Skocz do zawartości

david

Użytkownik
  • Zawartość

    1 660
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

david wygrał w ostatnim dniu 2 Grudzień 2017

david ma najbardziej lubianą zawartość!

1 obserwujący

O david

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • Płeć
    Nie chcę podawać
  • Lokacja
    TARNOW

Ostatnio na profilu byli

253 wyświetleń profilu
  1. za***iste te apexy i lekkie. Dużo wyszedł transport i cło ?
  2. To jeszcze dwie fotki
  3. Nie do końca tylko dźwięk , choć faktycznie ls brzmi wg najlepiej ze wszystkich v8 jakie słyszałem. Chodzi tez o to jak mocno rozwojowy jest ten silnik a przy tym lekki i mega kompaktowy. Taka ciekawostka , że jest lżejszy nawet od s54. A tak już poważniej to jakie v8 wg Ciebie jest lepszym wyborem ? Bo tutaj zamawiam zestaw kutego strokera na „381” czyli 6.3 litra i z portingiem głowic i wałkiem robi się około 500km na dzień dobry a to nadal konie wolnossące gdzie mogę dołożyć dedykowany kompresor itd
  4. Generalnie pi***olisz jak potłuczony porównywanie s85 do ls i nazywanie tego drugiego szmelcem o tym świadzczy. Ale po to jest forum żeby sobie każdy mógł pogadać
  5. Kurde , zdjęcia się wysypały. Postaram się to naprawić a póki co pokaże kilka najbardziej aktualnych. Samochód ma pościągane progi , przód i lampy żeby się to przypadkiem gdzieś bez sensu nie uszkodziło ale generalnie wszytko jest. LS1 połączony adapterem ze skrzynią z e60 530d , zamach custom i sprzęgło e60 m5 obite kevlarem. kola motec nitro 11x19 i 8.5x19 opony michelin 305/30/19 i 255/35/19
  6. Aleś Panie dał do pieca ! Piękne auto
  7. Taki klekoczący m3 / m5 killer
  8. david

    [E28] M535i

    Hohoho , fajny zakup !
  9. Oczywiście auto dostało zawieszenie gwintowane h&r monotube z kompota , stabiluzatory z m3 cabrio przód i m pakiet cabrio tył, wzmocnienie podłogi, wszystkie nowe elementy zawieszenia , sporo elementów malowanych proszkowo itd itp , hamulce z kompota : zaciski maserati quattroporte i tarcze range rover sport, tył wiercone tarcze z 330ci, szpera custom na bazie dyfra z 330d 2.28 ...i dużo , dużo więcej ale już mi się tego nie chce wszystkiego opisywać :rotfl: lampy xenon , przerobione na bi-xenon na soczewkach z f30 z wnętrzem tytanowym : i tak dumałem , myślałem czy dizel czy nie dizel i jednak nie dizel .... rozważałem 2jz , s62 albo jakieś inne v8 ...po konsultacji z Leo wybiłem sobie z głowy 2jz, s62 jest mało rozwojowy ...no to inne v8... i padło na silnik którego dźwięk zawsze wywoływał u mnie dreszcze LS1 z corvette. Podczas odbioru i w trakcie załadunku : a tu już na miejscu przy biorcy a finalnie ma być tak : Będę się starał na bieżąco aktualizować postępy
  10. wiadomo , każdy ma swój gust. niektórzy przylepiają skrzela na błotnikach w zwykłych coupe a ja zaspawałem w mkowych co do szybkości to myślę , że nie będzie wolniejszy niż kompot bo coś tam jeszcze jest do ugrania na tym setupie Kamil , już mi się znudziło upośledzanie auta naciągami. To auto ma dawać frajdę i się dobrze prowadzić. Co do koloru to nie jest Laguna tylko Santorini Blue 2 Klapa csl mi strasznie po głowie chodzi ale kurde oryginał mnie odstrasza $
  11. nie do końca santorini tylko laguna i nie do końca bbs rk tylko apex arc-8 ale też 18" , też czarne i też z balonową oponą którą chcę mieć u siebie ; generalnie chciałbym mniej więcej taki efekt osiągnąć
  12. Mx Profi Ci to zregeneruje bez problemu. A tak w ogóle to pięknie działasz !
  13. coraz więcej ludzi wychodzi poza schemat koło + gleba + m pak
  14. Kujon , tylne lampy sprowadzałem aż z Cottbus we wschodnich Niemczech a lusterka jednak zmieniłem na oem m3 bo te schnitzera europejskie gryzły mi się ze spikerem klapy z angolskiej alpiny b3 3.3 A koła czekają takie (to przez nie się zrobiło całe to zamieszanie) Ze spraw stylistycznych zastanawiam się jeszcze tylko nad klapą z csl - podoba mi się ale z drugiej strony spoiler alpiny to mniej spotykany gadżet ale z drugiej strony pasowałoby to do takiego gadżetu :
×
×
  • Utwórz nowe...