A jednak dochodzimy do kwestii praktyczności które to auta GS nawet na 18" są w stanie wykorzystać potencjał motoru przy dobrym spasie?! Nawet m54b30 w e36
To 17" jest idealna, czy nie jest? Dlatego, że progi idą za nisko? Czy że błotnik za blisko opony? A może dlatego, że 5 lat temu były tanie? Bo teraz nawet 17" są trudniej dostępne i droższe od 18" wtedy. Coś ktoś ostatnio pisał o hipokryzji
Dobry spas będzie tarł zarówno w 17, jak i 18 i nie wynika to z tej skromnej różnicy na średnicy a z geometrii zawieszenia, z tego jak koło kątem wpada na łączenie końca nadkola ze zderzakiem i z tego jak pracuje zawias, albo nie pracuje, bo i takie niektórzy mają.
Wg mnie czarne e36 na acs jest ciut za nisko z tyłu, już łamie okrąg opony, ale kurde, nadal twierdzę, że 17" jest idealna na e36, nawet w ACS, który optycznie przez kształt rotora jest najmniejsza 3tlg. Więc sorry, ale nie zgodzę się, że mitem jest to, iż 17" jest idealna w e36
ps. Lat temu dawno można było poczytać jednego menela jak to w e30 najlepiej by mu siedziała 18", a koła skręcane są do dupy bo zawsze puszczają powietrze...
ot. spasowanie jak w tym m3 nie jest idealne?! Kurde, takie też jest u Hubcia w e30 i jest to podpisane jako ESENCJA POLISH DEFINITION BMW-SYNDYKAT. To może jednak w e30 też idealnie siadłoby 18"
pozdro