Skocz do zawartości

Patryk77771

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Strona internetowa
    http://bmwseries.pl

Profile Information

  • Lokacja
    Osowskie

Patryk77771's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Obniżać na pewno nie będę, jednak szerzej już jest, dołożyłem dystanse z tyłu 20mm i z przodu 7mm, teraz koła wszystkie są równo wystawione z błotnikami, niestety nie mam w tej chwil aktualnych zdjęć. Felgi tylne 9.5 maja et17.
  2. Niestety niżej nie będzie, dojazd do domu mi na to nie pozwala i tak stoi trochę niżej niż standardowe e32, za to jest już szerzej koła zostały wysunięte równo z błotnikami. Zostały dołożone dystanse na tył 20mm i przód 7mm, dokładnie tyle żeby spasować koła z błotnikami bo tak lubię, niestety nie mam jeszcze aktualnych zdjęć. Na trochę większą glebę pozwolę sobie w mojej e36 cabrio, ponieważ jest mniejsza i krótsza łatwiej się jeździ na glebie.
  3. Swoje lata ma i wygląda jak wygląda, mi się podoba całe bursztynowe podświetlenie itp. po prostu ma swój klimat i zostaje, poza tym o muzykę i dźwięk nie ma strachu też jest Mam w bagażniku sprzęt który ładnie gra i dodatkowo szybkiego montażu tak przygotowane że odpinasz kilka szybko złączek na kablach pod dywan i jak oryginał w bagażniku. Poza tym samo radio ma bardzo czysty dźwięk i ze słuchaniem nagrań mp3 też nie ma problemu jest wiele sposobów żeby puścić co się lubi głośników.
  4. W końcu po długich poszukiwaniach wpadło ori radio w bdb stanie z vinu: S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse
  5. No więc tak, jak napisałem w pierwszym poście zdjęcia były robione zaraz po kupnie i większość usterek, które wymieniliście jest już usunięta i już wyjaśniam: Wydech nie jest wsunięty tylko wisi jeden hak puścił i tak kiepsko wygląda jakoś na dniach się tym zajmę. Kierownica wyleciała i wpadła ori skórzana trójramienna z poduchą. Zawieszenie to sam nie wiem jeszcze na pewno gwint, z amorka wyczytałem Tuninga ART STBM03H, pewnie coś taniego, ale jeździ się dobrze. M paka mam zamiar pomału skompletować. Co do spasowania przodu to ktoś nieudolnie próbował przerobić przedlifta na polifta i grill jest z przedlifta a nerki polita itp. Maska odstaje bo nie trzyma jeden zawias jakoś na dniach będę wymieniał. Tylna klapa bagażnika i dachu odstają jak kupiłem się nic nie zamykało, w tej chwili jest już wszystko naprawione, klapa się zamyka i dach działa elektrycznie jak z fabryki i klapę dachu domyka, brakują mi tylko trzy zaślepki beżowe stelaża dachu. Co do e32 nic się z nią nie dzieje stoi bezpiecznie pod kocem w garażu, ta na zdjęciu to inna. Zajmuję się między innymi rozbiórką BMW na części i zawsze stoją rozkręcone beemki u mnie na podwórku. Aktualne zdjęcia tak jak mówiłem jak się pogoda poprawi i znajdę trochę czasu.
  6. Witam, przedstawiam wam mój nowy nabytek jakim jest e36 320i Cabrio, samochód nie dawno kupiłem i zdjęcia są robione zaraz po zakupie, w tej chwili przeszedł już parę modyfikacji i napraw bo nowe auto to nie było, zamiar był taki że chciałem sobie kupić auto do dłubania zabawy i chciał bym kierować mody w stylu germana, aktualne foty będą zaraz jak się pogoda poprawi. Dane dotyczące numeru identyfikacyjnego pojazdu: WBABJ31010ER03716 Opis modelu: 320I Rynek: Europa Typ: BJ31 E-Code: E36 © Nadwozie: Kabriolet Układ kierowniczy: LH Drzwi: 2 Silnik: M52 - 2,00l (110 kW) Napęd: Tylny Skrzynia biegów: manualna Kolor nadwozia: Cosmosschwarz Metallic ( 303 ) Tapicerka: Leder Soft / beżowy (P8SN) Data produkcji: 16.05.1995 Montowane w: Regensburg Kod Sonderausstattung Wyposażenie opcjonalne S214A Automatische-Stabilitäts-Control (ASC + T) Automatyczna kontrola stabilności z trakcją (ASC + T) S240a Lenkrad Leder Airbag Skórzana kierownica S243A Airbag Beifahrer Poduszka powietrzna pasażera S302A Alarmanlage System alarmowy S314A Außenspiegel / Fahrerschloss beheizt Lusterko zewnętrzne / zamek kierowcy podgrzewany S320A Entfall Modellschriftzug Brak oznaczeń modelu S380A Hardtop-Vorbereitung przygotowanie pod Hardtrop S388A Verdeck schwarz Softtop, dach amteriałowy czarny. S398A Verdeck EM halbautomatisch Softtop, dach półautomatyczny S473A Armlehne vorne Podłokietnik z przodu S494A Sitzheizung Fahrer / Beifahrer Fotel kierowcy/pasażera podgrzewany S510A Leuchtweitenregulierung regulacja reflektorów S520A Nebelscheinwerfer Światła przeciwmgielne S530A Klimaanlage Klimatyzacja S542A Check Control Check Control S556A Außentemperaturanzeige Wskaźnik temperatury zewnętrznej S687A Radiovorbereitung Przygotowanie pod radio S690A Cassettenhalterung Kieszeń na kasety L811A Länderausführung Belgia Wersja krajowa Belgia S877A Entfall Ãœberkreuzbedienung Zapraszam do pytania, komentowania i doradzania, pozdrawiam.
  7. Na bodajże dwóch zdjęciach, bo były robione zaraz po malowaniu i jeszcze było mokre auto, ale polerka zrównała stary lakier i jak dla mnie jest pięknie i nie widzę żadnej różnicy w kolorze. No ale fakt że lakier przydało by się jeszcze wypolerować po całości porządniej wiem że można wyciągnąć z tego więcej. Mała taka aktualizacja, coś tam się dłubało przy e32 i wrzucam trzy foty efektów które widać chociaż takie których nie widać też były Pozdrawiam.
  8. Jedna z moich ulubionych galerii, genialne auto. Po złożeniu silnika pracuje jak przystoi na V12? Przeprowadzałeś ''test monety''?
  9. Patryk77771

    [E32] Artur677

    Nie no fajna 7er, jak oglądam takie tematy to sam się nakręcam na jakiś gwint i szersze koło
  10. Dzięki chłopaki za komentarze postaram się wszystkim odpowiedzieć. Z tego co się orientuje to 750 miały jeden wlot powietrza tak jak u mnie właśnie jest. Felgi to tak jak kolega napisał Rial Daytona Race 18', przód 8.5' i tył 9.5'. Trochę faktycznie dużo u mnie na podwórku się beemek przewija ale wszystkie nie są moje, ja mam trzy, jedna brata i reszta znajomych, no i kilka co jakiś czas przyjeżdża do rozbiórki na części, bo tym się między innymi zajmuje. Co do gleby to raczej nie będzie, ten egzemplarz planuje zostawić w oryginale ponieważ poza felgami nikt nigdy chyba wielkich zmian nie wprowadzał. Zresztą moja e32 stoi na bilszteinach i jest chyba to oryginalne zawieszenie, a stoi niżej niż standardowo e32. Zaglądałem z ciekawości do zawieszenia, bo jak stała koło mojej inna e32 wysokość mi się nie zgadzała. Poza tym mam w nim niwo działa bardzo dobrze i chcę żeby tak zostało, pozdrawiam.
  11. No to się nazywa renowacja, dosłownie od zera będę z ciekawością śledził temat.
  12. Witam, jestem Patryk i chciał bym przedstawić moje oczko w głowie e32 750i, które zakupiłem rok temu i pomału coś przy nim dłubie, głównie odnawiam bo chciał bym zachować w oryginale. Ponadto posiadam również kilka innych beemek i może za jakiś czas coś jeszcze przedstawię. Do rzeczy, oto rozkodowany vin: Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBAGB81080DC00977 Kod typu GB81 Typ 750I (EUR) Typoszereg E E32 () Seria 7 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M70 Pojemność skokowa 5.00 Moc 220 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) Tapicerka (0226) Data prod. 1989-04-18 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału S213A HILL DESCENT CONTROL (HDC) Automatyczna ukł. przeciwpoślizgowy S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow. S291A BMW LM SCHMIEDERAD/KREUZSPEICH Obr. BMW ze st. le. spr. krz. 2-cz. S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne S537A STANDLUEFTUNG Wentylacja na postoju S626A TEL.C-NETZ SIEMENS BEDIENHOERE Telefon Siemens C2 Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse A oto zdjęcia zaraz po zakupie: Pierwszy mod dokonany to kierunki przód, tył pomarańcze, mycie samochodu i zarejestrowanie: Tutaj e32 została rozebrana do odświeżenia lakieru na błotnikach przednich były zmęczone: Po odświeżeniu lakieru: Tak wygląda aktualnie moje ulubione serducho: Do wyposażenia wpadł schowek, rąsie i czapucha Została trochę odświeżona skóra: Tutaj takie najbardziej aktualne foty: Ogólnie jeszcze czeka mnie dużo pracy żeby był efekt jaki mnie będzie satysfakcjonował, pomału będę dłubał. Mam nadzieję że wam się podoba moja e32 i sorki za jakość zdjęć nie umiem lepiej robić, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...