Skocz do zawartości

dober

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    271
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana dober w dniu 14 Października 2019

Użytkownicy przyznają dober punkty reputacji!

Profile Information

  • BMW
    E92 M3
  • Płeć
    Nie chcę podawać
  • Lokacja
    Łódź

Ostatnie wizyty

1 858 wyświetleń profilu

dober's Achievements

  1. Szczerze mówiąc kiepsko to wygląda i to bardzo, nie myślałeś żeby kupić Styling 359 albo jakieś skręcane typu bbs lm?
  2. dober

    [E39] M5 dober

    Temat do zamknięcia ///M5 dzisiaj została sprzedana Ale wrócę, prawdopodobnie z e92 M3
  3. dober

    [E36] 3erTechno

    Fajnie działasz. Powiedz jaki plus minus koszt zrobienia konserwacji podłogi + odświeżenie całego zawieszenia
  4. dober

    [E39] M5 dober

    Odnośnie do ostatniej awarii, chłopaki w klinice BMW wymienili pompę paliwa, pojeździłem dzień i przy stanie benzyny około 19l. samochód zdechł, musiałem jeździć z pełnym bakiem Dwa tygodnie temu samochód oddałem ponownie do kliniki, tym razem wymienili Pompę ssącą strumieniową, która nie przepompowywała paliwa do drugiej komory. M5 odebrałem w piątek i jeszcze nie zdążyłem wyjeździć całego baku, żeby sprawdzić, czy diagnoza była trafna Obie wymiany zostały wpisane do systemu BMW. - Przy okazji oddawania ///M5 do warsztatu wymontowałem tuner BM24 i wysłałem do http://www.bm54.pl ponieważ radio nieraz potrafiło się nie włączyć, lub wyłączyć podczas słuchania, przy naprawie poprosiłem o dołożenie bluetooth i teraz można słuchać muzyki z telefonu Zdążyłem jeszcze porobić parę amatorskich fotek, przed zimowym snem
  5. dober

    [E39] M5 dober

    Cześć. Niestety przydarzyła mi się pierwsza awaria ///M5. Ostatnio jeździłem nią 11 lipca, wracając do domu, samochód stracił trochę mocy, byłem blisko domu więc jakoś dojechałem, podłączam pod komputer i wywaliło błąd - czujnik temperatury spalin, wchodzę do kanału odkręcam czujnik i rzeczywiście jest przerwany(ktoś już go lutował) doraźnie go zlutowałem, ale wiedziałem, że zaraz znów się urwie, bo przewodu wystawało około 1 mm, więc było ciężko, 1 km zrobiony i to samo, wracam do domu i już nawet nie biorę się za lutowanie, bo nie chce z polutowanym czujnikiem jeździć. Nowy czujnik jest nie do kupienia, owe czujniki w ///M5 występowały tylko do listopada 2000 roku, szukałem po różnych osobach, nikt nie ma, znalazłem na m5board informację, że można go wykodować lub zaktualizować sterownik, więc dzwonię do aso bmw, ale odmawiają wykonania usługi, bo nie posiadają już programu DIS, aby go zaktualizować, inni specjaliści boją się, że uszkodzą sterownik, więc też odmawiają. W końcu 14 września umówiłem się do kliniki BMW w Tomaszowie, aktualizacja do najnowszej wersji, bodajże z 2005 roku trwała z 15 minut, ale udało się. Odpalam samochód i chodzi przez około 5-10 minut, gdy złapała temperaturę to nagle zaczęła się dusić aż zdechła, odpalam i zaraz gaśnie, na komputerze już zero błędów, w tym tygodniu pewnie coś już będę wiedział, w ubiegłym tygodniu nie mieli czasu do niej zajrzeć, byłem umówiony tylko na aktualizację sterownika. Zobaczymy co będzie dalej, sezon się kończy a ja chce nią jeszcze pojeździć
  6. dober

    [E39] M5 dober

    Tego nie wiem. Lakiernik ma spore doświadczenie, więc wierzę, że zrobił to zgodnie ze sztuką, a jeśli coś wyjdzie to będę reklamował. Mam fakturę na wykonaną usługę.
  7. dober

    [E39] M5 dober

    Cześć. W końcu zabrałem się za aktualizację tematu. Początkiem maja M5 trafiła do lakiernika/blacharza na zrobienie paru pierdół. - Lakierowanie pokrywy silnika + usunięcie starego lakieru. - Lakierowanie błotnika lewy przód + usunięcie starego lakieru(musiałem kupić drugi błotnik, bo ten był złamany przez jazdę na zbyt niskim zawieszeniu) - Lakierowanie + wyczyszczenie powierzchownej rdzy z lewego progu(ktoś wkręcił blachowkręta w próg, żeby przymocować osłonę podłogi, przez co wyszła delikatnie rdza, ale obyło się bez wycinania części progu. - Częściowe lakierowanie słupka lewego(ktoś przytrzasnął pas, lub nieumiejętnie wyciągał fotel kierowcy, przez co zarysował lakier i zdarł trochę naklejkę od ciśnienia opon) - Lakierowanie dolnej części pokrywy bagażnika(przy oświetleniu tablicy wychodziła delikatnie ruda) - Lakierowanie lusterek. Przy okazji kupiona nowa naklejka na słupek, 4 siłownika maski i bagażnika, nowe klosze od oświetlenia tablicy. Było: W trakcie prac: W lipcu samochód trafił do studia autodetailingowego. Wykonane usługi to tylko: - Korekta lakieru One step + wosk fusso coat. - Czyszczenie wnętrza.
  8. Umyj to środkiem Nerta atc 100 i będzie jak nowe.
  9. @KUJONJaki cennik w Twoich okolicach? Jakiś czas temu pytałem w Łodzi, wychodzi około 500zł. za godzinę, a potrzeba około 3 godzin na oczyszczenie całej podłogi.
  10. dober

    [E39] M5 dober

    Witam ponownie. Ostatnio zabrałem się za to przegląd filtrowo olejowy. M5 standardowo dostała nowy olej Millers CFS 10w60 od użytkownika rorafalki. Postanowiłem wymienić też filtr paliwa na oryginalny BMW i niestety nie obyło się bez problemów, jedna z szybkozłączek miała małe wyszczerbienie przez co nie mogłem wyciągnąć starego filtra, więc musiałem je wyrwać, co poskutkowało wymianą całego przewodu dopływowego i unieruchomienie samochodu na tydzień (tyle musiałem czekać na nowy przewód z Niemiec) Nie lubię za bardzo grzebać przy układzie paliwowym, bo boje się trochę wybuchu/zapalenia więc na wymianę tego przewodu chciałem umówić się do kliniki bmw w Tomaszowie, ale za przywóz auta na lawecie ich znajomy z tego, co pamiętam chciał ponad 300zł. (do Tomaszowa w jedną stronę spod domu mam około 45 km. więc bałem się jechać na kołach z niezapiętym dobrze wężem paliwowym.) odpuściłem i wymieniłem sam, wymiana bardzo prosta, a przy okazji rozebrałem na czynniki pierwsze Regulator ciśnienia i go przeczyściłem(nie było żadnych zanieczyszczeń z paliwa w środku)
  11. Piękna jest Dla mnie e28 i e34 to najładniejsze 5.
  12. A nie lepiej było zrobić swap na s54b32?
  13. dober

    [E39] M5 dober

    Ostatnio były ładne pogody, więc wybudziłem M5 ze snu zimowego. Umyta i zatankowana, więc można ruszać w trasę. W ciągu tygodnia zrobiła dwukrotnie trasę po 400 km. przy tym dając mega frajdę z jazdy Przez sezon zimowy nic nie dłubałem, przed trasą wymieniłem tylko zbiorniczek od wspomagania, oraz przepłukałem cały układ zalewając czerwony Castrol ATF dexron II.
  14. Jakoś te felgi nie bardzo mi podeszły, uważam, że jasny rotor + ranty w polerce lepiej by wyglądały. Jaki to warsztat? Warto mieć namiar na pasjonata , bo w Łodzi ciężko o dobrego speca od BMW.
  15. Ja bym na Twoim miejscu sprzedał i szukał jakiejś eMki. Pakowanie kasy w eMkę tak nie boli, a daję satysfakcję hehe Przy ''zwykłym'' bmw zawsze ma się z tyłu głowy, że to nie ///M a po podliczeniu kosztów włożonych w samochód można byłoby pewnie już coś kupić. Jeśli buda e39 Ci się znudziła to szukaj e46 m3, e92 m3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...