Skocz do zawartości

dawid82

Moderator
  • Liczba zawartości

    2 174
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    167

Ostatnia wygrana dawid82 w dniu 2 Czerwca

Użytkownicy przyznają dawid82 punkty reputacji!

8 obserwujących

Profile Information

  • BMW
    Bmw e36 V8M, Bmw e46 M3
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    swarzedz
  • Zainteresowania
    http://www.dacar82.otomoto.pl

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

dawid82's Achievements

  1. Coś pięknego wielkie dzięki za zdjęcia w ruchu szczególnie bo nie mam ich za dużo a są chyba najciekawsze właśnie jak się jedzie. Tam mam insta wpisz Dawid Pruchnik i będzie wszytko jasne
  2. mały Up, wleciał najnowszy produkt od Ecu Master czyli EMU Pro, który obudził i znacząco poprawił charakterystykę S65, auto na "przedpotopowym" kompie rodem z lat 90 nie obsługiwało w vanosów czego efektem była moc okolice niecałych 380 koni i 375Nm, silnik dokręcał się tylko do 7900 obr. miał też inne małe bolączki, które nie dawały mi spokoju, oczywiście sprzęt cisnął mega dobrze bo czas 100-200 okolice 10 sekund to nie jest zły wynik. EMU PRO założył i wystroił Mklasa z pod Krakowa, auto uzyskało wynik 421KM i 420Nm więc około 50 koni i momentu więcej + 8500 odcina do tego procedura startu i strzały ogniem Auto obecnie jest w rękach Przemka ZygZak i jego firma ogarnia detailing na GermanFest, cała akcja związana ze zmianą komputera to zasługa Zygzaka dlatego ogromne podziękowania i ukłony w jego stronę. Ja już cały płonę i nie mogę się doczekać aż przetestuje maszynę w ten czwartek.
  3. A co powiesz na tą fotkę z ręki dobrego fotografa, który uchwycił mnie w niedziele na wydarzeniu pt klasykiem przez miasto.
  4. Jest pogoda są nowe foty, m3 przebudzona i teraz można powiedzieć oddycha pełnym gwizdkiem, jaram się nią na nowo od nowa
  5. klapka zabrana do dorobienia farby, bo mam nowe lusterka na full opcji i będzie niedługo montaż tak rozpórka carbon jest brana pod uwagę
  6. Tak mam komplet ale jeszcze nie wyczułem różnicy w prowadzeniu. Na razie jaram się dźwiękiem dolotu i wydechu bo dzisiaj odebrałem i auto zmieniło się totalnie, tzn to nie jest to samo m3, czuć pod nogą że oddycha dużo lepiej i teraz jest naprawdę idealnie, poprzednia wersja to była tragedia dla jazdy strasznie buczał tłumik i wpadał w dziwny rezonans, teraz tego nie ma i słychać pięknie ryk silnika
  7. Dokładnie tak wszytko z jednego dawcy aż sam w to nie mogę uwierzyć.
  8. Ale hit dzisiaj, okazało się, że kolektory które mam i które czekały nie są oem od Europy tylko uwaga to produkt dedykowany od Supersprint także lekko mnie dziś zatkało jak mnie Stammek uświadomił bo kosz na dzień dzisiejszy to okolice 3000 euro więc nigdy bym ich normalnie nie kupił. Jutro auto powinno być odpalone i będziemy testować jak to pracuje na tym setup ale już jaram się jak małe dziecko . Wjechały tez stabilizatory grube od HR
  9. Dzisiaj trafiła do Swap Garage na serwis po dwóch latach postoju w garażu. Zakres prac do ogólny przegląd auta, oleje, filtry i kilka spraw które wymagają uwagi: 1. Wyciek oleju [gdzieś delikatnie się poci od strony ściany grodziowej] 2. Zerwana guma podpory wału 3. grzeje się klema + na akumulatorze Do tego montaż całego układu wydechowego od Milltek wraz z kolektorami z wersji europejskiej.
  10. To Cabrio robi robotę a dodatki z ostatnich modyfikacji to strzał w 10. Pięknie działasz Jachu
  11. Trosze się przy tym napociłem, niby prosta sprawa a jadnak nie do końca ale za to finał przepiękny, komora z tym dolotem robi mega robotę a efekt oceńcie sami
  12. Przyszła wiosna a z nią dostawa od Dawmac i już są u mnie Weelforget 20 cali 9 i 10.5 z odpowiednim ET w kolorze czarno grafitowym. W między czasie wjechała też Dokladka czyli flip w carbonie od Reventon.
  13. motor już sprzedany i zostaje też w rodzinie syndykatowej i trafi do e30 Dzisiaj zabrałem się za montaż dolotu, lecz musiałem odłożyć to na jutro bo bagnet jest inny u mnie w serii a ten co potrzebuje jest na silniku, który jeszcze na moje szczęście nie został odebrany . Jutro podejście nr 2. Auto wkulałem do garażu i postanowiłem umyć gąbką ósemkę aby lekko odetkać ceramikę
  14. Już sprzedane, po rozebraniu w tydzień sprzedałem towaru za ponad 40 koła zaciski i gwint zostaną na syndykacie, bo Ziomek z ekipy zabrał. Ten strzał z tym M3 to do dzisiaj nie wiem jak to się mogło tak zajebiście udać .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...