Skocz do zawartości

Lord Lukasz

Użytkownik
  • Zawartość

    256
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

Lord Lukasz wygrał w ostatnim dniu 13 Lipiec

Lord Lukasz ma najbardziej lubianą zawartość!

1 obserwujący

O Lord Lukasz

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    BMW e36 330i
  • Lokacja
    Sanok

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Koneserzy gatunku, napisz co rozumiesz pod tym twierdzeniem ? I wogule co do czego nie pasuje wg Ciebie ? Szeroka nerka do przedliftowego błotnika bez kierunków ? Czlowieku co ma prawdziwy german style wspólnego z takim czymś ? Błotniki z przodu są wyciągnięte 1cm, ma być szeroko i na ziemi i z niczego się nie wytłumaczam bo zawsze od samego początku syndykatu robię to i każde auto auto w jednym kierunku... co z tego z poliftowa nerka jak i tak fabrycznie nie było nigdy czarnych a co drugie e36 ma czarna spedzilem na gf w tym roku wyjątkowo dużo czasu na prezentacji i słabe wytłumaczenie jest wtedy kiedy na pytanie dlaczego z tylu koza ktoś odpowiada ze buda zgodna z vin w OE lakierze i szkoda błotników i hu* z tego ze dobre szerokie koło jak zero spasów i koza z tylu... Kazdy prawdziwy german jeśli jest robiony bez kompromisów będzie znacznie odbiegał wyglądem od OE auta, a jak ktoś ma lalkę i chce na siłe zrobić z niej germana to wychodzi zazwyczaj zle bo nie wyobrażam sobie naprzyklad 11cali w OE blotniku
  2. To jest rocznik 1992, nie miał fabrycznie kierunków , wiem ze teraz nastał nowy trend i wyznacznikiem zajebistosci jest zgodność z vinem ale ja osobiście nie mam obsesji na ten temat, silnik nie jest zgodny z vinem środek polift , front tez Na ten moment zgodny z vinem jest napewno kolor I najważniejsza kwestia która kwalifikuje auto do kategori ulepów czyli m pakiet dokładany nie z vinu
  3. Wyciągnięty jest tunel do tarczy i w tym miejscu jest filtr, nie jeżdżę po lesie i jak deszcz pada wiec dla mnie rozwiązanie dobre ale dla auta jeżdżącego codziennie w każdych warunkach taka opcja odpada
  4. A nie wiem ktoś dwie strony wcześniej podał link i tam wrzucam
  5. Mała aktualizacja, V8 narazie sprawuje się zadziwiająco bezproblemowo, dolot ogarnięty , narazie kosztem klimy bo rura poprowadzona w miejscu gdzie miał być osuszacz.... czujnik temp zasysanej zamontowany obok filtra i temp w odlocie cały czas taka jaka aktualnie na zewnątrz. wymieniony komplet cewek oraz testy wosku Zymol concurs który powala na kolana
  6. Ja z tych co biorą do siebie to co inni piszą wiec popracuje nad tym bo jeszcze pare drobiazgów mam do ogarnięcia, muszę jakiś dolot sensowny zbudować , upchać kompresor od klimy i ogólnie 3 lata się zbieram żeby raz a dobrze budę pomalować ale z powyższych powodów jeszcze nic z tego nie wyszło bo nie znalazłem odpowiedniej osoby ale jak dotrwam do jesieni z tym autem to już muszę to koniecznie ogarnąć
  7. Naprawdę sądzisz ze komora w tym aucie jest nie do końca dobrze ? Widziałeś kiedyś OE komorę w początkowych rocznikach e36, pod każdym uchwytem jest fabrycznie niedomalowana... Pozatym lakiernictwo to jedyny temat którego sam nie ogarniam wiec musiałem zlecić to komuś i do tego musiało to być zrobione u mnie w warsztacie bo nie było opcji transportu gdziekolwiek, piecem wjeżdżałem do budy chyba z 4 razy i mimo ze bardzo się starałem tu czy tam się lekko zadrapał pooglądałem na gf każda komorę która była otwarta i naprawdę nie sądzę ze wyszło zle
  8. Niestety tylko na sobotę przyjechałem i nie było czasu na zrobienie hałasu ale słuchając innych V8 tez uświadomiłem sobie ze wydech udał się naprawdę dobrze
  9. Nie liczę pln wydanych na auto ale tak ogólnie zakup silnika + rozebranie go i uszczelnienie około 7k, zestaw do e36 czyli miska łapy kolektory, przeróbka wału 3k, skrzynia OE v8 5B + custom koło jednomasowe i sprzęgło 3,7k, wydech 2,2k. I drobiazgi typu nowa chłodnica , filtr, przeniesienie stab do tylu, oleje płyny około 1k tak wiec nie mając 16-17k nie da się tego zrobić dobrze... i ta kwota to z opcja samodzielnego ogarnięcia tematu wiadomo można druta zrobić jak większość czyli wrzucić silnik taki jaki będzie, można dać adapter i skrzynie z m50, można tez połączyć to z wydechem z 2.8, wyniesie taki swap max 12k
  10. Kilka fotek z pierwszej imprezy w tym roku, BMW Weekend Bieszczady
  11. Nie wiem jak w innych miastach ale u mnie to żaden problem, robię dodatkowe badanie techniczne za 20pln, jakikolwiek rachunek faktura na zakup silnika i bez problemu robią zmianę w dowodzie Rej. Planuje to zrobić chociaż szczerze przyznać ze kilkadziesiąt swapow ludziom zrobiłem w ciągu ostatniego roku i nikt nigdy nie poruszał tego tematu
  12. Dużo osób myśli o takim swapie ale zderzenie z rzeczywistością czyli koszt takiego swapa i level trudności powodują ze wybierają R6 bo za ta sama kwotę można zrobić doładowane R6 z większa mocą i swap dużo łatwiej ogarnąć... .... ale wg. mnie m60, m62 to najlepsze i najbardziej trwałe V8 jakie Bmw zrobiło , pozatym żadne R6 nie wyda z siebie takiego dźwięku jak wolnossące v8 i nic pod maska nie będzie wyglądało lepiej, duzo teori usłyszałem ze e36 z m62 nie prowadzi się itp... jak zwykle wyszło ze to zwykle pi***olenie silnik wstaje od dołu i jest na tyle elastyczny ze w lekkim e36 nie trzeba chłostać go do końca obrotomierza żeby jechał. I tak ciekawostka... wydech przy deptaniu po gazie hałasuje dosyć mocno, ale mimo to przy stałej prędkości 100-130 jest mega cicho i bez męczenia ucha tak jak to bywa w przypadku r6 można lecieć po trasie. skrzynia 5B przy moim przełożeniu dyfra 3.15 jest bardzo ok. Takie odczucia po pierwszych miesiącach przygody z v8 w e36
  13. Auto jest skończone, sezon się zaczął i trochę jeżdżę, jeszcze klima została ale tym się zajmę po GF, pozatym po kilku kosmetycznych problemach na początku jak narazie wszystko działa jak należy
  14. Tak już wszystko wiem chwile drązylem temat i faktycznie w e36 m3 smg było zbiorniczki montowane w zderzaku i ta opcje kiedyś zastosuje chociaż tak jak wspomniałem , od 3 lat auto moje deszczu nie widziało a wycieraczki włączam tylko jak z myjni wyjeżdżam. Da rady rady zrobić dokładniejsze fotki tej obudowy filtra powietrza co masz ?
  15. Końcowe foty , kiedyś jeszcze zamontuje zbiorniczek od spryskiwaczy ale narazie nie mam pomysłu na niego niestety wleciał stozek bo żadna puszka się nie mieści... Czas realizacji pół roku, 90% prac wykonane samodzielnie.
×
×
  • Utwórz nowe...