Skocz do zawartości

feli007

Użytkownik
  • Zawartość

    241
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

feli007 wygrał w ostatnim dniu 28 Październik 2017

feli007 ma najbardziej lubianą zawartość!

5 obserwujących

O feli007

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • Lokacja
    Śrem

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Fajnie, ze mozemy ogladac kolejna uratowana E30. Z tego co widze, to obszywales nie tylko fotele, ale rowniez konsole srodkowa i polke pod kierownica. Caloksztalt jest dobry, lecz zeby nie bylo ze wszyscy bedziemy Cie klepac po ramieniu to ja pierwszy rzuce kamien: 1. Wywal ta ohydna naklejke z przedniej szyby - mam nadzieje iz nie musze tlumaczyc dlaczego... 2. Przyciemniane szyby w cabrio - jaki jest w tym sens? Chcesz jezdzic bez dachu ale z przyciemnionymi szybami z boku? Moim zdaiem to jest porazka! 3. Dobrze, ze napisales iz szukasz gwintu - ewidentnie tego elementu tutaj brakuje. Ja w swojej E30 zdecydowalem sie na gwint ISC, poniewaz Klemens z JDM Planet zalatwil mi kompleksowa usluge zrobienia gwintu do E30 (dla tych co nie wiedza, napisze tylko ze to nie jest taka latwa sprawa, seryjna piasta jest przyspawana do lagi i taki szary czlowiek jak ja, sam by tego nie przerobil pod gwintowane zawieszenie). 4. Pomyslalbym jeszcze nad zmiana szkiel od kierunkowskazow na biale, poniewaz wybrales kolor zolty jako dodatek dla tego auta (yellow hella, skory bezowe, dekory), a zolty z pomarancza troche sie gryzie moim zdaniem. 5. Nie jest to konieczne, ale dla Twojego bezpieczenstwa przyspawaj sobie dluzsze ucho cholownicze z przodu, jak to mialy oryginalnie E30 z M-technikami 1, zeby Cie kiedys nie spotkala przykra sytuacja na dordze. Mam nadzieje ze dzieki Syndykatowi powstanie kolejny porzadny projekt E30. Widac ze zajawka i checi sa, kierunek tez dobry obrales, wiec teraz wystarczy podpowiedziec jakie zmiany zrobic (a czego lepiej nie robic) i bedzie kolejny cabrius do kolelekcji ELITE. Powodzenia! :D
  2. Dzięki, to zaliczasz się do mniejszości, której nadwozie Baura się podoba
  3. Gratuluję PD! Piękna jest ta Zetka, jak przed festem podjechałeś do nas na myjkę, to szczęka mi opadła z wrażenia Pozdrawiam
  4. ostatnie zdjęcie to jest ujecie z kadru MAD-MAX pogromca dróg
  5. Z tego co ja rozumiem, to dajesz bęben 6" + rotor 0,5" + rant 2,5" = czyli 9" całość, a nie 9,5" (chyba że coś źle zrozumiałem). Pozdro
  6. akurat do E30 szerokiej lampy (poliftowej) jedyną sensowną jest kierownica MT II najlepiej tak jak była montowana oryginalnie w rozmiarze 370mm
  7. Witam, Od ostatniego czasu nic nie modyfikowałem (jedynie kosmetyka auta), baur jeździ i ma się dobrze Poniżej przedstawiam kilka aktualnych fotek: Pozdrawiam
  8. Dzięki, z grubszych planów, to został jeszcze nowy lakier oraz poszycie dachu, ale to już z pewnością nie w tym sezonie.
  9. Moim zdaniem na 16" czegoś brakowało, przez jakiś czas miałem 16" i 17", wiec miałem możliwość sprawdzenia tych dwóch opcji. Przy 17" nadkole jest całe wypełnione, czego mi brakowało przy mniejszych rozmiarach. Wszystkim nigdy nie dogodzę, dlatego Baura robię wg moich upodobań. Ale rozumiem, że Ci się nie podoba, każdy ma swoje zdanie
  10. Powiedz mi, ile mm dystansu dałeś na przód? W ogóle, to jakie parametry RSów (ET i szerokości), bo wyglądają jak moje 9" i 10" (2" i 3" rant)?
  11. Spoko, nie każdy lubi wszystko w jednym kolorze. Może za rok będzie okazja na GF, bo w tym roku nie było dla mnie noclegu w tym roku, to może się wybiorę na E30 meeting, ale jeszcze nie wiem na 100%
  12. Dzięki. Boczki są seryjne, nie obszywane. Po zakupie całego wnętrza z innej e30, w kolorze cardinalrot, wyczyściłem wszystko i zamontowałem, tak jak było to montowane seryjnie w e30. Dużo osób twierdzi, że baur jest brzydki/dziwny/nijaki itp. Mi osobiście się podoba, przez co tworze germana, którego raczej nie spotkacie na zlotach. Tak jak Marek German zabłysnął swoim kompaktem na scenie tuningu w PL, tak ja udowodnię, że baur w germanie też potrafi dobrze wyglądać. Co do brzydkich felg, to zawsze na nie chorowałem, aż w końcu się udało.
  13. Witam po długiej przerwie! To że nie wrzucałem zdjęć, nie znaczy że nic się nie działo... Więc od początku. Po wstępnych przymiarkach gwintu na pożyczonych felgach, okazało się że, sprężyny do gwintu mam długie, ale jest możliwość wymiany na krótsze. Telefon do p. Klemensa z jdm i sprawa załatwiona. Przód otrzymałem 135/10 zamiast 160/10, a tył 115/9 zamiast 140/10 (dla przypomnienia: gwint ISC RACING) Fotkę zrobiłem tylko tylnych sprężyn dla porównania Następnie zacząłem rozkręcać RSy, ciężko szło, ponieważ nigdy wcześniej nie były rozkręcane, nawet przezroczysta farba na rantach i śrubkach była Kolejnym krokiem było zamówienie rantów (2" i 3"), po odbiorze paczki nie mogłem się doczekać efektu finalnego. Śrubki zawiozłem do chromowania, a skręcania w całość już nie chciałem się podjąć, ponieważ i tak nawiert na 4x100 oraz odrestaurowanie (malowanie i polerka) zostawiłem profesjonaliście, czyli znanemu z forum Mariuszd2000. Odwalił kawał dobrej roboty, za co jeszcze raz dziękuję. W międzyczasie kupiłem nowe wentylki do rantów skręcanych. Następnie zakupiłem nowe opony: przód - Falken ZE 914, o rozmiarze 195/40 R17 tył - Falken FK 452, o rozmiarze 225/35 R17 nie wrzucam zdjęć opon, bo ostatnio z tego była szydera na forum Ostatnim etapem było dotoczenie dystansów na przód na zamówienie - 15mm (na zamównienie, ponieważ potrzebowałem dystansów z kołnierzem), a także kupiłem dłuższe szpilki, które złapały felgę, dystans, oraz pozostała odpowiednia ilość zwoi, żeby wkręcić w piastę. teraz przedstawiam Wam, moją E30 Baur TC wraz z BBS RS nr 331 - 17 x 9/10 Już coraz bardziej spełnia się mój plan germanizacji baura Od razu piszę, żeby nie było... To że wrzucam zdjęcia umytego baura na RSach, nie oznaczą że jest on super, hiper, przepiękny i zaje***ty. Nadal posiada wiele mankamentów, jak np. 29-letni dach, oraz wiele innych, z których zdaję sobie sprawę i mam zamiar z czasem to wszystko wymienić. Jeszcze nie wiem, czy pozostawić tak obniżony przód, ponieważ podczas jazdy po nierównym terenie przy max skręcie potrafi opona dotknąć nadkola. Na płaskiej powierzchni, jak skręcam na max zostaje mi ok. 4mm przerwy, pomiędzy oponą, a nadkolem. Pojeżdżę i sie okaże co dalej, Twardość gwintu mam na połowie skali, wiec może uratuję sytuację po skręceniu na maxa. Jeśli to nic nie da, pewnie podniosę, o ok 5-10mm Pokrótce opisałem Wam kilka zmian, jakie nastąpiły w baurze. Pozdrawiam.
  14. obstawiam przód 205/40/17, tył 225/35/17 wydaje Ci się... przód opuści jeszcze z 1,0-1,5 cm i będzie lepiej
×
×
  • Utwórz nowe...