Skocz do zawartości

dawid82

Moderator
  • Liczba zawartości

    2 103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    154

Ostatnia wygrana dawid82 w dniu 13 Czerwca

Użytkownicy przyznają dawid82 punkty reputacji!

8 obserwujących

Profile Information

  • BMW
    Bmw e36 V8M, Bmw e46 M3
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    swarzedz
  • Zainteresowania
    http://www.dacar82.otomoto.pl

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

dawid82's Achievements

  1. dawid82

    [E63] M6 Mikael

    ten kolor +M6 + Mikael = tylko jedno rozpierdol . Mega mi siedzi ten set, praktycznie za każdym razem z każdym autem trafiasz w moje gusta. Czekam aż to finalnie siądzie na auto.
  2. No tak tam był prawdziwy show Time atak
  3. Emocje opadły więc czas podsumować kolejny GF, który dla mnie okazał się jednym z tych, którego nigdy nie zapomnę. Minęły dokładnie 4 lata, kiedy w 2018 roku odebrałem Syndykat Elite za BMW E36, wyróżnienia najbardziej prestiżowe, które dla wielu jest celem i absolutnym nr 1. Historia potoczyła się tak, że moje e36 trafiło na stół z nowym szalonym pomysłem wpakowania V8 od M3 e92. Auto znika na ponad 3 lata, gdzie poza wnętrzem i lakierem zmieniamy praktycznie wszystko. Rozpoczyna się sezon 2022 i długo oczekiwany powrót. Bmw e36 pod nową odsłoną MV8 z s65 pod maską. Pierwsza długa trasa po modyfikacjach 600km w jedną stronę w głowie stres i nerwy, czy dojadę? czy się coś nie popsuje? czy się nie zapali? czy nie odpadną koła, itp? Minęło sporo czasu od 2018 roku i chęć powrotu na scenę właśnie tym autem była dla mnie kluczowa. Wszystko się udaje docieramy do celu bez najmniejszego problemu, jest ulga i uśmiech na twarzy. Jest czwartek, można się wyluzować i rozpocząć event na który każdy maniak cały rok czeka. GF 2022 był dla mnie szczególny i to nie tylko dla tego, że wróciłem E36 ale szczególnie dla tego, że było mi dane po raz kolejny, brać udział w kluczowych sprawach związanych ze Sceną BMW Syndykat Polska. Szczególe podziękowania kieruje do Bartka Syndykat, za zaufanie jakim mnie obdarzył, gdzie kolejny rok selekcjonujemy i wybieramy auta do wyróżnień oraz sygnatury Syndykat Elite. Dzięki Kujon, to dla mnie najpiękniejsza nagroda, że mogę pełnić taką funkcje na najbardziej prestiżowym zlocie BMW w Europie. Dziękuje również za wyróżnienie E36 po 3 latach przypomniałeś mi jakie to miłe uczucie odebrać statuetkę. Dziękuje wszystkim uczestnikom, za zbite piątki, w sam piątek zrobiłem 19 km po ośrodku, byłem praktycznie w każdym "obozie" na pogaduchy, oglądałem, każde auto po kilka razy i jestem pełen podziwu jak mocno poszedł poziom. Z roku na rok jest coraz mocniej, z roku na rok robimy taki progres, że ciężko przewidzieć co będzie za 5 lat, bo to co teraz widziałem, to nawet mi się nie śniło, poziom i ilość doposażenia samochodów, poziom dbania o detale, rozmaitość felg skręcanych, różnorodność modeli powala na kolana. Naprawdę jest co oglądać i hasło "wszystkie takie same" nabiera mocnego nowego znaczenia. Dziękuje również za nagrodę specjalną od ABT za najlepszy performance pod maską. Podsumowując tak jak napisałem na samym wstępie GF 2022 zapisał się szczególnie. Do zobaczenia na kolejnych zlotach mordeczki ;).
  4. U mnie ostatnie szlify przed GF, opuściłem jeszcze tył o 8mm, ostatnie korkery i ustawienie zbieżności, kąt z 3.2 zrobił się 3.5 i tak już finalnie zostanie chyba na zawsze. Założyłem tez nowe podszybie bo stare było podrapane od pasowania maski.
  5. Sprawdzę bo przypomniało mi się, że jak zamawiałem u HTT to mi robił zamówienie na twardsze ale z tego co pamietam tylko przody pod silnik V8 ale możliwe, że tył też zrobili twardszy, muszę to sprawdzić
  6. Myślisz się mam BC racing 11 cali tył w 18 calach opony 245/35 do tego kąty 3,5 stopnia i mam ustawione Max twardość na amorku i jest elegancko nie przyciera i zawias pracuje zgodnie ze sztuką
  7. Jest dopieszczona a kolor jest jednym z moich ulubionych mega robi robotę. Brawo
  8. Do mnie tez nie przemawiają czarne rotory, uwielbiam klasykę czarne auto i odbijające piękna felga z rantem a tu ten efekt przyćmi czarny rotor.
  9. będzie gruby rozpierdol jak zawsze
  10. Tego było jej trzeba teraz dać dobry kolor nowej skóry i pozamiatane
  11. A to tylko na długie trasy czujniki ciśnienia opon, po ostatnich przygodach z m3 wole je mieć na dłuższe przejazdy, mierzą na bierząco ciśnienie w oponach i można w porę zareagować a nie po jak już opona jest rozcięta na boku od straty powietrza w kole.
  12. Ja mam tak jak należy założone dolna uszczelka ma specjalne wycięcie pod górną listwę i tak musi to być zamontowane nie inaczej
  13. Górne Ok 450 zł sztuka dolne nie pamietam bo już dawno temu je brałem.
  14. Teraz już bawię się w drobne przyjemne sprawy dzisiaj postanowiłem wymienić listwę górna na szybami. Potem pojechałem zmienić kąty z tylu i 5 na 4 lecz finalnie zrobiłem 3.2 aby jak najlepiej kleić opony z asfaltem . przetestuje te ustawienie przy wyższych prędkościach i jeśli nic nie przytrze zostawię a jeśli nie to zrobię zgodnie z planem 4 stopnie. Teraz mi się podoba jest mięsista opona szeroka i nie mam mocnych kątów a co za tym idzie znacznie lepiej auto się prowadzi przy prędkościach 150-200. Na koniec wleciały pod maskę naklejki jedna znamionowa z nr VIN aby każdy mógł sobie na zlocie rozkodować oraz naklejka z nazwą lakieru bo często o to jest pytanie teraz będzie można sobie przeczytać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...