Skocz do zawartości

Lord Lukasz

Użytkownik
  • Zawartość

    251
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Lord Lukasz wygrał w ostatnim dniu 7 Marzec

Lord Lukasz ma najbardziej lubianą zawartość!

1 obserwujący

O Lord Lukasz

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    BMW e36 330i
  • Lokacja
    Sanok

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja z tych co biorą do siebie to co inni piszą wiec popracuje nad tym bo jeszcze pare drobiazgów mam do ogarnięcia, muszę jakiś dolot sensowny zbudować , upchać kompresor od klimy i ogólnie 3 lata się zbieram żeby raz a dobrze budę pomalować ale z powyższych powodów jeszcze nic z tego nie wyszło bo nie znalazłem odpowiedniej osoby ale jak dotrwam do jesieni z tym autem to już muszę to koniecznie ogarnąć
  2. Naprawdę sądzisz ze komora w tym aucie jest nie do końca dobrze ? Widziałeś kiedyś OE komorę w początkowych rocznikach e36, pod każdym uchwytem jest fabrycznie niedomalowana... Pozatym lakiernictwo to jedyny temat którego sam nie ogarniam wiec musiałem zlecić to komuś i do tego musiało to być zrobione u mnie w warsztacie bo nie było opcji transportu gdziekolwiek, piecem wjeżdżałem do budy chyba z 4 razy i mimo ze bardzo się starałem tu czy tam się lekko zadrapał pooglądałem na gf każda komorę która była otwarta i naprawdę nie sądzę ze wyszło zle
  3. Niestety tylko na sobotę przyjechałem i nie było czasu na zrobienie hałasu ale słuchając innych V8 tez uświadomiłem sobie ze wydech udał się naprawdę dobrze
  4. Nie liczę pln wydanych na auto ale tak ogólnie zakup silnika + rozebranie go i uszczelnienie około 7k, zestaw do e36 czyli miska łapy kolektory, przeróbka wału 3k, skrzynia OE v8 5B + custom koło jednomasowe i sprzęgło 3,7k, wydech 2,2k. I drobiazgi typu nowa chłodnica , filtr, przeniesienie stab do tylu, oleje płyny około 1k tak wiec nie mając 16-17k nie da się tego zrobić dobrze... i ta kwota to z opcja samodzielnego ogarnięcia tematu wiadomo można druta zrobić jak większość czyli wrzucić silnik taki jaki będzie, można dać adapter i skrzynie z m50, można tez połączyć to z wydechem z 2.8, wyniesie taki swap max 12k
  5. Kilka fotek z pierwszej imprezy w tym roku, BMW Weekend Bieszczady
  6. Nie wiem jak w innych miastach ale u mnie to żaden problem, robię dodatkowe badanie techniczne za 20pln, jakikolwiek rachunek faktura na zakup silnika i bez problemu robią zmianę w dowodzie Rej. Planuje to zrobić chociaż szczerze przyznać ze kilkadziesiąt swapow ludziom zrobiłem w ciągu ostatniego roku i nikt nigdy nie poruszał tego tematu
  7. Dużo osób myśli o takim swapie ale zderzenie z rzeczywistością czyli koszt takiego swapa i level trudności powodują ze wybierają R6 bo za ta sama kwotę można zrobić doładowane R6 z większa mocą i swap dużo łatwiej ogarnąć... .... ale wg. mnie m60, m62 to najlepsze i najbardziej trwałe V8 jakie Bmw zrobiło , pozatym żadne R6 nie wyda z siebie takiego dźwięku jak wolnossące v8 i nic pod maska nie będzie wyglądało lepiej, duzo teori usłyszałem ze e36 z m62 nie prowadzi się itp... jak zwykle wyszło ze to zwykle pi***olenie silnik wstaje od dołu i jest na tyle elastyczny ze w lekkim e36 nie trzeba chłostać go do końca obrotomierza żeby jechał. I tak ciekawostka... wydech przy deptaniu po gazie hałasuje dosyć mocno, ale mimo to przy stałej prędkości 100-130 jest mega cicho i bez męczenia ucha tak jak to bywa w przypadku r6 można lecieć po trasie. skrzynia 5B przy moim przełożeniu dyfra 3.15 jest bardzo ok. Takie odczucia po pierwszych miesiącach przygody z v8 w e36
  8. Auto jest skończone, sezon się zaczął i trochę jeżdżę, jeszcze klima została ale tym się zajmę po GF, pozatym po kilku kosmetycznych problemach na początku jak narazie wszystko działa jak należy
  9. Tak już wszystko wiem chwile drązylem temat i faktycznie w e36 m3 smg było zbiorniczki montowane w zderzaku i ta opcje kiedyś zastosuje chociaż tak jak wspomniałem , od 3 lat auto moje deszczu nie widziało a wycieraczki włączam tylko jak z myjni wyjeżdżam. Da rady rady zrobić dokładniejsze fotki tej obudowy filtra powietrza co masz ?
  10. Końcowe foty , kiedyś jeszcze zamontuje zbiorniczek od spryskiwaczy ale narazie nie mam pomysłu na niego niestety wleciał stozek bo żadna puszka się nie mieści... Czas realizacji pół roku, 90% prac wykonane samodzielnie.
  11. W tej budzie to już 4 silnik , faktem jest ze ze takie zmiany z 2.5 na 2.8 i później nawet z 2.8 na 3.0 przestały cieszyć po niedługim czasie... ale z V8 to trochę inna historia, zakres prac przy swapie był kilkanaście razy większy niż przy poprzednich na R6 i różnica jest naprawdę ogromna pod każdym względem... wiec przynajmniej do końca sezonu będzie napewno przyjemnie
  12. Tak wiem , czujnik stopu ma jakiś problem
  13. Pierwsze kilometry, narazie testy bez ognia i bez katowania. Silnik nie odplany kilka lat wiec spokojne testy
  14. swap prawie ukończony, jeszcze trochę kosmetyki, jakiś pomysł na obudowę filtra i wydech.
  15. https://youtu.be/fPjLKwMvBk8 Co do skrzyni to wstępnie miał być adapter i skrzynia z m54, trafiło się bardzo okazyjnej cenie 5B wiec takie wrzuciłem, Dyfer jest 3.15 wiec liczę będzie przez jakiś czas ok Teraz czas na mało widoczne prace, nowe przewody hamulcowe i przebudowa układu paliwowego (przewodów) tak żeby pożar jakiś się nie zdarzył na sam koniec budowa układu wydechowego,
×
×
  • Utwórz nowe...