Skocz do zawartości

feli007

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    255
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Aktywność reputacji

  1. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od Rybka [E36] - JACHU - 328i Cabrio   
    Jachu nie słuchaj ich, będzie pięknie, w germanie koło może wystawać, a nie chować się jak w stance.
    Rób swoje i pokaż wszystkim efekt finalny.
    Pozdro  
  2. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od Thepiekarz [E36] - JACHU - 328i Cabrio   
    Jachu nie słuchaj ich, będzie pięknie, w germanie koło może wystawać, a nie chować się jak w stance.
    Rób swoje i pokaż wszystkim efekt finalny.
    Pozdro  
  3. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od agressor [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Witam,
    Na forum się dawno nie udzielałem, więc dla odświeżenia tematu wklejam kilka fotek.




  4. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od agressor [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Witam,
    Od ostatniego czasu nic nie modyfikowałem (jedynie kosmetyka auta), baur jeździ i ma się dobrze
    Poniżej przedstawiam kilka aktualnych fotek:



    Pozdrawiam
  5. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od Vitek_Słupsk [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Witam, czas na małą aktualizacje tematu.
    W tym roku zgłosiłem auto do uczestnictwa w Germanfest, więc ponizej przedstawię kilka zdjęć z prac przygotowawczych.
    Po pierwsze, wymiana poduszek silnika oraz wyczyszczenie wszystkiego "od dołu".
    Następnie poszukiwania nowej tylnej półki z oryginalnymi maskownicami głośników. Po zakupie półki trzeba było ją doprowadzić do stanu sprzed 30 lat oraz wpasować do wersji baur.
    Dla przykładu wklejam zdjęcie porównawcze mojej starej półki oraz nowej już po przeróbkach do Baura.
    Skoro wróciłem do oryginalnychmaskowic, musiałem znaleźć głośniki na tyle małe, by zmieściły się w oryginalne miejsce, lecz były w stanie dobrze grać, więc wybór padł na firmę Focal. Przy okazji wymieniłem przednie Pioneery, żeby całość była spójna i komponowała czysty dźwięk.
    Przód - Focal Auditor Evo ACX-130,
    Tył - Focal Auditor Evo ASE-130.
    Po złożeniu, spowrotem wyglądało jak 34 lata temu w salonie BMW (albo i lepiej, ponieważ nigdy oryginalnie nie było czarnych półek).
    Zamontowałem również oryginalne wygłuszenie maski.
    Przed samym wyjazdem wyczyściłem jeszcze silniczek krokowy, przepływomierz oraz przepustnicę (do każdego osobny spray/czyścik), ponieważ po rozgrzaniu silnik dziwnie chodził na wolnych obrotach. Na szczęście po "kąpieli" wszystko wróciło do normy.
    Jeszcze tylko korekta lakieru, odświeżenie nerek i można jechać w trasę prawie 600 km do Chotowej.
    Na GF skorzystałem z możliwości sprawdzenia kondycji silnika (w 2014 roku też sprawdzałem) i nic się nie zmieniło.
    Przedstawiłem wszystkim auto na prezentacji pod altaną, choć pogoda nie była zbyt łaskawa i co chwilę padał deszcz.
    Wieczorem zrobiłem kilka zdjęć przy legendarnym napisie, który już był po małych przejściach, ale jeszcze świecił.
    Powrót do domu z ekipą z Poznania (jeszcze raz dzięki za mile spędzony czas) i szybkie foto gdzieś na stacji.
    Po powrocie ogarniecie auta po trasie i korzystanie na maksa ze słonecznej pogody. 























  6. Like
    feli007 przyznał reputację dla MAREK GERMAN[E30] 325i Baur TC by Feli   
    Zgadza się Kuba , jednym z nielicznych, robię swoje , nie płacze i nie słucham ludzi którzy tylko piszą a nic nie zrobili!
     
    Pozdro 
  7. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od --=CZARNY=-- [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Witam, czas na małą aktualizacje tematu.
    W tym roku zgłosiłem auto do uczestnictwa w Germanfest, więc ponizej przedstawię kilka zdjęć z prac przygotowawczych.
    Po pierwsze, wymiana poduszek silnika oraz wyczyszczenie wszystkiego "od dołu".
    Następnie poszukiwania nowej tylnej półki z oryginalnymi maskownicami głośników. Po zakupie półki trzeba było ją doprowadzić do stanu sprzed 30 lat oraz wpasować do wersji baur.
    Dla przykładu wklejam zdjęcie porównawcze mojej starej półki oraz nowej już po przeróbkach do Baura.
    Skoro wróciłem do oryginalnychmaskowic, musiałem znaleźć głośniki na tyle małe, by zmieściły się w oryginalne miejsce, lecz były w stanie dobrze grać, więc wybór padł na firmę Focal. Przy okazji wymieniłem przednie Pioneery, żeby całość była spójna i komponowała czysty dźwięk.
    Przód - Focal Auditor Evo ACX-130,
    Tył - Focal Auditor Evo ASE-130.
    Po złożeniu, spowrotem wyglądało jak 34 lata temu w salonie BMW (albo i lepiej, ponieważ nigdy oryginalnie nie było czarnych półek).
    Zamontowałem również oryginalne wygłuszenie maski.
    Przed samym wyjazdem wyczyściłem jeszcze silniczek krokowy, przepływomierz oraz przepustnicę (do każdego osobny spray/czyścik), ponieważ po rozgrzaniu silnik dziwnie chodził na wolnych obrotach. Na szczęście po "kąpieli" wszystko wróciło do normy.
    Jeszcze tylko korekta lakieru, odświeżenie nerek i można jechać w trasę prawie 600 km do Chotowej.
    Na GF skorzystałem z możliwości sprawdzenia kondycji silnika (w 2014 roku też sprawdzałem) i nic się nie zmieniło.
    Przedstawiłem wszystkim auto na prezentacji pod altaną, choć pogoda nie była zbyt łaskawa i co chwilę padał deszcz.
    Wieczorem zrobiłem kilka zdjęć przy legendarnym napisie, który już był po małych przejściach, ale jeszcze świecił.
    Powrót do domu z ekipą z Poznania (jeszcze raz dzięki za mile spędzony czas) i szybkie foto gdzieś na stacji.
    Po powrocie ogarniecie auta po trasie i korzystanie na maksa ze słonecznej pogody. 























  8. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od MAREK GERMAN [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Od Tarnowa wszystko się zaczęło. Dzięki, twoje auto również się zmieniło przez te 10 lat! Najważniejsze, to obrać dany kierunek i podążać wytrwale do celu. Jesteś jednym z nielicznych, którzy pozostali z syndykatem od dawnych lat! Pozdrawiam 
  9. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od agressor [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Witam, czas na małą aktualizacje tematu.
    W tym roku zgłosiłem auto do uczestnictwa w Germanfest, więc ponizej przedstawię kilka zdjęć z prac przygotowawczych.
    Po pierwsze, wymiana poduszek silnika oraz wyczyszczenie wszystkiego "od dołu".
    Następnie poszukiwania nowej tylnej półki z oryginalnymi maskownicami głośników. Po zakupie półki trzeba było ją doprowadzić do stanu sprzed 30 lat oraz wpasować do wersji baur.
    Dla przykładu wklejam zdjęcie porównawcze mojej starej półki oraz nowej już po przeróbkach do Baura.
    Skoro wróciłem do oryginalnychmaskowic, musiałem znaleźć głośniki na tyle małe, by zmieściły się w oryginalne miejsce, lecz były w stanie dobrze grać, więc wybór padł na firmę Focal. Przy okazji wymieniłem przednie Pioneery, żeby całość była spójna i komponowała czysty dźwięk.
    Przód - Focal Auditor Evo ACX-130,
    Tył - Focal Auditor Evo ASE-130.
    Po złożeniu, spowrotem wyglądało jak 34 lata temu w salonie BMW (albo i lepiej, ponieważ nigdy oryginalnie nie było czarnych półek).
    Zamontowałem również oryginalne wygłuszenie maski.
    Przed samym wyjazdem wyczyściłem jeszcze silniczek krokowy, przepływomierz oraz przepustnicę (do każdego osobny spray/czyścik), ponieważ po rozgrzaniu silnik dziwnie chodził na wolnych obrotach. Na szczęście po "kąpieli" wszystko wróciło do normy.
    Jeszcze tylko korekta lakieru, odświeżenie nerek i można jechać w trasę prawie 600 km do Chotowej.
    Na GF skorzystałem z możliwości sprawdzenia kondycji silnika (w 2014 roku też sprawdzałem) i nic się nie zmieniło.
    Przedstawiłem wszystkim auto na prezentacji pod altaną, choć pogoda nie była zbyt łaskawa i co chwilę padał deszcz.
    Wieczorem zrobiłem kilka zdjęć przy legendarnym napisie, który już był po małych przejściach, ale jeszcze świecił.
    Powrót do domu z ekipą z Poznania (jeszcze raz dzięki za mile spędzony czas) i szybkie foto gdzieś na stacji.
    Po powrocie ogarniecie auta po trasie i korzystanie na maksa ze słonecznej pogody. 























  10. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od agressor [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Spoglądając na zdjęcia powyżej, musiałem znaleźć chwilkę, by zrobić jakieś "godniejsze uwagi" zdjęcia.
    Jeszcze raz podziękowania dla Mariuszd2000, który znów maczał swoje palce przy baurze, oraz firmie Tapwid za nowy dach. 
    Baur nareszcie wygląda dokładnie tak, jak wcześniej tego chciałem, więc kolejne zmiany nie będą mocno wpływać na zewnętrzny wygląd auta. Teraz w większej mierze pozostanie dopieszczenie pod względem mechanicznym, chociaż zawsze znajdzie się coś do wymiany (nowe listwy zderzaków, końcówki tłumika, itp.).
    Poniżej wstawiam zdjęcia lepszej jakości.






  11. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od DzikuCMS [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Witam, czas na małą aktualizacje tematu.
    W tym roku zgłosiłem auto do uczestnictwa w Germanfest, więc ponizej przedstawię kilka zdjęć z prac przygotowawczych.
    Po pierwsze, wymiana poduszek silnika oraz wyczyszczenie wszystkiego "od dołu".
    Następnie poszukiwania nowej tylnej półki z oryginalnymi maskownicami głośników. Po zakupie półki trzeba było ją doprowadzić do stanu sprzed 30 lat oraz wpasować do wersji baur.
    Dla przykładu wklejam zdjęcie porównawcze mojej starej półki oraz nowej już po przeróbkach do Baura.
    Skoro wróciłem do oryginalnychmaskowic, musiałem znaleźć głośniki na tyle małe, by zmieściły się w oryginalne miejsce, lecz były w stanie dobrze grać, więc wybór padł na firmę Focal. Przy okazji wymieniłem przednie Pioneery, żeby całość była spójna i komponowała czysty dźwięk.
    Przód - Focal Auditor Evo ACX-130,
    Tył - Focal Auditor Evo ASE-130.
    Po złożeniu, spowrotem wyglądało jak 34 lata temu w salonie BMW (albo i lepiej, ponieważ nigdy oryginalnie nie było czarnych półek).
    Zamontowałem również oryginalne wygłuszenie maski.
    Przed samym wyjazdem wyczyściłem jeszcze silniczek krokowy, przepływomierz oraz przepustnicę (do każdego osobny spray/czyścik), ponieważ po rozgrzaniu silnik dziwnie chodził na wolnych obrotach. Na szczęście po "kąpieli" wszystko wróciło do normy.
    Jeszcze tylko korekta lakieru, odświeżenie nerek i można jechać w trasę prawie 600 km do Chotowej.
    Na GF skorzystałem z możliwości sprawdzenia kondycji silnika (w 2014 roku też sprawdzałem) i nic się nie zmieniło.
    Przedstawiłem wszystkim auto na prezentacji pod altaną, choć pogoda nie była zbyt łaskawa i co chwilę padał deszcz.
    Wieczorem zrobiłem kilka zdjęć przy legendarnym napisie, który już był po małych przejściach, ale jeszcze świecił.
    Powrót do domu z ekipą z Poznania (jeszcze raz dzięki za mile spędzony czas) i szybkie foto gdzieś na stacji.
    Po powrocie ogarniecie auta po trasie i korzystanie na maksa ze słonecznej pogody. 























  12. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od ryyyan [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Witam, czas na małą aktualizacje tematu.
    W tym roku zgłosiłem auto do uczestnictwa w Germanfest, więc ponizej przedstawię kilka zdjęć z prac przygotowawczych.
    Po pierwsze, wymiana poduszek silnika oraz wyczyszczenie wszystkiego "od dołu".
    Następnie poszukiwania nowej tylnej półki z oryginalnymi maskownicami głośników. Po zakupie półki trzeba było ją doprowadzić do stanu sprzed 30 lat oraz wpasować do wersji baur.
    Dla przykładu wklejam zdjęcie porównawcze mojej starej półki oraz nowej już po przeróbkach do Baura.
    Skoro wróciłem do oryginalnychmaskowic, musiałem znaleźć głośniki na tyle małe, by zmieściły się w oryginalne miejsce, lecz były w stanie dobrze grać, więc wybór padł na firmę Focal. Przy okazji wymieniłem przednie Pioneery, żeby całość była spójna i komponowała czysty dźwięk.
    Przód - Focal Auditor Evo ACX-130,
    Tył - Focal Auditor Evo ASE-130.
    Po złożeniu, spowrotem wyglądało jak 34 lata temu w salonie BMW (albo i lepiej, ponieważ nigdy oryginalnie nie było czarnych półek).
    Zamontowałem również oryginalne wygłuszenie maski.
    Przed samym wyjazdem wyczyściłem jeszcze silniczek krokowy, przepływomierz oraz przepustnicę (do każdego osobny spray/czyścik), ponieważ po rozgrzaniu silnik dziwnie chodził na wolnych obrotach. Na szczęście po "kąpieli" wszystko wróciło do normy.
    Jeszcze tylko korekta lakieru, odświeżenie nerek i można jechać w trasę prawie 600 km do Chotowej.
    Na GF skorzystałem z możliwości sprawdzenia kondycji silnika (w 2014 roku też sprawdzałem) i nic się nie zmieniło.
    Przedstawiłem wszystkim auto na prezentacji pod altaną, choć pogoda nie była zbyt łaskawa i co chwilę padał deszcz.
    Wieczorem zrobiłem kilka zdjęć przy legendarnym napisie, który już był po małych przejściach, ale jeszcze świecił.
    Powrót do domu z ekipą z Poznania (jeszcze raz dzięki za mile spędzony czas) i szybkie foto gdzieś na stacji.
    Po powrocie ogarniecie auta po trasie i korzystanie na maksa ze słonecznej pogody. 























  13. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od bmw_e36.pawel [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Witam, czas na małą aktualizacje tematu.
    W tym roku zgłosiłem auto do uczestnictwa w Germanfest, więc ponizej przedstawię kilka zdjęć z prac przygotowawczych.
    Po pierwsze, wymiana poduszek silnika oraz wyczyszczenie wszystkiego "od dołu".
    Następnie poszukiwania nowej tylnej półki z oryginalnymi maskownicami głośników. Po zakupie półki trzeba było ją doprowadzić do stanu sprzed 30 lat oraz wpasować do wersji baur.
    Dla przykładu wklejam zdjęcie porównawcze mojej starej półki oraz nowej już po przeróbkach do Baura.
    Skoro wróciłem do oryginalnychmaskowic, musiałem znaleźć głośniki na tyle małe, by zmieściły się w oryginalne miejsce, lecz były w stanie dobrze grać, więc wybór padł na firmę Focal. Przy okazji wymieniłem przednie Pioneery, żeby całość była spójna i komponowała czysty dźwięk.
    Przód - Focal Auditor Evo ACX-130,
    Tył - Focal Auditor Evo ASE-130.
    Po złożeniu, spowrotem wyglądało jak 34 lata temu w salonie BMW (albo i lepiej, ponieważ nigdy oryginalnie nie było czarnych półek).
    Zamontowałem również oryginalne wygłuszenie maski.
    Przed samym wyjazdem wyczyściłem jeszcze silniczek krokowy, przepływomierz oraz przepustnicę (do każdego osobny spray/czyścik), ponieważ po rozgrzaniu silnik dziwnie chodził na wolnych obrotach. Na szczęście po "kąpieli" wszystko wróciło do normy.
    Jeszcze tylko korekta lakieru, odświeżenie nerek i można jechać w trasę prawie 600 km do Chotowej.
    Na GF skorzystałem z możliwości sprawdzenia kondycji silnika (w 2014 roku też sprawdzałem) i nic się nie zmieniło.
    Przedstawiłem wszystkim auto na prezentacji pod altaną, choć pogoda nie była zbyt łaskawa i co chwilę padał deszcz.
    Wieczorem zrobiłem kilka zdjęć przy legendarnym napisie, który już był po małych przejściach, ale jeszcze świecił.
    Powrót do domu z ekipą z Poznania (jeszcze raz dzięki za mile spędzony czas) i szybkie foto gdzieś na stacji.
    Po powrocie ogarniecie auta po trasie i korzystanie na maksa ze słonecznej pogody. 























  14. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od Espinoza [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Witam, czas na małą aktualizacje tematu.
    W tym roku zgłosiłem auto do uczestnictwa w Germanfest, więc ponizej przedstawię kilka zdjęć z prac przygotowawczych.
    Po pierwsze, wymiana poduszek silnika oraz wyczyszczenie wszystkiego "od dołu".
    Następnie poszukiwania nowej tylnej półki z oryginalnymi maskownicami głośników. Po zakupie półki trzeba było ją doprowadzić do stanu sprzed 30 lat oraz wpasować do wersji baur.
    Dla przykładu wklejam zdjęcie porównawcze mojej starej półki oraz nowej już po przeróbkach do Baura.
    Skoro wróciłem do oryginalnychmaskowic, musiałem znaleźć głośniki na tyle małe, by zmieściły się w oryginalne miejsce, lecz były w stanie dobrze grać, więc wybór padł na firmę Focal. Przy okazji wymieniłem przednie Pioneery, żeby całość była spójna i komponowała czysty dźwięk.
    Przód - Focal Auditor Evo ACX-130,
    Tył - Focal Auditor Evo ASE-130.
    Po złożeniu, spowrotem wyglądało jak 34 lata temu w salonie BMW (albo i lepiej, ponieważ nigdy oryginalnie nie było czarnych półek).
    Zamontowałem również oryginalne wygłuszenie maski.
    Przed samym wyjazdem wyczyściłem jeszcze silniczek krokowy, przepływomierz oraz przepustnicę (do każdego osobny spray/czyścik), ponieważ po rozgrzaniu silnik dziwnie chodził na wolnych obrotach. Na szczęście po "kąpieli" wszystko wróciło do normy.
    Jeszcze tylko korekta lakieru, odświeżenie nerek i można jechać w trasę prawie 600 km do Chotowej.
    Na GF skorzystałem z możliwości sprawdzenia kondycji silnika (w 2014 roku też sprawdzałem) i nic się nie zmieniło.
    Przedstawiłem wszystkim auto na prezentacji pod altaną, choć pogoda nie była zbyt łaskawa i co chwilę padał deszcz.
    Wieczorem zrobiłem kilka zdjęć przy legendarnym napisie, który już był po małych przejściach, ale jeszcze świecił.
    Powrót do domu z ekipą z Poznania (jeszcze raz dzięki za mile spędzony czas) i szybkie foto gdzieś na stacji.
    Po powrocie ogarniecie auta po trasie i korzystanie na maksa ze słonecznej pogody. 























  15. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od Oleeek [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Witam, czas na małą aktualizacje tematu.
    W tym roku zgłosiłem auto do uczestnictwa w Germanfest, więc ponizej przedstawię kilka zdjęć z prac przygotowawczych.
    Po pierwsze, wymiana poduszek silnika oraz wyczyszczenie wszystkiego "od dołu".
    Następnie poszukiwania nowej tylnej półki z oryginalnymi maskownicami głośników. Po zakupie półki trzeba było ją doprowadzić do stanu sprzed 30 lat oraz wpasować do wersji baur.
    Dla przykładu wklejam zdjęcie porównawcze mojej starej półki oraz nowej już po przeróbkach do Baura.
    Skoro wróciłem do oryginalnychmaskowic, musiałem znaleźć głośniki na tyle małe, by zmieściły się w oryginalne miejsce, lecz były w stanie dobrze grać, więc wybór padł na firmę Focal. Przy okazji wymieniłem przednie Pioneery, żeby całość była spójna i komponowała czysty dźwięk.
    Przód - Focal Auditor Evo ACX-130,
    Tył - Focal Auditor Evo ASE-130.
    Po złożeniu, spowrotem wyglądało jak 34 lata temu w salonie BMW (albo i lepiej, ponieważ nigdy oryginalnie nie było czarnych półek).
    Zamontowałem również oryginalne wygłuszenie maski.
    Przed samym wyjazdem wyczyściłem jeszcze silniczek krokowy, przepływomierz oraz przepustnicę (do każdego osobny spray/czyścik), ponieważ po rozgrzaniu silnik dziwnie chodził na wolnych obrotach. Na szczęście po "kąpieli" wszystko wróciło do normy.
    Jeszcze tylko korekta lakieru, odświeżenie nerek i można jechać w trasę prawie 600 km do Chotowej.
    Na GF skorzystałem z możliwości sprawdzenia kondycji silnika (w 2014 roku też sprawdzałem) i nic się nie zmieniło.
    Przedstawiłem wszystkim auto na prezentacji pod altaną, choć pogoda nie była zbyt łaskawa i co chwilę padał deszcz.
    Wieczorem zrobiłem kilka zdjęć przy legendarnym napisie, który już był po małych przejściach, ale jeszcze świecił.
    Powrót do domu z ekipą z Poznania (jeszcze raz dzięki za mile spędzony czas) i szybkie foto gdzieś na stacji.
    Po powrocie ogarniecie auta po trasie i korzystanie na maksa ze słonecznej pogody. 























  16. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od Lelek [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Witam, czas na małą aktualizacje tematu.
    W tym roku zgłosiłem auto do uczestnictwa w Germanfest, więc ponizej przedstawię kilka zdjęć z prac przygotowawczych.
    Po pierwsze, wymiana poduszek silnika oraz wyczyszczenie wszystkiego "od dołu".
    Następnie poszukiwania nowej tylnej półki z oryginalnymi maskownicami głośników. Po zakupie półki trzeba było ją doprowadzić do stanu sprzed 30 lat oraz wpasować do wersji baur.
    Dla przykładu wklejam zdjęcie porównawcze mojej starej półki oraz nowej już po przeróbkach do Baura.
    Skoro wróciłem do oryginalnychmaskowic, musiałem znaleźć głośniki na tyle małe, by zmieściły się w oryginalne miejsce, lecz były w stanie dobrze grać, więc wybór padł na firmę Focal. Przy okazji wymieniłem przednie Pioneery, żeby całość była spójna i komponowała czysty dźwięk.
    Przód - Focal Auditor Evo ACX-130,
    Tył - Focal Auditor Evo ASE-130.
    Po złożeniu, spowrotem wyglądało jak 34 lata temu w salonie BMW (albo i lepiej, ponieważ nigdy oryginalnie nie było czarnych półek).
    Zamontowałem również oryginalne wygłuszenie maski.
    Przed samym wyjazdem wyczyściłem jeszcze silniczek krokowy, przepływomierz oraz przepustnicę (do każdego osobny spray/czyścik), ponieważ po rozgrzaniu silnik dziwnie chodził na wolnych obrotach. Na szczęście po "kąpieli" wszystko wróciło do normy.
    Jeszcze tylko korekta lakieru, odświeżenie nerek i można jechać w trasę prawie 600 km do Chotowej.
    Na GF skorzystałem z możliwości sprawdzenia kondycji silnika (w 2014 roku też sprawdzałem) i nic się nie zmieniło.
    Przedstawiłem wszystkim auto na prezentacji pod altaną, choć pogoda nie była zbyt łaskawa i co chwilę padał deszcz.
    Wieczorem zrobiłem kilka zdjęć przy legendarnym napisie, który już był po małych przejściach, ale jeszcze świecił.
    Powrót do domu z ekipą z Poznania (jeszcze raz dzięki za mile spędzony czas) i szybkie foto gdzieś na stacji.
    Po powrocie ogarniecie auta po trasie i korzystanie na maksa ze słonecznej pogody. 























  17. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od Michaś 523i [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Spoglądając na zdjęcia powyżej, musiałem znaleźć chwilkę, by zrobić jakieś "godniejsze uwagi" zdjęcia.
    Jeszcze raz podziękowania dla Mariuszd2000, który znów maczał swoje palce przy baurze, oraz firmie Tapwid za nowy dach. 
    Baur nareszcie wygląda dokładnie tak, jak wcześniej tego chciałem, więc kolejne zmiany nie będą mocno wpływać na zewnętrzny wygląd auta. Teraz w większej mierze pozostanie dopieszczenie pod względem mechanicznym, chociaż zawsze znajdzie się coś do wymiany (nowe listwy zderzaków, końcówki tłumika, itp.).
    Poniżej wstawiam zdjęcia lepszej jakości.






  18. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od lapka666 [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Dzięki  Marku Po części byłeś swojego rodzaju motywatorem, który udowodnił całemu syndykatowi, że można przerobić ze smakiem jakieś inne nadwozie znanych modeli bmw. Oczywiście zawsze znajdą się zwolennicy, jak i przeciwnicy, ale z tym trzeba się liczyć wybierając coś innego/nietuzinkowego, niż podążać utartymi ścieżkami.
    Ja po dziś dzień, nie mogę się napatrzeć na te felgi (mimo miana oklepanego koła).

  19. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od Mic Hal [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Spoglądając na zdjęcia powyżej, musiałem znaleźć chwilkę, by zrobić jakieś "godniejsze uwagi" zdjęcia.
    Jeszcze raz podziękowania dla Mariuszd2000, który znów maczał swoje palce przy baurze, oraz firmie Tapwid za nowy dach. 
    Baur nareszcie wygląda dokładnie tak, jak wcześniej tego chciałem, więc kolejne zmiany nie będą mocno wpływać na zewnętrzny wygląd auta. Teraz w większej mierze pozostanie dopieszczenie pod względem mechanicznym, chociaż zawsze znajdzie się coś do wymiany (nowe listwy zderzaków, końcówki tłumika, itp.).
    Poniżej wstawiam zdjęcia lepszej jakości.






  20. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od Mic Hal [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Witam,
    dawno nic nie pisałem więc pora aktualizować temat i napisać co zostało zrobione:
    - skóra kierownicy oraz gałki zmiany biegów przeszła zabieg detailingu (nadal oryginalna skóra, nie obszywane nową)
    - elektrycznie wysuwana antena radia 
     
    Teraz najważniejsze i długo wyczekiwane:
    - odnowa blacharsko-lakiernicza nadwozia (pozostawiony zgodny z vin kolor lachssilber)
    - nowe poszycie dachu (mimo iż bliżej miałem do konkurencji, to wybrałem sprawdzoną firmę Tapwid)
     
    Wrzucam zdjęcia ze zlotu w Żerkowie (przed obszyciem dachu)
     
    Oraz zdjęcia tuż po powrocie z wyprawy do Tapwidu
     
     








  21. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od Lelek [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Dzięki  Marku Po części byłeś swojego rodzaju motywatorem, który udowodnił całemu syndykatowi, że można przerobić ze smakiem jakieś inne nadwozie znanych modeli bmw. Oczywiście zawsze znajdą się zwolennicy, jak i przeciwnicy, ale z tym trzeba się liczyć wybierając coś innego/nietuzinkowego, niż podążać utartymi ścieżkami.
    Ja po dziś dzień, nie mogę się napatrzeć na te felgi (mimo miana oklepanego koła).

  22. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od DarkO [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Dzięki  Marku Po części byłeś swojego rodzaju motywatorem, który udowodnił całemu syndykatowi, że można przerobić ze smakiem jakieś inne nadwozie znanych modeli bmw. Oczywiście zawsze znajdą się zwolennicy, jak i przeciwnicy, ale z tym trzeba się liczyć wybierając coś innego/nietuzinkowego, niż podążać utartymi ścieżkami.
    Ja po dziś dzień, nie mogę się napatrzeć na te felgi (mimo miana oklepanego koła).

  23. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od MAREK GERMAN [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Dzięki  Marku Po części byłeś swojego rodzaju motywatorem, który udowodnił całemu syndykatowi, że można przerobić ze smakiem jakieś inne nadwozie znanych modeli bmw. Oczywiście zawsze znajdą się zwolennicy, jak i przeciwnicy, ale z tym trzeba się liczyć wybierając coś innego/nietuzinkowego, niż podążać utartymi ścieżkami.
    Ja po dziś dzień, nie mogę się napatrzeć na te felgi (mimo miana oklepanego koła).

  24. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od DarkO [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Spoglądając na zdjęcia powyżej, musiałem znaleźć chwilkę, by zrobić jakieś "godniejsze uwagi" zdjęcia.
    Jeszcze raz podziękowania dla Mariuszd2000, który znów maczał swoje palce przy baurze, oraz firmie Tapwid za nowy dach. 
    Baur nareszcie wygląda dokładnie tak, jak wcześniej tego chciałem, więc kolejne zmiany nie będą mocno wpływać na zewnętrzny wygląd auta. Teraz w większej mierze pozostanie dopieszczenie pod względem mechanicznym, chociaż zawsze znajdzie się coś do wymiany (nowe listwy zderzaków, końcówki tłumika, itp.).
    Poniżej wstawiam zdjęcia lepszej jakości.






  25. Like
    feli007 otrzymał punkt reputacji od DzikuCMS [E30] 325i Baur TC by Feli   
    Spoglądając na zdjęcia powyżej, musiałem znaleźć chwilkę, by zrobić jakieś "godniejsze uwagi" zdjęcia.
    Jeszcze raz podziękowania dla Mariuszd2000, który znów maczał swoje palce przy baurze, oraz firmie Tapwid za nowy dach. 
    Baur nareszcie wygląda dokładnie tak, jak wcześniej tego chciałem, więc kolejne zmiany nie będą mocno wpływać na zewnętrzny wygląd auta. Teraz w większej mierze pozostanie dopieszczenie pod względem mechanicznym, chociaż zawsze znajdzie się coś do wymiany (nowe listwy zderzaków, końcówki tłumika, itp.).
    Poniżej wstawiam zdjęcia lepszej jakości.






×
×
  • Dodaj nową pozycję...