Skocz do zawartości

Rudy Hiszpan'

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    367
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana Rudy Hiszpan' w dniu 18 Sierpnia 2018

Użytkownicy przyznają Rudy Hiszpan' punkty reputacji!

O Rudy Hiszpan'

  • Tytuł
    Advanced Member
  • Urodziny 1992.01.14

Profile Information

Ostatnie wizyty

1 293 wyświetleń profilu
  1. Nie gadaj, każdy by chciał, ale nikt nie jest godzien
  2. Nie pisałem o nim bo jak na moje to wentyl jest tu w rancie, inaczej musiałby wychodzić ze śrubk, a gdyby był w feldze to w chinolu z rantem szedł by w odpad, stad upewnienie się o inne rozwiązanie, bo jego brak na zdjęciu nic nie tłumaczy
  3. Łatwo sprawdzić, poprosić o zdjęcie wlotu powietrza z ramienia w koło lub zdjęcie bez dekielkow lub po prostu Marka zapytać, bo modeli alpin było sporo i chyba ciężko osadzić po zdjęciu customa
  4. Brałem od marka sporo gratów do 3tlg zawsze wszystko w bdb stanie, kontakt dobry, polecam
  5. Rozbierales i lakierowales te ramki? One pasują do listw drzwiowych i zderzaków, mam nadzieję że to nie jest powód demontażu i nie malujesz ich w połysk?
  6. Na tym zdjęciu widać mniej więcej ile mi zostało miejsca do poruszania się. Cześć lub wszystkie zdjęcia u góry są jeszcze przed zrobieniem spasów zapomniałem o tym napisać. Przód poszedł 1.5 lub 2cm w dół już nie pamiętam a tył chyba 0.5cm.
  7. Jest ok póki co, chyba lepiej nie będzie. Jak papugować to od najlepszych Haha. Dzieki, jeszcze trochę zostało. O jest i on, nie no git mi wystarczy. Auto do tej pory tak jeździło jako daily, pracuje w centrum i mam dużo spowalniaczy po drodze, zjazdy, podjazdy, więc nie ma mowy żeby było niżej. Mógłbym dać 19" i spas jak w 528 i wysokość byłaby ta sama w miarę dałoby się jeździć, ale tu miało być po staremu i bez przesady. Z przeswitem, bez kątów, bez rantow 4.25, poliftów itd. Moim zdaniem jest ok i to ok mi starczy póki co, ale faktycznie u kogoś to najchę
  8. Siema Prawie dwa lata temu auto zawitało u mnie jako wygodne daily w miejsce E91. Samochód miał już gwint D2 Racing, hochglanz, kompletny m-pakiet, listwy wewnętrzne, serducho ale ze zniszczonymi panelami bez telefonu itd itp. W skrócie co zostało przeze mnie zrobione kompletne zawieszenie, bodajże zostały sprawne stare dwa tylne wahacze, zregenerowałęm D2, Nowe cambery, nowe zaciski, nowe piasty, tarcze, klocki, nowe przewody sztywne miękkie, kompletny rozrząd częściowo graty z ASO, przy okazji zrobione uszczelnienie silnika, nowy alternator, nowe rolki, napinacze, paski, nowe
  9. Nawet v2 po utwardzeniu 30% jest cywilne. Cena to ok 1250 za oś. Proponują w cenie malowanie sprezyn. Tyle. Jak masz wylane to warto przekalkulowac, że dorzucając tysiaka masz d2 w pudełku, ja bym drugi raz nie regenerowal kw, ale każdy ma swoje zdanie.
  10. Dla mnie Kozak. Kwintesencja epoki.
  11. Gość zaj.. odkurzem i zaparskal lakierem ok połowę auta. Koniec końców finał na szczęście pozytywny. Mam też fotki z kosiarki jaki był zaj.. ale to już nie moja rola. Myślę że fajnie by takie 50/50 po korekcie tu wyglądało.
  12. Wybacz, następnym razem użyję kosiarki do polerowania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...