Skocz do zawartości

Lord Lukasz

Użytkownik
  • Zawartość

    243
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Lord Lukasz wygrał w ostatnim dniu 7 Marzec

Lord Lukasz ma najbardziej lubianą zawartość!

1 obserwujący

O Lord Lukasz

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    BMW e36 330i
  • Lokacja
    Sanok

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Tak już wszystko wiem chwile drązylem temat i faktycznie w e36 m3 smg było zbiorniczki montowane w zderzaku i ta opcje kiedyś zastosuje chociaż tak jak wspomniałem , od 3 lat auto moje deszczu nie widziało a wycieraczki włączam tylko jak z myjni wyjeżdżam. Da rady rady zrobić dokładniejsze fotki tej obudowy filtra powietrza co masz ?
  2. Końcowe foty , kiedyś jeszcze zamontuje zbiorniczek od spryskiwaczy ale narazie nie mam pomysłu na niego niestety wleciał stozek bo żadna puszka się nie mieści... Czas realizacji pół roku, 90% prac wykonane samodzielnie.
  3. W tej budzie to już 4 silnik , faktem jest ze ze takie zmiany z 2.5 na 2.8 i później nawet z 2.8 na 3.0 przestały cieszyć po niedługim czasie... ale z V8 to trochę inna historia, zakres prac przy swapie był kilkanaście razy większy niż przy poprzednich na R6 i różnica jest naprawdę ogromna pod każdym względem... wiec przynajmniej do końca sezonu będzie napewno przyjemnie
  4. Tak wiem , czujnik stopu ma jakiś problem
  5. Pierwsze kilometry, narazie testy bez ognia i bez katowania. Silnik nie odplany kilka lat wiec spokojne testy
  6. swap prawie ukończony, jeszcze trochę kosmetyki, jakiś pomysł na obudowę filtra i wydech.
  7. https://youtu.be/fPjLKwMvBk8 Co do skrzyni to wstępnie miał być adapter i skrzynia z m54, trafiło się bardzo okazyjnej cenie 5B wiec takie wrzuciłem, Dyfer jest 3.15 wiec liczę będzie przez jakiś czas ok Teraz czas na mało widoczne prace, nowe przewody hamulcowe i przebudowa układu paliwowego (przewodów) tak żeby pożar jakiś się nie zdarzył na sam koniec budowa układu wydechowego,
  8. Zdecydowałem się na pewny zestaw i miske wraz z łapami zamówiłem od firmy Adamat - Adam Walczak, bardzo ok człowiek, w czasach gdzie niektórzy za porady techniczne chcą kasę to on bez łaski zawsze odbierze tel i podpowie jak jest zagadka Generalnie nie buduje upierdalacza do latania bokiem wiec chce wszystko maxymalnie OE zrobić czyli stabilizator da się zamontować i jest z tylu przed belka i klima tez będzie
  9. Ok wrzuciłem na podana stronkę, myśle ze będą już działać tylko kolejność rozwaliło
  10. Mała aktualizacja. Od września trwają prace nad swapem 4.4 v8 m62, silnik rozebrany i odświeżony, sprzęgło custom, skrzynia OE 5 biegów od m62. Na chwile obecna silnik wrzucony, ustawiony i 3 dni temu odpalony Teraz 2 etap, maxymalne ukrycie wszystkich wiązek. Custom wydech. I składanie komory.
  11. Zgadza sie po***alo mi sie lekko, rant jest 3” i bęben 6” + teraz rotor poszedł w środek wiec jest 9,5” . Tak czy tak błotnik trzeba było rolowac dosyć zeby na seryjnych kątach z przodu bardzo nie wystawało z tylu jest bęben 7” i rant 3,5 + rotor i wychodzi 11”
  12. Dawno nie wrzucałem fotek wiec kilka aktualnych, w aucie zmienił sie rozmiar felg, teraz z tylu 11j a przod 10j, zmieniony wydech na custom z puszkami magnaflow, z tylu regulowane amory koni sport z betonami od helmuta, przod cały zawias malowanie piecowe i wszystkie nowe elementy i na koniec dorzucone spryski lamp.
  13. Koniecznie w pierwszej kolejnosci zrealizuj plan z przednim zawiasem bo przod jest wyżej niż tył
  14. Kilka fotek ustrzelonych na zakończenie sezonu, auto w sumie juz pod kocem w garazu... przez zimę troche mechanicznych drobiazgów bedzie robione. W ostatniej chwili wpadł Eisenmann
  15. No tyle wlasnie wychodzi i nie ma az takiego ryzyka ze nawet z Półki w sklepie dostanie sie podróbkę jak to często bywa w przypadku mobila, Castrola czy ostatnio często kombinowanego Motula
×
×
  • Utwórz nowe...