Skocz do zawartości

--=CZARNY=--

Użytkownik
  • Zawartość

    2 214
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

--=CZARNY=-- wygrał w ostatnim dniu 26 Listopad

--=CZARNY=-- ma najbardziej lubianą zawartość!

2 obserwujących

O --=CZARNY=--

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • Lokacja
    Okolice Wrocławia

Ostatnio na profilu byli

356 wyświetleń profilu
  1. [E36] 316i Coupe HELLROT 4.4 V8 ku***ca OD DAWIDA

    Konkret zabawka do tego ten nowy hellrot chyba najlepszy kolor jak dla mnie na e36 coupe. Wydech tylko i wyłącznie dwururka, mimo V8 pod maską i tak z tyłu wygląda to komicznie do e36 Auto robi wrażenie do tego ten dźwięk.... na żywo dopiero musi być niezły sk**wiel !!! GRATULACJE projektu! Akurat z tym bym polemizował e36 ładniej wygląda na 17" z ładną bardziej mięsistą oponą, do tego może leżeć jeszcze niżej co może akurat w tym przypadku patrząc na piec nie wyszło by na dobre ale skręcane 17" jak dla mnie na e36 robi większy rozpiździel bez dwóch zdań! Natomiast 18" nie skreślam bo gdy Dawid lekko wypcha przód i zrobi lekkie kąty na tyle też będzie się to mocno broniło ale ja zostanę przy 17" i bardziej mięsistej oponie pasującej do budy e36
  2. [e39] --=CZARNY=-- 528i M-Pakiet IMOLA

    Siema korzystając ostatnio z ładnej pogody i nowo otwartego odcinka S5 postanowiłem przepalić imolkę i zrobić jakieś foty i wszystko było fajnie do puki po powrocie nie podniosłem maski a tam...? chłodnica zrobiła psikus, zaczął puszczać standardowo króciec odpowietrzający, na szczęście wypluło z 2 setki... wiec szybkie zakupy i już jest nowa chłodnica wraz z płynem do całego układu chłodzenia Pozdro 1 2 3 4 5 6 7
  3. [e39] 535iM "Ruda" by ryyyan

    Ciekawa sztuka i fajnie zestawienie jedynie ten prześwit na przodzie trochę kuje po oczach, pokusił bym się o minimalne obniżenie max do 3cm jakiś firmowy kit.
  4. [e34] kamils13 -->> E34 540iA remake

    Auto wiadomo swietne ale foty tez fajnie ci wychodzą.
  5. witam jaka cena bedzie za e39 ?

  6. siemka powiedz mi jaka cena bedzie za e39 ?

  7. [e39] --=CZARNY=-- 528i M-Pakiet IMOLA

    Siema E39 miało we wrześniu małą stłuczkę parkingową cofający starszy Pan nie zauważył czerwonego BMW i cofnął prosto w przód e39 ucierpiał lekko zderzak listwa i błotnik. By nie dokładać do tego interesu i nie szarpać sobie nerwów z ubezpieczalnią auto poszło na warsztat i rozliczenie bezgotówkowe oczywiście z OC sprawcy. Wpadł nowy zderzak OEM nowa listwa OEM a błotnik został naprawiony i przy okazji polakierowana została tylna klapa, gdzie wyszła ruda standardowo przy podświetleniu tablicy. E39 Ląduje niedługo na sprzedaż w głowie zrodził się inny plan, ciśnienia nie ma wiec na razie spróbuję na forach by poszła w dobre ręce
  8. [E36] 316i Coupe HELLROT 4.4 V8 ku***ca OD DAWIDA

    Z tym wnętrzem to dobre co najlepsze auto z PD a ludzie nie kojarzą.... Jak już psikasz to psiknij tez pas przedni w kolor, a pokrywy silnika na srebrno jak OEM będzie na pewno ładniej
  9. [E39] Wojtek - 525i

    Gruba z niej sztuka brakuje ok 1cm gleby na przodzie i nawiercanej tarczy przód.
  10. [E36] 316i Coupe HELLROT 4.4 V8 ku***ca OD DAWIDA

    Przecież jedna strona może brzmieć i wyglądać poprawnie https://www.youtube.com/watch?v=vS_6t0Iyec8 dwa wydechy w e36 to nie ta bajka... Zapier..la okrutnie ta bestia!
  11. [E36] 316i Coupe HELLROT 4.4 V8 ku***ca OD DAWIDA

    Åoł e36 coupe w hellrocie to jest to co mnie prześladuje od dłuższego czasu do tego V-ka pod maską, może wyjść z tego dobry sk***iel Powodzenia co do gwintu przy takim piecu tylko wyższa półka np. KW lub BC Racing
  12. [E30] 325iA na wąskiej-bezdasznik by Stammek

    Ale grubas nie myślałem ze aż tak dobrze to wszystko siądzie. Końcowa pucha tylko troche straszy wyglądem. Jest inna niż wszystkie gruubo!
  13. [e46] mathew325 - Bmw e46 m3

    Do tej pory jest na grubasie! Czekamy na koła.
  14. [e39] --=CZARNY=-- 528i M-Pakiet IMOLA

    Siema odkopię trochę, dalej bez mian wieje nudą Z racji ze stare szczeki skończyły swój żywot wpadł nowy zestaw szczek wraz z kompletem sprężyn MEYLE przy okazji jakieś fotexy gdzieś po drodze... pozdro
  15. [E36] Cabrio Fisiek

    Przód strasznie pieje... Po za tym cabrio kozak, ten kolor jest świetny.
×