Skocz do zawartości

high-tech

High-Tech Tuning
  • Liczba zawartości

    7 085
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    40

Ostatnia wygrana high-tech w dniu 27 Marca 2018

Użytkownicy przyznają high-tech punkty reputacji!

9 obserwujących

O high-tech

  • Urodziny 1981.07.18

Contact Methods

  • Strona internetowa
    http://www.high-tech-tuning.pl

Profile Information

  • Płeć
    Nie chcę podawać
  • Lokacja
    Modlin Twierdza

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

high-tech's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

261

Reputacja

  1. Byku, Ty w przedliftowym e39?! Chyba się komuś zatęskniło za dłubaniem w wolnej chwili pozdro
  2. Super e28 i super setup. Kolor wyeksponował idealnie m-techa! W dobre ręce trafiła, gratki Łukaszu. pozdro
  3. Dawid, czy te zegary świecą ok? Bo spać nie mogę, że w tym kocie wszystko musi być czerwone pozdro
  4. A jednak nie tylko mi ten ogołocony rant nie siadł w gust. pozdro
  5. Zdecydowanie lepszy setup i stan od poprzedniej No to już nas jest kilku z tymi e24 w garażu! Ja na wiosnę swoja gwintuję, już wszystko w kartonie czeka pozdro
  6. high-tech

    [E28] M535i

    Takie tematy lubię najbardziej - zdrowa baza do zrobienia pod siebie! Obserwuję bacznie. Powodzonka! pozdro
  7. każdy o nie płacze, kupiłeś nowe? co to? pozdro
  8. Mega auto i fanty, ale IMO niesmaczne to koło z tyłu wyszło. Skoro nie obciera, to tylko utwierdza mnie w tym, że powinieneś zarolowac wewnętrzny rant i dac 245, żeby naciąg był GS a nie JDM. pozdro
  9. Marcin, co to za opony, bo rozmiar już znam, a siadło w tym setupie idealnie zarówno na felgę, jak i na auto. pozdro ps. i zupełnie nie wiem gdzie tam niby z tyłu japa lub brak spasu przy 17
  10. Marku, przecież w wiekszosci te buńczuczne internetowe patatajstwo to na żywo się łasi. O czym Wy rozmawiacie hahaha, telefonu by nie zniesli, a co mówić o konfrontacji oczy w oczy Na zloty w moro będą jeździć dla kamuflażu Toć wystarczy na fb wejść na profil i popaczać na te selfiaki przy lustrze w skarpetach hahahaha. Dawid, paka jutro leci, skoro jwsteś na etapie kabelków Pozdro
  11. Zgadzam się z Tobą, porozmawiajmy teraz o przebiegach i rodzinie wrzucając jak największe foto Taka lekka zmiana tematu to rozumiem w ramach aktywnej moderacji? pozdro
  12. A jednak dochodzimy do kwestii praktyczności które to auta GS nawet na 18" są w stanie wykorzystać potencjał motoru przy dobrym spasie?! Nawet m54b30 w e36 To 17" jest idealna, czy nie jest? Dlatego, że progi idą za nisko? Czy że błotnik za blisko opony? A może dlatego, że 5 lat temu były tanie? Bo teraz nawet 17" są trudniej dostępne i droższe od 18" wtedy. Coś ktoś ostatnio pisał o hipokryzji Dobry spas będzie tarł zarówno w 17, jak i 18 i nie wynika to z tej skromnej różnicy na średnicy a z geometrii zawieszenia, z tego jak koło kątem wpada na łączenie końca nadkola ze zderzakiem i z tego jak pracuje zawias, albo nie pracuje, bo i takie niektórzy mają. Wg mnie czarne e36 na acs jest ciut za nisko z tyłu, już łamie okrąg opony, ale kurde, nadal twierdzę, że 17" jest idealna na e36, nawet w ACS, który optycznie przez kształt rotora jest najmniejsza 3tlg. Więc sorry, ale nie zgodzę się, że mitem jest to, iż 17" jest idealna w e36 ps. Lat temu dawno można było poczytać jednego menela jak to w e30 najlepiej by mu siedziała 18", a koła skręcane są do dupy bo zawsze puszczają powietrze... ot. spasowanie jak w tym m3 nie jest idealne?! Kurde, takie też jest u Hubcia w e30 i jest to podpisane jako ESENCJA POLISH DEFINITION BMW-SYNDYKAT. To może jednak w e30 też idealnie siadłoby 18" pozdro
  13. A ja jak se przypomne, to miałeś błotniki na gładko, więc o czym gadka... Nadal podtrzymuje zdanie, że 17" jest idealna w e36 i nie zgodzę się, że to mit, ani ze względu na unikatowość 18, ani cenę 18" ani pokraczność 17" Pozdro
  14. Mity to sobie wymyślają lamusy, kiedy im się znudzi ich największy argument - MI SIĘ PODOBA. Jak się 3tlg wysypały, to się je kupowało od 1 do 2,5k a za 3k to już się kręciło nosem. Rynek zawsze pływał i raz się szukało rok ACS mając 10 kompletów futur, żeby w następnym roku mieć 5 kompletów ACS a tylko jeden futur, który zgarnął Patryczken A 18" w e36 nie wzięła się z rarytasowości tego rozmiaru, tylko z tego, że auto jest ciut wyżej, chyba, że większość tych co mieli 18" w e36 ściemniała mi z taką argumentacją 17" w e36 to nie mit, to idealne koło do kebsa przy srogim obniżeniu i na tym forum wg mnie najlepsze e36'stki stoją na 17", no nie tylko na tym forum pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...