 i jest sporo cichszy: -> oraz długo oczekiwany pakiet aerodynamiczny przód, tył oraz grill z spryskami i przyłożony spojler GT bo ciągle sam nie wiem jak z nim, podziękowania dla Winiara za pomoc i wygląda to tak: -> oznaczenia z zderzaków aby nie było że laminat; -> więc przez chwile polatałem na RC, ale jak dla mnie za bardzo się zlewały; -> ale odebrałem m-systemy, niestety jeszcze nie są odpowiednie opony i trzeba podrolować aby zejść niżej oraz na razie wleciał GT; > zostały ogarnięte boczki: -> założone klamki: -> podrolowane nadkola aby zejść z tyłu niżej, podziękowania dla Grzybka; -> i takie jedno z pasażerem na gapę; -> kolega kilka fot obrobił z 3erFesta to tak dla oka: -> zapożyczone : -> parę zdjęć z V zlotu BMWmotorsportKlub w Biłgoraju; -> więc tak było i jest tak - m50b28; -> sorry za nie które zdjęcia tylko tel bywał pod ręka, niedługo zrobię lepsze, czekam na opinie pozdr
  4. spróbuj przyciemnić halo i powinno być ok;
×
×
  • Dodaj nową pozycję...