Skocz do zawartości

barysm

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Like
    barysm przyznał reputację dla Envis[e3] 2.8L 1976 by Envis   
    Dzieki panowie oczywiscie koło będzie zmienione ale na pewno będzie 17-18" bo ja tak to widzę mam nadzieję, że w zimę uda sie juz zrobić takie jakie mi sie marzy czyli 3tlg BBS Mahle/ alpina/ styling 5.
    na tą chwilę jednak wpadną styling 32 w 18" lecz z niższą oponą. a tymczasem na chwilę wrzucone ori koło 14" tak aby zrobić zdjecia dla rzeczoznawcy i białej karty jedno ląduje na koło zapasowe a reszta do garażu jako dekoracja
     
    auto już jeździ jednak zostało kilka drobiazgów które trzeba dokończyć i tak skrupulatnie biorę się za pracę
    wygłuszenia maski, klapy tylnej i drzwi zrobione auto dostało zdecydowanie dużo dużo lepsze wygłuszenie niż oryginalne które było znikome.










     

    a teraz detal który robi świetną robotę! oryginalne drewno na boczki drzwi w stanie NOS (new old stock). niesamowicie trudne do kupienia zwlaszcza w wersji long ale lata spędzone na ebay jednak dały efekt smaku dopełniają delikatne dekory chromowane pod mocowania podłokietnika które tez wychodziły jako opcja za dopłatą i ciężko to kupić jednak podkreślają że to limuzyna z najwyższej pułki i wygladają super












     
     
    zegarek klasa sama w sobie. mega klimat

     

    i teraz fotki auta na ori kole 14". tak wiem dla wielu jedyny sluszny wybór ale dla mnie to tylko chwilowa przymiarka w końcu wpadło wykonczenie tylnej klapy czyli chromowana listwa ktorej brakowało. teraz jest tak jak to powinno być czyli listwy boczne błotników długie + listwa tylnej klapy.






     
    i na koncu małe porównanie e3 z starym trabantem p60.




     
    pod komorą silnika musi być jeszcze również kilka rzeczy zrobionych. przede wszystkim porządne mycie bo szczersze jest syf.  trzeba nakleić naklejki serwisowe i zamontować spryskiwacze szyby.

     
     
  2. Haha
    barysm przyznał reputację dla wojtek-e30e34 by Krupek German Milf   
    Krupek mistrz fotografii  nawet jakby miał Ferrari to pewnie wyglądało by jak Dacia Logan w pokrzywach.
  3. Like
    barysm otrzymał punkt reputacji od ryyyan [E34] barysm - 540iA   
    Hej, przedstawiam swoje zielone E34. Auto wyszło z fabryki jako 540i zespolonem z automatyczną skrzynią biegów. Automat pozostaje, ma być jak najbliżej oryginału w jak najlepszym stanie.
    Przeróbki idą w stylu "german".
    Wymiany/naprawy/modyfikacje od zakupu do dnia obecnego:
    - koła zima 18" 
    - koła lato 18" Rondell 0058 (8,5 + 10j)
    - koła lato na następny sezon 18" ACS Rennsport 2 (4x8,5j) 
    - zawieszenie gwintowane od PK
    - wydech końcowy Eisenmann w wersji RACE
    - wydech środkowy w postaci 2 rurek zrobionych z kwasówki
    - lampy tył oryginalne M5 (biały kierunek)
    - oryginalna kierownica drewniana Nardi dla BMW
    - schowek/podłokietnik pomiędzy fotele przednie
    - czarna blenda tylna M5 (kupiona i czeka na wolną chwilę)
    - zakup listew bocznych (nowe ASO) i montaż
    - zakup listew dolnych drzwi (nowe ASO - leżą pomalowane już w kolor)
    - nabicie klimatyzacji, wymiana tarcz, klocków, filtrów, el. zawieszenia, silnika itd by auto było całkowicie sprawne
    - dokupienie brakujących spinek, plastików, dywaników itd...
    Plany na modyfikacje/zakup części itd:
    - dokupienie rantów do felg ACS, przygotowanie całościowo felg na sezon 2020
    - skręcenie gwintu (przód) i ustawienie odpowiedniej wysokości tył
    - zakup dystansów po regulacji wysokości
    - przesunięcie odcinki oraz popcorn
    - czerwone pasy (Winkelhock) - dogadane, czekają na odbiór i montaż
    - poprawienie przednich lamp (obecnie siedzi xenon który idzie do śmieci i wraca oryginał)
    - zmiana foteli (najprawdopodobniej sporty, czarne w prądzie)
    - zabezpieczenie spodu auta


    Zdjęcia auta zaraz po zakupie:






     
     

    Założona na próbę inna kierownica (serducho):


     
     

    Dołożony podłokietnik/schowek:

     
     

    Docelowa kierownica:

     
     

    Czerwone lampy tył (malowane):

     
     

    Setup zimowy (20018/2019):








    Kilka zdj. po solidniejszym umyciu auta:








     


    Kilka zdjęć po założeniu kół letnich (Rondell):





     
     
     
    Zmiana wydechu (Eisenmann w wersji SPORT)



    Tutaj małe porównanie jak wyglądał stary wydech a jak nowy:


    Video (słaba jakość ale coś tam słychać):
    https://youtu.be/PXSG68CfArI

     
     
  4. Like
    barysm otrzymał punkt reputacji od Bartek.P [E34] barysm - 540iA   
    Hej, przedstawiam swoje zielone E34. Auto wyszło z fabryki jako 540i zespolonem z automatyczną skrzynią biegów. Automat pozostaje, ma być jak najbliżej oryginału w jak najlepszym stanie.
    Przeróbki idą w stylu "german".
    Wymiany/naprawy/modyfikacje od zakupu do dnia obecnego:
    - koła zima 18" 
    - koła lato 18" Rondell 0058 (8,5 + 10j)
    - koła lato na następny sezon 18" ACS Rennsport 2 (4x8,5j) 
    - zawieszenie gwintowane od PK
    - wydech końcowy Eisenmann w wersji RACE
    - wydech środkowy w postaci 2 rurek zrobionych z kwasówki
    - lampy tył oryginalne M5 (biały kierunek)
    - oryginalna kierownica drewniana Nardi dla BMW
    - schowek/podłokietnik pomiędzy fotele przednie
    - czarna blenda tylna M5 (kupiona i czeka na wolną chwilę)
    - zakup listew bocznych (nowe ASO) i montaż
    - zakup listew dolnych drzwi (nowe ASO - leżą pomalowane już w kolor)
    - nabicie klimatyzacji, wymiana tarcz, klocków, filtrów, el. zawieszenia, silnika itd by auto było całkowicie sprawne
    - dokupienie brakujących spinek, plastików, dywaników itd...
    Plany na modyfikacje/zakup części itd:
    - dokupienie rantów do felg ACS, przygotowanie całościowo felg na sezon 2020
    - skręcenie gwintu (przód) i ustawienie odpowiedniej wysokości tył
    - zakup dystansów po regulacji wysokości
    - przesunięcie odcinki oraz popcorn
    - czerwone pasy (Winkelhock) - dogadane, czekają na odbiór i montaż
    - poprawienie przednich lamp (obecnie siedzi xenon który idzie do śmieci i wraca oryginał)
    - zmiana foteli (najprawdopodobniej sporty, czarne w prądzie)
    - zabezpieczenie spodu auta


    Zdjęcia auta zaraz po zakupie:






     
     

    Założona na próbę inna kierownica (serducho):


     
     

    Dołożony podłokietnik/schowek:

     
     

    Docelowa kierownica:

     
     

    Czerwone lampy tył (malowane):

     
     

    Setup zimowy (20018/2019):








    Kilka zdj. po solidniejszym umyciu auta:








     


    Kilka zdjęć po założeniu kół letnich (Rondell):





     
     
     
    Zmiana wydechu (Eisenmann w wersji SPORT)



    Tutaj małe porównanie jak wyglądał stary wydech a jak nowy:


    Video (słaba jakość ale coś tam słychać):
    https://youtu.be/PXSG68CfArI

     
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...