barysm
-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
barysm przyznał reputację dla Envis → [e3] 2.8L 1976 by Envis
Dzieki panowie oczywiscie koło będzie zmienione ale na pewno będzie 17-18" bo ja tak to widzę mam nadzieję, że w zimę uda sie juz zrobić takie jakie mi sie marzy czyli 3tlg BBS Mahle/ alpina/ styling 5.
na tą chwilę jednak wpadną styling 32 w 18" lecz z niższą oponą. a tymczasem na chwilę wrzucone ori koło 14" tak aby zrobić zdjecia dla rzeczoznawcy i białej karty jedno ląduje na koło zapasowe a reszta do garażu jako dekoracja
auto już jeździ jednak zostało kilka drobiazgów które trzeba dokończyć i tak skrupulatnie biorę się za pracę
wygłuszenia maski, klapy tylnej i drzwi zrobione auto dostało zdecydowanie dużo dużo lepsze wygłuszenie niż oryginalne które było znikome.
a teraz detal który robi świetną robotę! oryginalne drewno na boczki drzwi w stanie NOS (new old stock). niesamowicie trudne do kupienia zwlaszcza w wersji long ale lata spędzone na ebay jednak dały efekt smaku dopełniają delikatne dekory chromowane pod mocowania podłokietnika które tez wychodziły jako opcja za dopłatą i ciężko to kupić jednak podkreślają że to limuzyna z najwyższej pułki i wygladają super
zegarek klasa sama w sobie. mega klimat
i teraz fotki auta na ori kole 14". tak wiem dla wielu jedyny sluszny wybór ale dla mnie to tylko chwilowa przymiarka w końcu wpadło wykonczenie tylnej klapy czyli chromowana listwa ktorej brakowało. teraz jest tak jak to powinno być czyli listwy boczne błotników długie + listwa tylnej klapy.
i na koncu małe porównanie e3 z starym trabantem p60.
pod komorą silnika musi być jeszcze również kilka rzeczy zrobionych. przede wszystkim porządne mycie bo szczersze jest syf. trzeba nakleić naklejki serwisowe i zamontować spryskiwacze szyby.
-
barysm przyznał reputację dla wojtek-e30 → e34 by Krupek German Milf
Krupek mistrz fotografii nawet jakby miał Ferrari to pewnie wyglądało by jak Dacia Logan w pokrzywach.
-
barysm otrzymał punkt reputacji od ryyyan [E34] barysm - 540iA
Hej, przedstawiam swoje zielone E34. Auto wyszło z fabryki jako 540i zespolonem z automatyczną skrzynią biegów. Automat pozostaje, ma być jak najbliżej oryginału w jak najlepszym stanie.
Przeróbki idą w stylu "german".
Wymiany/naprawy/modyfikacje od zakupu do dnia obecnego:
- koła zima 18"
- koła lato 18" Rondell 0058 (8,5 + 10j)
- koła lato na następny sezon 18" ACS Rennsport 2 (4x8,5j)
- zawieszenie gwintowane od PK
- wydech końcowy Eisenmann w wersji RACE
- wydech środkowy w postaci 2 rurek zrobionych z kwasówki
- lampy tył oryginalne M5 (biały kierunek)
- oryginalna kierownica drewniana Nardi dla BMW
- schowek/podłokietnik pomiędzy fotele przednie
- czarna blenda tylna M5 (kupiona i czeka na wolną chwilę)
- zakup listew bocznych (nowe ASO) i montaż
- zakup listew dolnych drzwi (nowe ASO - leżą pomalowane już w kolor)
- nabicie klimatyzacji, wymiana tarcz, klocków, filtrów, el. zawieszenia, silnika itd by auto było całkowicie sprawne
- dokupienie brakujących spinek, plastików, dywaników itd...
Plany na modyfikacje/zakup części itd:
- dokupienie rantów do felg ACS, przygotowanie całościowo felg na sezon 2020
- skręcenie gwintu (przód) i ustawienie odpowiedniej wysokości tył
- zakup dystansów po regulacji wysokości
- przesunięcie odcinki oraz popcorn
- czerwone pasy (Winkelhock) - dogadane, czekają na odbiór i montaż
- poprawienie przednich lamp (obecnie siedzi xenon który idzie do śmieci i wraca oryginał)
- zmiana foteli (najprawdopodobniej sporty, czarne w prądzie)
- zabezpieczenie spodu auta
Zdjęcia auta zaraz po zakupie:
Założona na próbę inna kierownica (serducho):
Dołożony podłokietnik/schowek:
Docelowa kierownica:
Czerwone lampy tył (malowane):
Setup zimowy (20018/2019):
Kilka zdj. po solidniejszym umyciu auta:
Kilka zdjęć po założeniu kół letnich (Rondell):
Zmiana wydechu (Eisenmann w wersji SPORT)
Tutaj małe porównanie jak wyglądał stary wydech a jak nowy:
Video (słaba jakość ale coś tam słychać):
https://youtu.be/PXSG68CfArI
-
barysm otrzymał punkt reputacji od Bartek.P [E34] barysm - 540iA
Hej, przedstawiam swoje zielone E34. Auto wyszło z fabryki jako 540i zespolonem z automatyczną skrzynią biegów. Automat pozostaje, ma być jak najbliżej oryginału w jak najlepszym stanie.
Przeróbki idą w stylu "german".
Wymiany/naprawy/modyfikacje od zakupu do dnia obecnego:
- koła zima 18"
- koła lato 18" Rondell 0058 (8,5 + 10j)
- koła lato na następny sezon 18" ACS Rennsport 2 (4x8,5j)
- zawieszenie gwintowane od PK
- wydech końcowy Eisenmann w wersji RACE
- wydech środkowy w postaci 2 rurek zrobionych z kwasówki
- lampy tył oryginalne M5 (biały kierunek)
- oryginalna kierownica drewniana Nardi dla BMW
- schowek/podłokietnik pomiędzy fotele przednie
- czarna blenda tylna M5 (kupiona i czeka na wolną chwilę)
- zakup listew bocznych (nowe ASO) i montaż
- zakup listew dolnych drzwi (nowe ASO - leżą pomalowane już w kolor)
- nabicie klimatyzacji, wymiana tarcz, klocków, filtrów, el. zawieszenia, silnika itd by auto było całkowicie sprawne
- dokupienie brakujących spinek, plastików, dywaników itd...
Plany na modyfikacje/zakup części itd:
- dokupienie rantów do felg ACS, przygotowanie całościowo felg na sezon 2020
- skręcenie gwintu (przód) i ustawienie odpowiedniej wysokości tył
- zakup dystansów po regulacji wysokości
- przesunięcie odcinki oraz popcorn
- czerwone pasy (Winkelhock) - dogadane, czekają na odbiór i montaż
- poprawienie przednich lamp (obecnie siedzi xenon który idzie do śmieci i wraca oryginał)
- zmiana foteli (najprawdopodobniej sporty, czarne w prądzie)
- zabezpieczenie spodu auta
Zdjęcia auta zaraz po zakupie:
Założona na próbę inna kierownica (serducho):
Dołożony podłokietnik/schowek:
Docelowa kierownica:
Czerwone lampy tył (malowane):
Setup zimowy (20018/2019):
Kilka zdj. po solidniejszym umyciu auta:
Kilka zdjęć po założeniu kół letnich (Rondell):
Zmiana wydechu (Eisenmann w wersji SPORT)
Tutaj małe porównanie jak wyglądał stary wydech a jak nowy:
Video (słaba jakość ale coś tam słychać):
https://youtu.be/PXSG68CfArI